Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Po trzech latach od uruchomienia globalnego projektu wsparcia agencji realizujących kampanie AdWords dla firm Google zdecydowało o unifikacji dwóch programów: Google Partners oraz Autoryzowany Partner MSP AdWords. Od 27 czerwca 2016 roku wszystkie agencje współpracujące z Google zostały objęte jednym programem: Google Partners.
Google wprowadziło w nowym programie Google Partners również podział firm na dwie kategorie:
a) Google Partner
b) Google Partner Premier (w polskiej wersji: Google Partner Premium)
Nasza firma, jako jedna z wiodących, należy do kategorii Google Partner Premier.
Spośród prawie 400 polskich Partnerów Google firm ze statusem Premium jest kilkanaście*. Znalezienie się w tej kategorii Partnerów firmy Google to kolejne (po naszym udziale w Programie Autoryzowany Partner MSP AdWords) potwierdzenie wyróżnionej pozycji wśród agencji SEM.
Kryterium uzyskania statusu Google Partner Premium jest m.in. duża liczba obsługiwanych w obszarze AdWords Klientów oraz bardzo wysoki poziom wydatków na kontach. Oczywiście dla nas ważne są zastosowane kryteria jakościowe: Google Partner Premium może zostać agencja stosująca zalecane i skuteczne praktyk na kontach AdWords.
Warto również zwrócić uwagę, że przy okazji zmiany w programie Google wprowadziło specjalizacje dla agencji realizujących kampanie AdWords. Obecnie dostępnych jest 5 specjalizacji:
– reklama w wyszukiwarce – reklama na urządzeniach mobilnych – reklama w sieci reklamowej – reklama w Zakupach Google – reklama video.
Google wprowadziło ścisłe specjalizacje, aby zasugerować reklamodawcom, które firm mają największe doświadczenie w realizacji danego typu kampanii. Specjalizacje są przyznawane w oparciu o poniższe kryteria:
• Co najmniej jedna osoba zatrudniona w firmie z Programu Google Partners musi mieć certyfikat z wybranej usługi AdWords. • Agencja musi dysponować specjalistyczną wiedzą z danego obszaru specjalizacji. • Łączne wydatki w danym obszarze specjalizacji AdWords muszą wynieść co najmniej 10 000 USD (lub równowartość w lokalnej walucie) w ciągu 90 dni.
Nasza firma na starcie Programu otrzymała trzy z pięciu specjalizacji:
– reklama w wyszukiwarce – reklama na urządzeniach mobilnych – reklama w sieci reklamowej.
Obecnie jesteśmy również bardzo blisko uzyskania kolejnej specjalizacji z reklamy w Zakupach Google.
Specjalizacje danej agencji SEM zostały również wbudowane w logo programu Google Partner Premier:
Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy poszukujące wyspecjalizowanego wsparcia w kampaniach AdWords.
Więcej: Google Partners
*stan na 30.06.2016
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: