Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 30.06.2016

Sunrise System Partnerem Premium firmy Google

Po trzech latach od uruchomienia globalnego projektu wsparcia agencji realizujących kampanie AdWords dla firm Google zdecydowało o unifikacji dwóch programów: Google Partners oraz Autoryzowany Partner MSP AdWords. Od 27 czerwca 2016 roku wszystkie agencje współpracujące z Google zostały objęte jednym programem: Google Partners.

 

Google wprowadziło w nowym programie Google Partners również podział firm na dwie kategorie:

a) Google Partner

b) Google Partner Premier (w polskiej wersji: Google Partner Premium)

 

Nasza firma, jako jedna z wiodących, należy do kategorii Google Partner Premier.

Spośród prawie 400 polskich Partnerów Google firm ze statusem Premium jest kilkanaście*. Znalezienie się w tej kategorii Partnerów firmy Google to kolejne (po naszym udziale w Programie Autoryzowany Partner MSP AdWords) potwierdzenie wyróżnionej pozycji wśród agencji SEM.

 

 

Kryterium uzyskania statusu Google Partner Premium jest m.in. duża liczba obsługiwanych w obszarze AdWords Klientów oraz bardzo wysoki poziom wydatków na kontach. Oczywiście dla nas ważne są zastosowane kryteria jakościowe: Google Partner Premium może zostać agencja stosująca zalecane i skuteczne praktyk na kontach AdWords.

 

Warto również zwrócić uwagę, że przy okazji zmiany w programie Google wprowadziło specjalizacje dla agencji realizujących kampanie AdWords. Obecnie dostępnych jest 5 specjalizacji:

– reklama w wyszukiwarce
– reklama na urządzeniach mobilnych
– reklama w sieci reklamowej
– reklama w Zakupach Google
– reklama video.

Google wprowadziło ścisłe specjalizacje, aby zasugerować reklamodawcom, które firm mają największe doświadczenie w realizacji danego typu kampanii. Specjalizacje są przyznawane w oparciu o poniższe kryteria: 

• Co najmniej jedna osoba zatrudniona w firmie z Programu Google Partners musi mieć certyfikat z wybranej usługi AdWords.
• Agencja musi dysponować specjalistyczną wiedzą z danego obszaru specjalizacji.
• Łączne wydatki w danym obszarze specjalizacji AdWords muszą wynieść co najmniej 10 000 USD (lub równowartość w lokalnej walucie) w ciągu 90 dni.

Nasza firma na starcie Programu otrzymała trzy z pięciu specjalizacji:

 

– reklama w wyszukiwarce
– reklama na urządzeniach mobilnych
– reklama w sieci reklamowej.

Obecnie jesteśmy również bardzo blisko uzyskania kolejnej specjalizacji z reklamy w Zakupach Google.

 

Specjalizacje danej agencji SEM zostały również wbudowane w logo programu Google Partner Premier:

Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy poszukujące wyspecjalizowanego wsparcia w kampaniach AdWords.

 

Więcej: Google Partners

 

*stan na 30.06.2016

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55