Wyższy standard skuteczności
Oferta

Oferta SEM+

Marketing w wyszukiwarkach internetowych (Search Engine Marketing) to nie tylko SEO i PPC. Cele i oczekiwania Klientów promujących strony WWW mogą być tak różne, że coraz więcej działań SEM jest szytych na miarę.

Internet to możliwości. Skorzystaj z kompleksowej strategii lub pojedynczych działań ważnych dla twojego biznesu:

Sprawdź, jak wiele możemy dla Ciebie zrobić!
SEO + PPC
By osiągnąć zwielokrotniony efekt reklamowy na 1-szej stronie wyników wyszukiwania
Szkolenia branżowe
Szyte wg potrzeb Twojej firmy prezentacje, warsztaty i prelekcje dla Twoich pracowników na temat wykorzystania SEO / SEM jako strategicznego wsparcia w prowadzeniu działalności
Profil+
Stworzenie profilu i moderowanie aktywności w social media - np.: na Facebooku, Twitterze i Google+
Optymalizacja e-commerce
Działania dedykowane sklepom internetowym
Content Marketing
Redagowanie treści na Twoją stronę WWW lub do Internetu, z uwzględnieniem SEO i w celach marketingowych, w tym: tworzenie nowych podstron, prowadzenie bloga, przygotowywanie artykułów sponsorowanych
Performance Marketing
Działania marketingowe i prosprzedażowe rozliczane za konwersję, w tym np. wzrost liczby odwiedzin na stronie
Cleaner
Działania naprawcze w sytuacjach awaryjnych, takich jak np.: szkodliwa z perspektywy SEO historia linkowania domeny
MobileSite
Przygotowanie prostej wizytówki mobilnej (na urządzenia przenośne) Twojej strony WWW - tak, by serwis był przyjazny użytkownikom i wyszukiwarkom również na smartfonach czy tabletach
Analityka internetowa
Gromadzenie i interpretacja danych statystycznych zebranych za pomocą profesjonalnie skonfigurowanego Google Analytics – w celu na przykład oceny / zmiany dotychczasowej strategii marketingowej czy oszacowania potencjału strony na potrzeby planowanych kampanii reklamowych
SERM (Search Engine Reputation Management)
Zarządzanie informacjami o firmie w wynikach wyszukiwania - na indywidualne zlecenie
Support i doradztwo dla Działu Marketingu w Twojej firmie
Wsparcie dla Twojego zespołu za pomocą dedykowanych szkoleń, niestandardowych raportów i analiz – i innych działań wymagających zaawansowanych kompetencji w zakresie SEM – na indywidualne zlecenie
Badania i audyty
Weryfikacja aktualnych parametrów witryny kluczowych dla jej widoczności w Sieci i przygotowanie wytycznych do ich optymalizacji
Inne działania niestandardowe
Na indywidualne zlecenie

Najczęściej zadawane pytania

Niemal codzienne zmiany w algorytmach, nowe technologie, nowe zainteresowania internautów- wszystko to czyni e-marketing jedną z najbardziej ekscytujących i… zmiennych branż. Jakie działania można podjąć obok tych sprawdzonych, jak SEO i PPC? Nasi Klienci najczęściej pytają:

  • Jakie korzyści daje połączenie SEO i PPC?

    Twoi klienci korzystają z różnych mediów, o różnych porach dnia. Wyrabiają sobie opinię nie na podstawie jednej informacji, pojedynczej reklamy czy rekomendacji. Wyświetlenie adresu strony w organicznych i sponsorowanych wynikach wyszukiwania zwiększa prawdopodobieństwo wejścia na stronę i zapoznania się z ofertą.
    Połączenie SEO i PPC daje dodatkowo możliwość zrealizowania kilku celów. Za pomocą pozycjonowania promujesz cały swój serwis w dłuższej perspektywie. Reklamy typu AdWords są na tyle elastyczne, że możesz dowolnie, co sezon, zmieniać przekaz, reklamować różne produkty, promocje.

  • Co można zrobić, by usunąć jakieś wyniki z TOP 10 Google?

    Depozycjonować niepożądane treści. Na indywidualne zlecenie Klienta opracowujemy strategię pozycjonowania określonych treści i „wypychania” wyników np. szkalujących naszego Klienta.

  • Co robicie w ramach kampanii social media?

    W ramach dedykowanej usługi stworzymy dla Twojej firmy profile na najpopularniejszych portalach społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter, Google+. W abonamencie dostępna jest opcja publikowania określonej liczby wpisów w określonym czasie oraz raportowanie aktywności użytkowników.

  • Jakie działania realizujecie w ramach pakietów content / inbound marketingu?

    Na podstawie materiałów wskazanych przez Ciebie jako wiarygodne źródło informacji o branży, przygotujemy dowolną liczbę artykułów / notek / wpisów na bloga / treści nowych podstron. Co więcej, przygotujemy te treści zgodnie z zasadami SEO Copywritingu, zyskujesz więc podwójnie:
    - content na stronę, bloga, do materiałów marketingowych
    - doskonałe wsparcie dla działań pozycjonerskich – dobrze napisane i linkowane treści branżowe to jeden z czynników mających kluczowe znaczenie dla efektów SEO.

  • Co możecie zrobić dla strony ze „szkodliwą” historią pozycjonowania?

    Zdarza się niekiedy, że przed podjęciem współpracy z nami Klient już pozycjonował swoją stronę, niekiedy z negatywnym skutkiem. W przypadku łamania wytycznych Google strony bywają karane tzw. filtrem lub banem, co utrudnia lub uniemożliwia ich dalszą promocję.

    By zacząć pozycjonować stronę z czystą kartą czy choćby tylko usunąć nałożone kary, podejmiemy się „wyczyszczenia” tej trudnej historii, m .in poprzez analizę profilu linkowego i zgłoszenie do Google niewłaściwych linków.

  • Co proponujecie w ramach analityki webowej?

    Co chcesz wiedzieć o swojej stronie i użytkownikach, którzy na nią wchodzą? Może interesują Cię trendy marketingowe w Twojej branży? Działania konkurencji w wyszukiwarkach?

    Zapytaj, a my znajdziemy odpowiedź, m. in. za pomocą Google Analytics. Jako certyfikowany Partner Google Analytics z zespołem osób z indywidualnymi certyfikatami przygotujemy przekrojowe raporty na temat dowolnych parametrów gromadzonych przez to narzędzie. Dane to nie wszystko – możesz oczywiście liczyć na nasza interpretację i doradztwo w zakresie rozwijania pozytywnych trendów i niwelowania negatywnych.
    Na jakim etapie użytkownik porzuca koszyk zakupowy? Skąd w ogóle przychodzą moi klienci? Wiedzieć znaczy móc zareagować.

  • Czy możecie przygotować mobilną wersję mojej strony?

    TAK - w wygodnej, uproszczonej wersji.

    Wszystkim naszym Klientom, ale także innym przedsiębiorcom, w krótkim czasie możemy przygotować prostą stronę mobilną z kluczowymi dla internautów informacjami.
    Nie przepłacasz, a Twoi odbiorcy bez problemu znajdą informację o twojej firmie podczas korzystania z urządzeń takich jak smartfon. Od pewnego czasu Google weryfikuje, czy strona ma swój mobilny odpowiednik, więc przy okazji pozytywnie wpływasz na swoją widoczność dla robotów wyszukiwarki.

Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się