Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 08.02.2016

Eksperci Sunrise System jako pierwsi w Polsce z certyfikatem DIMAQ Professional

Łukasz Tuchowski z Poznania, Łukasz Machura z Warszawy i Łukasz Górka z Bydgoszczy – trzej przedstawiciele z trzech siedzib Sunrise System potwierdzili swoją wiedzę i umiejętności w zakresie marketingu online i zdobyli certyfikat Digital Marketing Professional.

 

Nasi eksperci znaleźli się w gronie pierwszych osób w Polsce, które pozytywnie przeszły testy DIMAQ (Digital Marketing Qualification) i udowodniły swoje kompetencje w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM), Social Media i Content Marketingu, reklamy displayowej i wielu innych obszarów reklamy online.

 

Dla Sunrise System jest to powód do dumy, a dla naszych Klientów kolejny dowód na to, że ich kampanie prowadzone są przez specjalistów o rozległej wiedzy z zakresu promocji firmy w wyszukiwarkach internetowych i innych kanałach promocji online.

 

Czym jest DIMAQ?

To przyznawany przez organizację IAB Polska certyfikat oparty na wymiernym systemie oceny wiedzy polskich ekspertów działających w branży ogólnie pojętego marketingu online. Wprowadzenie jasnych, spójnych standardów pozwala na obiektywną weryfikację kompetencji oraz stworzenie dokumentu potwierdzającego rzeczywiste umiejętności specjalistów digital marketing nie tylko na rynku polskim, ale także (docelowo) europejskim.

 

Aby pozytywnie zdać egzamin DIMAQ należy wykazać się znajomością takich zagadnień, jak:

– podstawy Digital Marketingu,

– strategia i planowanie,

– display advertising,

– search engine marketing,

– video advertising,

– social media i content marketing,

– mobile marketing,

– programmatic / RTB,

– e-mail marketing,

– e-commerce,

– analityka internetowa i UX,

– prawo w Internecie.

 

Więcej informacji o Digital Marketing Qualification znaleźć można na stronie internetowej: www.dimaq.pl.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55