61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Oferta

Oferta SEM+

Marketing w wyszukiwarkach internetowych (Search Engine Marketing) to nie tylko SEO i PPC. Cele i oczekiwania Klientów promujących strony WWW mogą być tak różne, że coraz więcej działań SEM jest szytych na miarę.

Internet to możliwości. Skorzystaj z kompleksowej strategii lub pojedynczych działań ważnych dla twojego biznesu:

Sprawdź, jak wiele możemy dla Ciebie zrobić!
SEO + PPC
By osiągnąć zwielokrotniony efekt reklamowy na 1-szej stronie wyników wyszukiwania
Szkolenia branżowe
Szyte wg potrzeb Twojej firmy prezentacje, warsztaty i prelekcje dla Twoich pracowników na temat wykorzystania SEO / SEM jako strategicznego wsparcia w prowadzeniu działalności
Profil+
Stworzenie profilu i moderowanie aktywności w social media - np.: na Facebooku, Twitterze i Google+
Optymalizacja e-commerce
Działania dedykowane sklepom internetowym
Content Marketing
Redagowanie treści na Twoją stronę WWW lub do Internetu, z uwzględnieniem SEO i w celach marketingowych, w tym: tworzenie nowych podstron, prowadzenie bloga, przygotowywanie artykułów sponsorowanych
Performance Marketing
Działania marketingowe i prosprzedażowe rozliczane za konwersję, w tym np. wzrost liczby odwiedzin na stronie
Cleaner
Działania naprawcze w sytuacjach awaryjnych, takich jak np.: szkodliwa z perspektywy SEO historia linkowania domeny
MobileSite
Przygotowanie prostej wizytówki mobilnej (na urządzenia przenośne) Twojej strony WWW - tak, by serwis był przyjazny użytkownikom i wyszukiwarkom również na smartfonach czy tabletach
Analityka internetowa
Gromadzenie i interpretacja danych statystycznych zebranych za pomocą profesjonalnie skonfigurowanego Google Analytics – w celu na przykład oceny / zmiany dotychczasowej strategii marketingowej czy oszacowania potencjału strony na potrzeby planowanych kampanii reklamowych
SERM (Search Engine Reputation Management)
Zarządzanie informacjami o firmie w wynikach wyszukiwania - na indywidualne zlecenie
Support i doradztwo dla Działu Marketingu w Twojej firmie
Wsparcie dla Twojego zespołu za pomocą dedykowanych szkoleń, niestandardowych raportów i analiz – i innych działań wymagających zaawansowanych kompetencji w zakresie SEM – na indywidualne zlecenie
Badania i audyty
Weryfikacja aktualnych parametrów witryny kluczowych dla jej widoczności w Sieci i przygotowanie wytycznych do ich optymalizacji
Inne działania niestandardowe
Na indywidualne zlecenie

Najczęściej zadawane pytania

Niemal codzienne zmiany w algorytmach, nowe technologie, nowe zainteresowania internautów- wszystko to czyni e-marketing jedną z najbardziej ekscytujących i… zmiennych branż. Jakie działania można podjąć obok tych sprawdzonych, jak SEO i PPC? Nasi Klienci najczęściej pytają:

  • Jakie korzyści daje połączenie SEO i PPC?

    Twoi klienci korzystają z różnych mediów, o różnych porach dnia. Wyrabiają sobie opinię nie na podstawie jednej informacji, pojedynczej reklamy czy rekomendacji. Wyświetlenie adresu strony w organicznych i sponsorowanych wynikach wyszukiwania zwiększa prawdopodobieństwo wejścia na stronę i zapoznania się z ofertą.
    Połączenie SEO i PPC daje dodatkowo możliwość zrealizowania kilku celów. Za pomocą pozycjonowania promujesz cały swój serwis w dłuższej perspektywie. Reklamy typu AdWords są na tyle elastyczne, że możesz dowolnie, co sezon, zmieniać przekaz, reklamować różne produkty, promocje.

  • Co można zrobić, by usunąć jakieś wyniki z TOP 10 Google?

    Depozycjonować niepożądane treści. Na indywidualne zlecenie Klienta opracowujemy strategię pozycjonowania określonych treści i „wypychania” wyników np. szkalujących naszego Klienta.

  • Co robicie w ramach kampanii social media?

    W ramach dedykowanej usługi stworzymy dla Twojej firmy profile na najpopularniejszych portalach społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter, Google+. W abonamencie dostępna jest opcja publikowania określonej liczby wpisów w określonym czasie oraz raportowanie aktywności użytkowników.

  • Jakie działania realizujecie w ramach pakietów content / inbound marketingu?

    Na podstawie materiałów wskazanych przez Ciebie jako wiarygodne źródło informacji o branży, przygotujemy dowolną liczbę artykułów / notek / wpisów na bloga / treści nowych podstron. Co więcej, przygotujemy te treści zgodnie z zasadami SEO Copywritingu, zyskujesz więc podwójnie:
    - content na stronę, bloga, do materiałów marketingowych
    - doskonałe wsparcie dla działań pozycjonerskich – dobrze napisane i linkowane treści branżowe to jeden z czynników mających kluczowe znaczenie dla efektów SEO.

  • Co możecie zrobić dla strony ze „szkodliwą” historią pozycjonowania?

    Zdarza się niekiedy, że przed podjęciem współpracy z nami Klient już pozycjonował swoją stronę, niekiedy z negatywnym skutkiem. W przypadku łamania wytycznych Google strony bywają karane tzw. filtrem lub banem, co utrudnia lub uniemożliwia ich dalszą promocję.

    By zacząć pozycjonować stronę z czystą kartą czy choćby tylko usunąć nałożone kary, podejmiemy się „wyczyszczenia” tej trudnej historii, m .in poprzez analizę profilu linkowego i zgłoszenie do Google niewłaściwych linków.

  • Co proponujecie w ramach analityki webowej?

    Co chcesz wiedzieć o swojej stronie i użytkownikach, którzy na nią wchodzą? Może interesują Cię trendy marketingowe w Twojej branży? Działania konkurencji w wyszukiwarkach?

    Zapytaj, a my znajdziemy odpowiedź, m. in. za pomocą Google Analytics. Jako certyfikowany Partner Google Analytics z zespołem osób z indywidualnymi certyfikatami przygotujemy przekrojowe raporty na temat dowolnych parametrów gromadzonych przez to narzędzie. Dane to nie wszystko – możesz oczywiście liczyć na nasza interpretację i doradztwo w zakresie rozwijania pozytywnych trendów i niwelowania negatywnych.
    Na jakim etapie użytkownik porzuca koszyk zakupowy? Skąd w ogóle przychodzą moi klienci? Wiedzieć znaczy móc zareagować.

  • Czy możecie przygotować mobilną wersję mojej strony?

    TAK - w wygodnej, uproszczonej wersji.

    Wszystkim naszym Klientom, ale także innym przedsiębiorcom, w krótkim czasie możemy przygotować prostą stronę mobilną z kluczowymi dla internautów informacjami.
    Nie przepłacasz, a Twoi odbiorcy bez problemu znajdą informację o twojej firmie podczas korzystania z urządzeń takich jak smartfon. Od pewnego czasu Google weryfikuje, czy strona ma swój mobilny odpowiednik, więc przy okazji pozytywnie wpływasz na swoją widoczność dla robotów wyszukiwarki.

Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się