Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Rozpoznawanie synonimów przez Google staje się coraz powszechniejsze. Nie chodzi tylko o identyfikację słów różniących się np. rodzajem gramatycznym lub liczbą. Nowością jest to, że Google rozpoznaje już synonimiczne hasła pochodzące spoza jednej grupy słowotwórczej, np. dentysta i stomatolog.
W świetle powyższych informacji można stwierdzić, że nadchodzi nowa era SEO copywritingu i pozycjonowania. Inteligentna wyszukiwarka będzie łączyła wyrazy bliskoznaczne w grupy semantyczne, a tym samym wyszukiwanie stanie się jeszcze bardziej precyzyjnie.
Rozpoznawanie synonimów przez Google wpływa również korzystnie na jakość tekstów publikowanych w celu, ogólnie rzec ujmując, pozycjonowania – czyli dostosowania strony do efektywnego indeksowania przez Google. Wraz z coraz bardziej rozbudowanym słownikiem najpopularniejszej wyszukiwarki, staje się możliwe tworzenie tekstów nasyconych wyrażeniami kluczowymi, a jednocześnie przyjaznych dla czytelnika.
Wprowadzając takie ulepszenia Google jeszcze mocniej uwypukla znaczenie jednego z najważniejszych czynników kluczowych w pozycjonowaniu, optymalizacji witryny – dobrej, unikalnej i wartościowej treści.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: