Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:15 min Ikona 25.03.2010

Zbliża się Wielkanoc – co mogą zrobić reklamodawcy?

Święta oraz wszelkiego rodzaju wydarzenia sezonową są świetną okazją by intensyfikować naszą reklamę. Wyjątkowy czas daje wyjątkowe możliwości. Nie każdy produkt czy usługa jest dostępna czy pożądana przez cały rok. Do tego pewne okresy zawsze charakteryzują się zwiększonym popytem. Dodatkowo antycypując pewne trendy można jak najbardziej kreować zainteresowanie nowym produktem czy marką. Bazując na udostępnionych przez Google danych (statystyki wyszukiwarki Google) oraz doświadczeniu biznesowym można dokładnie określić, jakie towary i usługi cieszą się największym zainteresowanie w czasie konkretnych świąt czy sezonu. I tak na przykład, właściciele hoteli czy pensjonatów mogą planować z wyprzedzeniem swoje wydatki na reklamę, a firmy produkcyjne pójść o krok dalej i dzięki informacji dotyczącej popytu mogę koordynować produkcję z marketingiem. W związku ze zbliżającymi się świętami warto zweryfikować swój budżet reklamowy. Zwiększone zainteresowanie i duża liczba potencjalnych klientów mogą przewyższać założenia standardowego budżetu. Możemy też zastanowić się nad dostosowaniem treści reklam czy słów kluczowych do naszej świątecznej oferty. Dzięki coraz lepszym raportom i szerokim dostępie do informacji o zachowaniu i potrzebach użytkowników internetu i wyszukiwarek mamy coraz większe możliwości reklamowe, zdecydowanie warto je wykorzystać. Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55