Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 08.02.2016

Eksperci Sunrise System jako pierwsi w Polsce z certyfikatem DIMAQ Professional

Łukasz Tuchowski z Poznania, Łukasz Machura z Warszawy i Łukasz Górka z Bydgoszczy – trzej przedstawiciele z trzech siedzib Sunrise System potwierdzili swoją wiedzę i umiejętności w zakresie marketingu online i zdobyli certyfikat Digital Marketing Professional.

Nasi eksperci znaleźli się w gronie pierwszych osób w Polsce, które pozytywnie przeszły testy DIMAQ (Digital Marketing Qualification) i udowodniły swoje kompetencje w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM), Social Media i Content Marketingu, reklamy displayowej i wielu innych obszarów reklamy online.

Dla Sunrise System jest to powód do dumy, a dla naszych Klientów kolejny dowód na to, że ich kampanie prowadzone są przez specjalistów o rozległej wiedzy z zakresu promocji firmy w wyszukiwarkach internetowych i innych kanałach promocji online.

Czym jest DIMAQ?

 

To przyznawany przez organizację IAB Polska certyfikat oparty na wymiernym systemie oceny wiedzy polskich ekspertów działających w branży ogólnie pojętego marketingu online. Wprowadzenie jasnych, spójnych standardów pozwala na obiektywną weryfikację kompetencji oraz stworzenie dokumentu potwierdzającego rzeczywiste umiejętności specjalistów digital marketing nie tylko na rynku polskim, ale także (docelowo) europejskim.

Aby pozytywnie zdać egzamin DIMAQ należy wykazać się znajomością takich zagadnień, jak:

– podstawy Digital Marketingu,

– strategia i planowanie,

– display advertising,

– search engine marketing,

– video advertising,

– social media i content marketing,

– mobile marketing,

– programmatic / RTB,

– e-mail marketing,

– e-commerce,

– analityka internetowa i UX,

– prawo w Internecie.

Więcej informacji o Digital Marketing Qualification znaleźć można na stronie internetowej: www.dimaq.pl.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Sto lat, YouTube! Ikona 01:30 min 25.05.2015 18 maja minęło 10 lat od momentu, kiedy serwis YouTube został udostępniony użytkownikom. Historia założonego przez trójkę byłych pracowników PayPala serwisu zaczęła się od filmiku pod tytułem „Me at the ZOO”, w którym jeden z współzałożycieli opowiada o słoniach w parku zoologicznym w San Diego. Internauci szybko dostrzegli potencjał nowej platformy, która pozwalała im swobodnie wrzucać i oglądać nagrania z całego świata. Dzisiaj z YouTube korzysta już miliard użytkowników, dzięki czemu stał się on największym źródłem zainteresowanych odbiorców. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 04:55 min 12.07.2017 Dziś sprzedawać w Internecie może praktycznie każdy. Jednak nie każdy wie, jak robić to umiejętnie. Wiesz, jak przyciągnąć potencjalnych klientów? Gdzie ich szukać? Jak zachęcić do zapoznania się z ofertą i dokonania zakupu? Przedstawimy i omówimy kilka najczęściej popełnianych błędów. Sprawdź - może to właśnie któryś z nich jest przyczyną niskiego zainteresowania Twoim sklepem? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Instagram w Polsce i na świecie Ikona 03:10 min 24.02.2016 W naszej ekshibicjonistycznej kulturze, gdzie każde bardziej lub mniej istotne wydarzenie musi zostać udokumentowane w myśl zasady „pics or it didn’t happen”, taki produkt nie mógł się nie sprzedać. Instagram istnieje od 2010 roku, a obecnie korzysta z niego miesięcznie ok. 400 milionów użytkowników na całym świecie. W Polsce jest ich ponad 2 miliony. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700