Wyższy standard skuteczności
O firmie

Historia firmy

Nasza historia to rozwój od kilkuosobowej firmy rodzinnej do dużej, sprawnej organizacji należącej do międzynarodowej grupy wydawniczo-medialnej Bauer Media Group. A wszystko to dzięki naszym Klientom i zaangażowaniu zespołu.
2016
czerwiec
Google ujednoliciło program dla agencji i obecnie Partnerzy Google podzieleni są na dwie kategorie: Google Partner i Google Partner Premier (Premium). Spółka znalazła się w węższym gronie Partnerów spełniających kryteria Partner Google Premium.
2016
styczeń
Pracownicy Sunrise System znaleźli się w gronie pierwszych specjalistów certyfikowanych przez IAB Polska w programie Digital Marketing Qualification (DIMAQ). Ten system weryfikacji kompetencji digital marketingowych pozwala na uwierzytelnienie umiejętności i wiedzy w zakresie e-marketingu wg jednolitego, uznanego w branży standardu.
2015
czerwiec
Jako Autoryzowany Partner MSP Google AdWords agencja Sunrise System zyskała potwierdzenie wysokich standardów prowadzenia kampanii i umiejętności efektywnego wykorzystania mocy i zasięgu Google AdWords na rzecz lokalnych przedsiębiorców; dzięki udostępnionym narzędziom i wsparciu specjalistów z zespołu Google zapewniamy jeszcze bardziej konkurencyjne rozwiązania, a co za tym idzie – wspieramy konkurencyjność naszych Klientów.
2013
październik
Certyfikat w Programie Google Partners. Za stosowanie najlepszych praktyk Google w zakresie Google AdWords, wdrażanie nowych rozwiązań i utrzymywanie wysokiej efektywności kampanii Spółka została wyróżniona statusem Partnera Google w nowym programie certyfikacyjnym dla partnerów; dla Klientów Spółki to certyfikat jakości i zaufania.
2013
październik
W Warszawie rusza firmowe centrum kompetencyjne, dedykowane strategicznym kontrahentom Spółki; zlokalizowanie w stolicy kolejnego oddziału firmy zwiększa możliwości i komfort obsługi największych polskich i zagranicznych podmiotów gospodarczych.
2013
lipiec
Spółka dołącza do Bauer Media Group, koncernu medialnego działającego obecnie w 16 krajach świata.
2012
grudzień
Sunrise System Certyfikowanym Partnerem Google Analytics - to dla Spółki oficjalne potwierdzenie eksperckiego poziomu świadczonych usług; status Certyfikowanego Partnera został przyznany w wyniku długotrwałej i złożonej procedury kwalifikacyjnej. Dołączenie do wąskiego grona Google Analytics Certified Partner jest dla Klientów Sunrise System gwarancją najwyższej jakości realizowanych działań analitycznych i optymalizacyjnych.
2012
październik
Sunrise System włącza do oferty usługę Search Engine Reputation Managment (w skrócie: SERM) - narzędzie aktywnego kształtowania wizerunku osób i firm w organicznych wynikach wyszukiwania, w tym depozycjonowania treści niepożądanych z punktu widzenia Klienta.
2012
sierpień
wprowadzenie na rynek nowego modelu marketingu efektywnościowego opartego na mechanizmach SEO – usługi Performance Marketing Visitors (w skrócie: PMV), rozliczanej za wzrost na stronie Klienta liczby odwiedzin z naturalnych wyników wyszukiwania; PMV pozwala na pozyskanie najbardziej wartościowego ruchu zakupowego, dzięki czemu okazał się dla naszych Klientów ważnym narzędziem wsparcia sprzedaży przez Internet.
2012
kwiecień
1. miejsce w "Wielkim Konkursie Google dla Agencji" w kategorii dużych agencji SEM, tj. takich, które zatrudniają powyżej 10 pracowników zajmujących się kampaniami AdWords, za obsługę największej liczby nowych kampanii o określonym budżecie.
2012
marzec
Sunrise System Gazelą Biznesu 2011 za 300% wzrost przychodów w latach 2008-2010 - wzrost z 4,8 mln do 14,6 mln na przestrzeni 3 lat, obejmujących trudny czas spowolnienia gospodarki, jest dla nas powodem do dumy; w edycji Gazele Biznesu 2012 i 2013 zostaliśmy wyróżnieni ponownie, za utrzymanie wysokiego tempa wzrostu przychodów w badanych latach, co udało się osiągnąć mimo faktu, że kwota bazowa do oszacowania tempa wzrostu w każdej kolejnej edycji rankingu również wzrasta.
2011
lipiec
Sunrise System jedyną polską firmą w finale European Business Awards The Infosys Business of the Year w kategorii firm o przychodach do 25 mln EUR rocznie.
2011
maj
otwarcie Centrum Performance Marketing w Bydgoszczy, mieszczącego 150 miejsc pracy na 5 kondygnacjach zabytkowej kamienicy, zmodernizowanej do standardu biur klasy A; jednym z głównych zadań CPM jest szerokie wprowadzanie na rynek innowacyjnych usług z zakresu SEO/SEM, łączących doradztwo, analitykę i promocję.
2011
maj
Złota Nagroda w konkursie Google i Ministerstwa Gospodarki "Internetowa Rewolucja" - pierwsze miejsce w branży SEO/SEM za skuteczne aktywizowanie e-biznesu poprzez uruchomienie największej liczby nowych kampanii AdWords.
2011
marzec
wprowadzenie na rynek zaawansowanego narzędzia programistycznego w postaci analizy SWOT, najpełniejszego z dostępnych w Polsce systemów oceny parametrów strony internetowej; analiza SWOT uatrakcyjnia proces ofertowy i otwiera dyskusję na tematy związane z promocją internetową; zapraszamy do kontaktu, a wykonamy analizę SWOT dla Twojej firmy.
