Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Porozumienie Microsoft i Yahoo w sprawie wspólnego silnika wyszukiwarki wreszcie zacznie wchodzić w życie. Już w lipcu zeszłego roku koncerny zawarły umowę, z której wynika, że za wyszukiwanie w Yahoo Search odpowiadać będzie silnik Binga, niemniej dopiero kilka dni temu zaakceptowała ją Komisja Europejska i amerykański Departament Sprawiedliwości. Rozwiązanie ma być wdrażane do końca roku 2010. Czy to nowy rynek dla pozycjonowania i promocji w wyszukiwarkach – innych niż tylko Google?
Wyszukiwarka Yahoo nie będzie wprawdzie zwracać wyników identycznych z rezultatami Binga, niemniej będą one bardzo zbliżone ze względu na użycie tego samego algorytmu. Porozumienie Yahoo i Microsoftu skutkuje również tym, że za sprzedaż reklam na stronach obu korporacji będzie odpowiedzialne wyłącznie Yahoo.
W założeniu wchodzące w życie porozumienie ma wzmocnić pozycje tych światowych potentatów wobec Google. Część Amerykanów już zmieniła ulubioną wyszukiwarkę, Polacy jednak jak dotąd opornie przyjmują trendy zza oceanu. Nie zmienia to jednak faktu, że małymi krokami Bing wgryza się w świadomość internautów.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: