Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Wchodzisz rano do pracy, siadasz za biurkiem, włączasz komputer, a tam… masa zaległych tekstów. Zaspany idziesz przygotować kawę, a w głowie dźwięczy jedno słowo: DEADLINE.
Myślisz sobie: „Czy zdążę stworzyć świetne teksty w tak krótkim czasie?”
Jeśli więc chcesz pisać szybciej, zapoznaj się z radami ekspertów i wprowadź je do swojego planu dnia.
Pisząc kilka godzin bez odpoczynku w pewnym momencie zdasz sobie sprawę, że Twoja wydajność spadła do minimum i właściwie to nawet nie wiesz, o czym piszesz. Krótkie przerwy podczas pisania pomagają nabrać nowych sił i jasności umysłu. Optymalną zależnością w pracy jest 25 minut pisania i pięciominutowy odpoczynek.
W pracy copywritera różnorodność dziedzin jest niewątpliwym atutem. Pozwala nie tylko poszerzyć swoje horyzonty i wiedzę, ale także uniknąć monotonii. Świadomość kolejnych kilku godzin pisania na jeden temat już na samym początku zniechęca. Lepiej rozplanować swoją pracę w taki sposób, aby na liście zadań przeplatały się różne branże.
Znaną metodą motywacji podczas nauki z podręcznika jest umieszczanie w pewnych odstępach tekstu żelków czy cukierków. Taka zasada przydaje się też w pracy SEO copywritera. Podział długiego tekstu na mniejsze części czy sekcje jest świetną metodą, która przyspiesza realizację kolejnych zamówień. Chyba każdy zgodzi się, że perspektywa napisania trzech tekstów po 1000 znaków brzmi dużo lepiej, niż jeden na 3000…
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: