Internet to możliwości. Skorzystaj z kompleksowej strategii lub pojedynczych działań ważnych dla twojego biznesu:
Najczęściej zadawane pytania
Niemal codzienne zmiany w algorytmach, nowe technologie, nowe zainteresowania internautów- wszystko to czyni e-marketing jedną z najbardziej ekscytujących i… zmiennych branż. Jakie działania można podjąć obok tych sprawdzonych, jak SEO i PPC? Nasi Klienci najczęściej pytają:
- Jakie korzyści daje połączenie SEO i PPC?
Twoi klienci korzystają z różnych mediów, o różnych porach dnia. Wyrabiają sobie opinię nie na podstawie jednej informacji, pojedynczej reklamy czy rekomendacji. Wyświetlenie adresu strony w organicznych i sponsorowanych wynikach wyszukiwania zwiększa prawdopodobieństwo wejścia na stronę i zapoznania się z ofertą.
Połączenie SEO i PPC daje dodatkowo możliwość zrealizowania kilku celów. Za pomocą pozycjonowania promujesz cały swój serwis w dłuższej perspektywie. Reklamy typu AdWords są na tyle elastyczne, że możesz dowolnie, co sezon, zmieniać przekaz, reklamować różne produkty, promocje. - Co można zrobić, by usunąć jakieś wyniki z TOP 10 Google?
Depozycjonować niepożądane treści. Na indywidualne zlecenie Klienta opracowujemy strategię pozycjonowania określonych treści i „wypychania” wyników np. szkalujących naszego Klienta.
- Co robicie w ramach kampanii social media?
W ramach dedykowanej usługi stworzymy dla Twojej firmy profile na najpopularniejszych portalach społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter, Google+. W abonamencie dostępna jest opcja publikowania określonej liczby wpisów w określonym czasie oraz raportowanie aktywności użytkowników.
- Jakie działania realizujecie w ramach pakietów content / inbound marketingu?
Na podstawie materiałów wskazanych przez Ciebie jako wiarygodne źródło informacji o branży, przygotujemy dowolną liczbę artykułów / notek / wpisów na bloga / treści nowych podstron. Co więcej, przygotujemy te treści zgodnie z zasadami SEO Copywritingu, zyskujesz więc podwójnie:
- content na stronę, bloga, do materiałów marketingowych
- doskonałe wsparcie dla działań pozycjonerskich – dobrze napisane i linkowane treści branżowe to jeden z czynników mających kluczowe znaczenie dla efektów SEO. - Co możecie zrobić dla strony ze „szkodliwą” historią pozycjonowania?
Zdarza się niekiedy, że przed podjęciem współpracy z nami Klient już pozycjonował swoją stronę, niekiedy z negatywnym skutkiem. W przypadku łamania wytycznych Google strony bywają karane tzw. filtrem lub banem, co utrudnia lub uniemożliwia ich dalszą promocję.
By zacząć pozycjonować stronę z czystą kartą czy choćby tylko usunąć nałożone kary, podejmiemy się „wyczyszczenia” tej trudnej historii, m .in poprzez analizę profilu linkowego i zgłoszenie do Google niewłaściwych linków. - Co proponujecie w ramach analityki webowej?
Co chcesz wiedzieć o swojej stronie i użytkownikach, którzy na nią wchodzą? Może interesują Cię trendy marketingowe w Twojej branży? Działania konkurencji w wyszukiwarkach?
Zapytaj, a my znajdziemy odpowiedź, m. in. za pomocą Google Analytics. Jako certyfikowany Partner Google Analytics z zespołem osób z indywidualnymi certyfikatami przygotujemy przekrojowe raporty na temat dowolnych parametrów gromadzonych przez to narzędzie. Dane to nie wszystko – możesz oczywiście liczyć na nasza interpretację i doradztwo w zakresie rozwijania pozytywnych trendów i niwelowania negatywnych.
Na jakim etapie użytkownik porzuca koszyk zakupowy? Skąd w ogóle przychodzą moi klienci? Wiedzieć znaczy móc zareagować. - Czy możecie przygotować mobilną wersję mojej strony?
TAK - w wygodnej, uproszczonej wersji.
Wszystkim naszym Klientom, ale także innym przedsiębiorcom, w krótkim czasie możemy przygotować prostą stronę mobilną z kluczowymi dla internautów informacjami.
Nie przepłacasz, a Twoi odbiorcy bez problemu znajdą informację o twojej firmie podczas korzystania z urządzeń takich jak smartfon. Od pewnego czasu Google weryfikuje, czy strona ma swój mobilny odpowiednik, więc przy okazji pozytywnie wpływasz na swoją widoczność dla robotów wyszukiwarki.