Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 00:55 min Ikona 19.05.2011

Znasz li ten adres docelowy?

Wprowadzona w ostatnich miesiącach zmiana w AdWords, czyli przeniesienie pierwszej linijki opisu do nagłówka reklamy, została obecnie wsparta dodatkowo dodaniem adresu URL reklamy. Zatem główna część linku sponsorowanego składa się z nagłówka reklamy, opisu i adresu strony. Reklamy sponsorowane wyraźnie się wydłużają, coraz bardziej przypominając wyniki naturalne Google.

Zmiana ta obecnie ma formę testu, więc nie zawsze jest widoczna. Druga ważna sprawa to całe rozciągnięcie reklamy w prawą stronę dotyczyć może jedynie reklam z pozycji top 3. Kolejne linki już nie są tak mocno eksponowane na pierwszej stronie wyników Google.

Sądzi się, że ta zmiana będzie faworyzowała dobrze znane marki, co naturalne – z wpadającymi w oko adresami. Dodatkowo, skoro około 30% internautów zapamiętuje adresy stron, zmiana w Google pomoże również w powrocie internautów do strony nie tylko przez AdWords, ale również poprzez wejście bezpośrednie.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:20 min 23.05.2011 Społeczna odpowiedzialność to nie jest w biznesie nowa idea, niemniej wciąż jeszcze nie okrzepła i działania charytatywne firm warto mocno eksponować. Mieliśmy przyjemność krótko zaprezentować swoje działania w bydgoskiej telewizji -ideę Sunrise Dzieciom jako model dobrych praktyk w CSR oraz przykład wolontariatu pracowniczego - angażowania się pracowników bezinteresownie w działania prospołeczne. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:45 min 24.05.2011 Portale społecznościowe znajdują dla siebie coraz to nowe zastosowania zmieniając nieodwracalnie oblicze światowej sieci... Nowa funkcja Google, uruchomiona właśnie w Polsce, to kolejny krok w stronę pełnej personalizacji internetu. Opisujemy pokrótce na czym polega ta unikalna usługa, wykorzystująca media takie jak Facebook, czy Twitter do tworzenia indywidualnych rankingów wyników wyszukiwania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:30 min 16.05.2011 Boston Consulting Group przygotowała na zlecenie Google pionierski, niezależny raport o wpływie Internetu na Polską gospodarkę oraz na jej wzrost w najbliższych latach. Raport, który dostępny jest od kilku dni dostarcza wielu cennych danych, których do tej pory brakowało, a bez których trudno podjąć dyskusję na temat rozwoju gospodarki i prawa związanego z Internetem. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700