Święta oraz wszelkiego rodzaju wydarzenia sezonową są świetną okazją by intensyfikować naszą reklamę. Wyjątkowy czas daje wyjątkowe możliwości. Nie każdy produkt czy usługa jest dostępna czy pożądana przez cały rok. Do tego pewne okresy zawsze charakteryzują się zwiększonym popytem. Dodatkowo antycypując pewne trendy można jak najbardziej kreować zainteresowanie nowym produktem czy marką. Bazując na udostępnionych przez Google danych (statystyki wyszukiwarki Google) oraz doświadczeniu biznesowym można dokładnie określić, jakie towary i usługi cieszą się największym zainteresowanie w czasie konkretnych świąt czy sezonu. I tak na przykład, właściciele hoteli czy pensjonatów mogą planować z wyprzedzeniem swoje wydatki na reklamę, a firmy produkcyjne pójść o krok dalej i dzięki informacji dotyczącej popytu mogę koordynować produkcję z marketingiem. W związku ze zbliżającymi się świętami warto zweryfikować swój budżet reklamowy. Zwiększone zainteresowanie i duża liczba potencjalnych klientów mogą przewyższać założenia standardowego budżetu. Możemy też zastanowić się nad dostosowaniem treści reklam czy słów kluczowych do naszej świątecznej oferty. Dzięki coraz lepszym raportom i szerokim dostępie do informacji o zachowaniu i potrzebach użytkowników internetu i wyszukiwarek mamy coraz większe możliwości reklamowe, zdecydowanie warto je wykorzystać. Źródło: Google
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: