Wyższy standard skuteczności
Blog

Z życia firmy

Wybierz dziedzinę
Topowe pozycje dla firmy DDW Serwis – wszystkie frazy w top 5 już po miesiącu współpracy!
Opublikowano: 11-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min
Pozycjonowanie to proces złożony i wymagający intensywnych prac - nie tylko w celu osiągnięcia wysokich pozycji, ale również ich utrzymania. To, kiedy zobaczymy wyniki jest uzależnione od wielu czynników - jednak nie oznacza to, że nie można zauważyć ich już nawet po miesiącu. Właśnie taki rezultat wypracowaliśmy przy pomocy usługi SEO Smart, co pokazuje nasz Case Study!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wzrost, wzrost i jeszcze raz wzrost! Case Study ze współpracy z firmą Kon-Trade
Opublikowano: 06-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:40 min
Współpraca z firmą Kon-Trade pokazuje, że nie lubimy spoczywać na laurach - chcemy osiągać coraz więcej, a jednocześnie udowadniać, że nowoczesne pozycjonowanie przynosi wymierne efekty. Tak też było i tym razem: lepsza widoczność, większa klikalność... to tylko niektóre korzyści, na jakie mógł liczyć nasz Klient. Więcej dowiecie się z przygotowanego Case Study!
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Case study ze współpracy z firmą Zwinne Miasto, czyli aż 300% więcej wyświetleń dzięki SEO Cloud
Opublikowano: 14-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min

Pozycjonowanie to proces długotrwały, w szczególności w przypadku niszowych branż - jednak nie oznacza to, że doskonałych wyników nie można osiągnąć w bardzo krótkim czasie. Udowadnia to SEO Cloud, dzięki któremu już w ciągu kilku miesięcy udało nam się znacząco poprawić liczbę nie tylko wyświetleń, ale także klików w stronę internetową naszego Klienta.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Pozycjonowanie na PLUS! Case Study ze współpracy z firmą Aquos
Opublikowano: 10-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:10 min
Praca nad stroną internetową firmy Aquos była i wciąż jest dla nas ogromną przyjemnością. Wspólne działania zaowocowały wzrostem liczby wyświetleń oraz kliknięć, a tym samym dużo większym zainteresowaniem użytkowników sieci - w szczególności miłośników zwierząt domowych, na których najbardziej zależało naszemu Klientowi. Rezultaty są więcej niż znakomite!
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
500% więcej wyświetleń w sezonie! Case Study ze współpracy z firmą OSA
Opublikowano: 20-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
To właśnie SEO Cloud zapewnia właściwą promocję strony internetowej we współczesnej wyszukiwarce Google! Model jest odporny nie tylko na aktualizacje algorytmów, ale również zmienne zachowania użytkowników, czyli potencjalnych Klientów. Z tym stwierdzeniem może zgodzić się z nami firma OSA, której strona obecnie cieszy się znacznie większym ruchem przez cały rok - a w szczególności w sezonie.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Większa widoczność dzięki elastycznemu podejściu - Case Study ze współpracy z firmą JULIZ
Opublikowano: 05-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min

Współpraca z firmą JULIZ jasno pokazuje, że nawet gdy spełnimy pierwotne oczekiwania Klienta nadal zależy nam na zapewnieniu jeszcze lepszych wyników! Aby to osiągnąć zdecydowaliśmy się zmienić formę promocji: z tradycyjnego pozycjonowania na kampanię linków sponsorowanych. Tak elastyczny sposób myślenia i działania pozwolił nam wypracować niesamowity efekt, co udowadnia nasz studium przypadku.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Współpraca nie na 100, lecz na 200%! Case Study ze współpracy z firmą Allsport
Opublikowano: 30-11-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min
SEO Cloud po prostu się opłaca! Nasz kolejny Klient jest w pełni zadowolony z efektów, jakie uzyskaliśmy dzięki tej innowacyjnej formule pozycjonowania. Współpraca z firmą Allsport jest też znakomitym przykładem na to, że kompleksowe działania przynoszą najlepsze rezultaty. Zwiększenie widoczności o niemal 1000% to fakt, który napawa nas dumą i zachęca do dalszej pracy.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (11 głosów)
3 ETAPY = 3 SUKCESY, Case Study ze współpracy z Grupą Azoty
Opublikowano: 15-05-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:15 min

Serwis YouTube cieszy się ogromną popularnością wśród Internatuów, co postanowiliśmy wykorzystać w promocji dla naszego klienta - Grupy Azoty. Przeprowadziliśmy 3-etapową kampanię AdWords z wykorzystaniem reklamy in stream. Rezultaty naszej pracy przełożyły się na zbudowanie większej rozpoznawalności marki Klienta w Internecie. Jak osiągnęliśmy ten efekt? Zapraszamy do lektury studium przypadku.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
657% więcej wejść na stronę - Case Study ze współpracy z firmą Alphabet
Opublikowano: 07-05-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 8:35 min
Pozycjonowanie nowej strony internetowej firmy Alphabet w oparciu o naszą innowacyjną strategię SEO udowadnia, że już w kilka miesięcy od rozpoczęcia projektu można wypracować spektakularne wręcz efekty. Współpraca zaowocowała doskonałą widocznością witryny w sieci, jak również imponującym wzrostem ruchu na stronie - o jakich wynikach mowa? Wszystkie dane i informacje znajdziecie w naszym Case Study!
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.67 - (9 głosów)
Na topie w sezonie i poza nim - Case Study ze współpracy z firmą Gablux
Opublikowano: 25-04-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:40 min

Współpraca z firmą Gablux jest doskonałym przykładem tego, że długofalowe działania pozycjonereskie procentują. Ze względu na charakter branży, skupiliśmy się na tym, by zapewnić firmie Klienta doskonałą widoczność zarówno w okresie największego zainteresowania, jak i poza nim. W sezonie średnio podwoiliśmy liczbę wyświetleń i kliknięć. Co zrobiliśmy, by uzyskać taki efekt? Jakie wyniki uzyskaliśmy w pozostałych miesiącach? Szczegóły w naszym Case Study!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Większa rozpoznawalność już w 3 miesiące! Case study ze współpracy z firmą Polocars
Opublikowano: 07-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Współpracą z firmą Polocars udowodniliśmy, że kompleksowe działania przynoszą najciekawsze rezultaty. W ciągu 3 miesięcy zarejestrowaliśmy aż 180% wzrost wyświetleń domeny, co jest dowodem na znacznie większe zainteresowanie ofertą naszego Klienta obejmującą wynajem samochodów na terenie Poznania. Jakie kroki podjęliśmy? Wszystkiego dowiedzie się w prezentowanym case study.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.08 - (13 głosów)
O 281% więcej odwiedzin! Case Study ze współpracy z ADMED s.c.
Opublikowano: 18-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Efekty współpracy z Ogólnopolskim Centrum Zaopatrzenia Medycznego ADMED były dla nas bardzo zadowalające. Prawie potroiliśmy liczbę odwiedzin na stronie internetowej Klienta i zapewniliśmy jej widoczność na 991 fraz! Na co postawiliśmy, aby osiągnąć ten efekt? Czy spełniliśmy oczekiwania Klienta? Nie czekajcie - czytajcie nowe case study z tej kooperacji.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.75 - (16 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się