Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:25 min Ikona 19.03.2010

Google Maps także dla rowerzystów

W związku ze zbliżającą się wiosną, dla wszystkich miłośników jazdy na rowerze, Google przygotowało niespodziankę. Otóż, funkcja Google Maps została wzbogacona o trasy rowerowe. Niestety, jak większość tego typu nowinek, również ta, funkcjonuje na razie tylko w Stanach Zjednoczonych. Do serwisu Google Maps trafiły informacje dotyczące ponad 20 tysięcy kilometrów ścieżek rowerowych, plany stu pięćdziesięciu miast, oraz opis warunków i ukształtowania terenu, który pozwoli unikać np. stromych i męczących podjazdów. Drogi zostały przedstawione w taki sposób, by rowerzysta mógł ominąć najniebezpieczniejsze i najbardziej zatłoczone miejsca. Czytelna grafika dostarcza użytkownikom szczegółowych informacji dotyczących tras. Na podglądzie, zieloną linią ciągłą, zaznaczone są ulice, którym towarzyszą ścieżki rowerowe, z kolei zielona przerywana linia sygnalizuje, że ulica nadaje się do użytkowania przez jednoślady, ale nie ma przy niej pasa przeznaczonego dla rowerów. Na podstawie „kompleksowego zestawu zmiennych” , takich jak nawierzchnia, liczba zakrętów oraz ukształtowanie terenu, Google Maps oblicza szacowany czas przejazdu. Na przykład 31-kilometrowy odcinek, biegnący wzdłuż jednej z głównych ulic w Miami, teoretycznie, powinien zostać pokonany przez rowerzystę w niecałe dwie godziny. Na razie użytkownicy nie mogą ustawiać własnych preferencji, takich jak rodzaj nawierzchni, czy mała liczba skrzyżowań z sygnalizacją świetlną, ale prawdopodobnie w najbliższym czasie nowa usługa Google Maps zostanie pod tym kątem zmodernizowana. Miejmy nadzieję, że niebawem ta funkcja dotrze również do Polski.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55