Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Łukasz Tuchowski z Poznania, Łukasz Machura z Warszawy i Łukasz Górka z Bydgoszczy – trzej przedstawiciele z trzech siedzib Sunrise System potwierdzili swoją wiedzę i umiejętności w zakresie marketingu online i zdobyli certyfikat Digital Marketing Professional.
Nasi eksperci znaleźli się w gronie pierwszych osób w Polsce, które pozytywnie przeszły testy DIMAQ (Digital Marketing Qualification) i udowodniły swoje kompetencje w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM), Social Media i Content Marketingu, reklamy displayowej i wielu innych obszarów reklamy online.
Dla Sunrise System jest to powód do dumy, a dla naszych Klientów kolejny dowód na to, że ich kampanie prowadzone są przez specjalistów o rozległej wiedzy z zakresu promocji firmy w wyszukiwarkach internetowych i innych kanałach promocji online.
Czym jest DIMAQ?
To przyznawany przez organizację IAB Polska certyfikat oparty na wymiernym systemie oceny wiedzy polskich ekspertów działających w branży ogólnie pojętego marketingu online. Wprowadzenie jasnych, spójnych standardów pozwala na obiektywną weryfikację kompetencji oraz stworzenie dokumentu potwierdzającego rzeczywiste umiejętności specjalistów digital marketing nie tylko na rynku polskim, ale także (docelowo) europejskim.
Aby pozytywnie zdać egzamin DIMAQ należy wykazać się znajomością takich zagadnień, jak:
– podstawy Digital Marketingu,
– strategia i planowanie,
– display advertising,
– search engine marketing,
– video advertising,
– social media i content marketing,
– mobile marketing,
– programmatic / RTB,
– e-mail marketing,
– e-commerce,
– analityka internetowa i UX,
– prawo w Internecie.
Więcej informacji o Digital Marketing Qualification znaleźć można na stronie internetowej: www.dimaq.pl.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: