Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Wprowadzona w ostatnich miesiącach zmiana w AdWords, czyli przeniesienie pierwszej linijki opisu do nagłówka reklamy, została obecnie wsparta dodatkowo dodaniem adresu URL reklamy. Zatem główna część linku sponsorowanego składa się z nagłówka reklamy, opisu i adresu strony. Reklamy sponsorowane wyraźnie się wydłużają, coraz bardziej przypominając wyniki naturalne Google.
Zmiana ta obecnie ma formę testu, więc nie zawsze jest widoczna. Druga ważna sprawa to całe rozciągnięcie reklamy w prawą stronę dotyczyć może jedynie reklam z pozycji top 3. Kolejne linki już nie są tak mocno eksponowane na pierwszej stronie wyników Google.
Sądzi się, że ta zmiana będzie faworyzowała dobrze znane marki, co naturalne – z wpadającymi w oko adresami. Dodatkowo, skoro około 30% internautów zapamiętuje adresy stron, zmiana w Google pomoże również w powrocie internautów do strony nie tylko przez AdWords, ale również poprzez wejście bezpośrednie.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: