Ikona 01:15 min Ikona Sunrise System 25.03.2010

Zbliża się Wielkanoc – co mogą zrobić reklamodawcy?

Święta oraz wszelkiego rodzaju wydarzenia sezonową są świetną okazją by intensyfikować naszą reklamę. Wyjątkowy czas daje wyjątkowe możliwości. Nie każdy produkt czy usługa jest dostępna czy pożądana przez cały rok. Do tego pewne okresy zawsze charakteryzują się zwiększonym popytem. Dodatkowo antycypując pewne trendy można jak najbardziej kreować zainteresowanie nowym produktem czy marką. Bazując na udostępnionych przez Google danych (statystyki wyszukiwarki Google) oraz doświadczeniu biznesowym można dokładnie określić, jakie towary i usługi cieszą się największym zainteresowanie w czasie konkretnych świąt czy sezonu. I tak na przykład, właściciele hoteli czy pensjonatów mogą planować z wyprzedzeniem swoje wydatki na reklamę, a firmy produkcyjne pójść o krok dalej i dzięki informacji dotyczącej popytu mogę koordynować produkcję z marketingiem. W związku ze zbliżającymi się świętami warto zweryfikować swój budżet reklamowy. Zwiększone zainteresowanie i duża liczba potencjalnych klientów mogą przewyższać założenia standardowego budżetu. Możemy też zastanowić się nad dostosowaniem treści reklam czy słów kluczowych do naszej świątecznej oferty. Dzięki coraz lepszym raportom i szerokim dostępie do informacji o zachowaniu i potrzebach użytkowników internetu i wyszukiwarek mamy coraz większe możliwości reklamowe, zdecydowanie warto je wykorzystać. Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 08.04.2010 Badanie “User View Wave VII” potwierdziło to, co już wszyscy przeczuwaliśmy – użytkownicy poszukujący informacji na temat lokalnych usług czy miejsc korzystają głównie z wyszukiwarek internetowych. Tym samym zmniejsza się znaczenie porównywarek cenowych czy różnego rodzaju baz przedsiębiorstw. Z tego też powodu każda firma powinna zadbać o to, by być dostępna w sieci – w przeciwnym wypadku dostęp do informacji na jej temat będzie stawal się coraz bardziej utrudniony. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:40 min 09.04.2010 AdMob to firma, która w 2009 roku została wykupiona przez Google. Zajmuje się ona wyświetlaniem reklam w różnego rodzaju aplikacjach na telefonach komórkowych. Czy to oznacza, że już niedługo możemy spodziewać się prawdziwej rewolucji w dziedzinie reklam mobilnych? Wskazuje na to coraz bardziej zwiększone zainteresowanie tym tematem nie tylko ze strony koncernu Google, ale również Apple. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:25 min 19.03.2010 Starasz się podejmować decyzje przyjazne środowisku i częściej stawiasz na rower niż przejażdżkę samochodem? Jeżeli mieszkasz w Stanach Zjednoczonych to możesz już cieszyć się nowością od Google, która na pewno przypadnie do gustu. Gigant z Montain View postanowił bowiem wzbogacić Google Maps o trasy rowerowe – obecnie w serwisie znajduje się ponad 20 tysięcy ścieżek. Mamy nadzieję, ze doczekamy się tej funkcji również w naszym kraju! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 18

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700