2011
styczeń
Sunrise System po raz pierwszy odbiera tytuł "Diamentu Forbesa" za bardzo wysokie 3. miejsce w swojej kategorii przychodów - pomimo, iż ranking wyraźnie preferuje przedsiębiorstwa produkcyjne, posiadające duże aktywa trwałe, a nie firmy usługowe; "Diament Forbesa" ponownie otrzymujemy w roku 2012 (ze wzrostem wyceny wartości Spółki w okresie 2008 - 2010 aż o 116,28%), 2013 i 2014– pozostając, co wyjątkowe, kolejne lata z rzędu w gronie firm najszybciej zwiększających swoją wartość.
2010
sierpień
wprowadzenie na rynek Performance Marketing - nowej usługi z zakresu marketingu efektywnościowego, wykorzystującej efekt synergii i opartej o atrakcyjny model rozliczeń; Performance Marketing to usługa, która łączy w sobie sprawdzone metody promocji: pozycjonowanie strony w naturalnych wynikach wyszukiwania, linki sponsorowane, SEO PR, reklamę kontekstową oraz przekaz reklamowy w społecznościach internetowych
2010
czerwiec
Godło Firma Przyjazna Klientowi dla jedynej firmy w branży.
2009
październik
Sunrise System zostaje uznana za czwartą w Europie Środkowej najszybciej rozwijającą się spółkę z branży nowych technologii i jednocześnie pierwszą wśród firm specjalizujących się w pozycjonowaniu. Odtąd już co roku znajdujemy się na liście Deloitte Technology Fast 50 Central Europe i odbieramy te prestiżowe tytuły w 2010, 2011, 2012 i 2013 roku.
2009
wrzesień
otwarcie Centrum Innowacyjno-Wdrożeniowego w samym centrum Poznania w biurowcu DELTA mieszczącego 40 nowych miejsc pracy - zapewnienie Spółce stałego wzrostu konkurencyjności usług poprzez stworzenie ośrodka, w którym produkcja łączy się z zespołami odpowiedzialnymi za kreację i prace badawczo-rozwojowe.
2009
czerwiec
wprowadzenie do oferty profesjonalnych usług analitycznych, realizowanych przez certyfikowanych specjalistów Google Analytics na indywidualne zamówienia największych klientów spółki.
2008
czerwiec
członkostwo w organizacjach branżowych SEMPO i IAB - dołączenie do grona podmiotów kształtujących światowe standardy marketingu w wyszukiwarkach.
2008
maj
przeniesienie Centrali spółki do biznesowego centrum Poznania, na XVIIIp. Andersia Tower, co ułatwiło między innymi bezpośrednią komunikację z największymi podmiotami mającymi tutaj swoją siedzibę lub oddział.
2008
marzec
pierwszy numer naszego e-magazynu ReklamaWInternecie.pl, który obecnie dociera do grupy ponad 3600 klientów spółki i innych przedsiębiorców zainteresowanych tematyką marketingu w wyszukiwarkach.
2007
czerwiec
oprogramowanie systemu Pozycjoner 2.0 do raportowania pracy każdego pozycjonera i ustalania strategii pozycjonowania każdej umowy przypisanej do portfela pracownika; system umożliwia zarządzanie jakością produkcji rosnącej liczby klientów i osiąganie pełnopłatnych efektów z realizacji umów.
2006
listopad
wprowadzenie innowacyjnego modelu prefinansowania usługi pozycjonowania - dogodna formy płatności pozwoliła szybko pozyskać zaufanie rynku i już w pierwszym roku od wprowadzenia potroić liczbę obsługiwanych kontraktów B2B. Wprowadzony w 2006 roku model, choć przeszedł wiele modyfikacji jakościowych, obowiązuje do dzisiaj.
2006
maj
firma z małego biura z przedmieść Poznania przeprowadza się do prestiżowego biurowca Winogrady Business Center; atrakcyjna lokalizacja umożliwiła spółce pozyskanie nowych pracowników i organizację profesjonalnych spotkań z klientami we własnej przestrzeni biurowej.
2005
zaprojektowanie, oprogramowanie i wdrożenie Internetowego Panelu Organizacyjnego połączonego z autorskim systemem CRM. Szybko rosnąca liczba klientów wymagała wydajnego sposobu zarządzania pracą. Stało się to możliwe dzięki oparciu organizacji pracy na zadaniach, przydzielanych poszczególnym pracownikom z różnych działów, obsługującym zespołowo coraz większe portfele klientów.
2004
czerwiec
wprowadzenie na rynek nowatorskiej usługi analitycznej - audytu zawierającego badanie parametrów strony www pod kątem jej potencjału promocyjnego w wyszukiwarkach. Audyt stanowił niejako wstęp do nawiązania współpracy w zakresie pozycjonowania. Choć niedrogi, był płatny, i okazał się sporym sukcesem komercyjnym, dzięki któremu spółka pozyskała pierwszych stu klientów na pozycjonowanie.
2004
marzec
Sunrise System prekursorem usługi pozycjonowania serwisów www w Polsce; prowadzimy telefoniczne akcje informacyjno-promocyjne zachęcające do skorzystania z tej nikomu jeszcze nie znanej formy promocji; zawierane są pierwsze umowy - często jest to usługa komplementarna dla tworzonej klientom stron www.
2003
październik
powstanie spółki; pierwsza siedziba firmy mieściła się w przyziemiu domku jednorodzinnego na przedmieściach Poznania; początkowo firma zajmowała się tworzeniem kreatorów stron internetowych dedykowanych dla wybranych branż i grup zawodowych (architekci, lekarze).
Zapytaj o ofertę
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się