Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 30.06.2016

Sunrise System Partnerem Premium firmy Google

Po trzech latach od uruchomienia globalnego projektu wsparcia agencji realizujących kampanie AdWords dla firm Google zdecydowało o unifikacji dwóch programów: Google Partners oraz Autoryzowany Partner MSP AdWords. Od 27 czerwca 2016 roku wszystkie agencje współpracujące z Google zostały objęte jednym programem: Google Partners.

 

Google Partners

 

Google wprowadziło w nowym programie Google Partners również podział firm na dwie kategorie:

a) Google Partner

b) Google Partner Premier (w polskiej wersji: Google Partner Premium)

 

Nasza firma, jako jedna z wiodących, należy do kategorii Google Partner Premier.

Spośród prawie 400 polskich Partnerów Google firm ze statusem Premium jest kilkanaście*. Znalezienie się w tej kategorii Partnerów firmy Google to kolejne (po naszym udziale w Programie Autoryzowany Partner MSP AdWords) potwierdzenie wyróżnionej pozycji wśród agencji SEM.

 

 

Kryterium uzyskania statusu Google Partner Premium jest m.in. duża liczba obsługiwanych w obszarze AdWords Klientów oraz bardzo wysoki poziom wydatków na kontach. Oczywiście dla nas ważne są zastosowane kryteria jakościowe: Google Partner Premium może zostać agencja stosująca zalecane i skuteczne praktyk na kontach AdWords.

 

Dla Agencji realizujących kampanie AdWords

 

Warto również zwrócić uwagę, że przy okazji zmiany w programie Google wprowadziło specjalizacje dla agencji realizujących kampanie AdWords. Obecnie dostępnych jest 5 specjalizacji:

– reklama w wyszukiwarce – reklama na urządzeniach mobilnych – reklama w sieci reklamowej – reklama w Zakupach Google – reklama video.

Google wprowadziło ścisłe specjalizacje, aby zasugerować reklamodawcom, które firm mają największe doświadczenie w realizacji danego typu kampanii. Specjalizacje są przyznawane w oparciu o poniższe kryteria:

• Co najmniej jedna osoba zatrudniona w firmie z Programu Google Partners musi mieć certyfikat z wybranej usługi AdWords. • Agencja musi dysponować specjalistyczną wiedzą z danego obszaru specjalizacji. • Łączne wydatki w danym obszarze specjalizacji AdWords muszą wynieść co najmniej 10 000 USD (lub równowartość w lokalnej walucie) w ciągu 90 dni.

Nasza firma na starcie Programu otrzymała trzy z pięciu specjalizacji:

 

– reklama w wyszukiwarce – reklama na urządzeniach mobilnych – reklama w sieci reklamowej.

Obecnie jesteśmy również bardzo blisko uzyskania kolejnej specjalizacji z reklamy w Zakupach Google.

 

Specjalizacje danej agencji SEM zostały również wbudowane w logo programu Google Partner Premier:

Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy poszukujące wyspecjalizowanego wsparcia w kampaniach AdWords.

 

Więcej: Google Partners

 

*stan na 30.06.2016

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dobrze pisać – czyli jak? O warsztacie copywritera słów kilka Ikona 05:45 min 17.11.2021 Nikt nie zaczyna kariery copywritera z darem tworzenia wybitnych tekstów, które zachwycają każdego odbiorcę. Już samo zbliżenie się do tego poziomu wymaga nakładu pracy i regularnego ćwiczenia swojego warsztatu copywriterskiego. A co się na niego składa? Co robić, by stawał się coraz lepszy? Najlepiej sprawdzić porady praktyka, dlatego zajrzyjcie do artykułu Ani. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:25 min 15.04.2009 Co warto kupić tacie na Dzień Ojca? Jakie fasony sukienek są modne w tym sezonie? Którą kosiarkę kupić? Na te i inne pytania odpowiedzi szukamy już nie tylko wśród znajomych i w sklepach, ale także w Sieci. Pozorne pytanie może okazać się cenną informacją dotyczącą... trendów zakupowych. Nadeszła wiosna, a skoro ona, to także sezon na konkretne produkty. Handlowcy - już możecie zacierać dłonie :) Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 05:40 min 07.12.2017 Influencer – wpływowy autorytet, który ma moc kreowania opinii. Ewenement dzisiejszych czasów. Osoba, która najczęściej nie oferuje żadnego produktu czy usługi, choć można powiedzieć, że sama w sobie jest marką. Influencer to wielka szansa dla firm, które z pomocą znanej osoby mogą szybko zdobyć sympatię grup docelowych. Jak jednak poprowadzić współpracę z taką osobą, by móc cieszyć się profitami? Sprawdź! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700