Wyższy standard skuteczności
Blog

Z życia firmy

Wybierz dziedzinę
Jak promować się lokalnie? Case study ze współpracy z firmą Elefante
Opublikowano: 31-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min
Promocja lokalna marki jest coraz chętniej wybierana jako element ogólnej strategii marketingowej firmy. Najczęściej decydują się na to przedsiębiorstwa, świadczące usługi przede wszystkim na określonym obszarze. Z tego case study dowiecie się jak przebiegała nasza współpraca z marką Elefante oraz w jaki sposób osiągnęliśmy świetne efekty w lokalnym pozycjonowaniu tej firmy.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
86% więcej wyświetleń strony SeeNERGY - zyskaj nowych klientów dzięki SEO Cloud!
Opublikowano: 15-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Działania marketingowe w sektorze premium wymagają wyjątkowo przemyślanej strategii. Tutaj nie pomoże nachalna reklama, konsumenta dóbr luksusowych nie przyciągniemy też promocjami. Doskonałym rozwiązaniem dla marek ekskluzywnych jest zwiększenie widoczności w Google - a pomoże w tym profesjonalne pozycjonowanie strony internetowej z Sunrise System!
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Przez ponad 5 lat w top 10! Case Study ze współpracy z Instytutem Rozwoju Małego Dziecka
Opublikowano: 09-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:35 min

Najlepiej omawiać mechanizm pozycjonowania na dobrych przykładach. Współpraca z Instytutem Rozwoju Małego Dziecka przyniosła naprawdę dobre efekty, które utrzymaliśmy przez kilka lat! O tym jak osiągnęliśmy świetne rezultaty i jakie rozwiązania zastosowaliśmy dowiecie się z naszego studium przypadku. Przeczytajcie co możecie osiągnąć dzięki wspólnemu działaniu z nami!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Porządny content dźwignią sukcesu! Case Study ze współpracy ze sklepem internetowym senmalucha.pl
Opublikowano: 11-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:30 min
Pozycjonowanie jest pracą wieloetapową: wymaga przemyślanej strategii, elastycznego podejścia oraz trzymania ręki na pulsie.  Wszystkie te elementy ulegają wzmocnieniu, gdy chodzi o branżę e-commerce. Duża konkurencja? Mała widoczność? Niskie zyski? Mamy na to sposób - najnowsze Case Study pokazuje, że z Sunrise System cele biznesowe osiąga się z nawiązką!
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
79% więcej kliknięć – kilka słów o tym, jak SEO Cloud pomógł firmie Plastico!
Opublikowano: 03-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Ponad 6 lat nieprzerwanej współpracy, zdumiewające efekty pozycjonowania i pełna satysfakcja Klienta! To wszystko osiągnęliśmy dzięki formule SEO Cloud. Praca nad stroną Plastico stanowiła dla nas kolejne wyzwanie, któremu - jak zwykle - sprostaliśmy! Jak wybiliśmy stronę na wyższe pozycje w rankingu Google i jak zwiększyliśmy liczbę wejść na stronę? O tym przeczytacie w naszym case study.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.20 - (10 głosów)
Sunrise System na czele zmian w Grupie Bauer Media
Opublikowano: 26-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Grupa Bauer Media kontynuuje swoją transformację z działalności wyłącznie wydawniczej w koncern wielobranżowy, a my zostaliśmy wskazani jako lider zmian. Sunrise System będzie odpowiedzialne za przekształcenia w obszarze New Business Area i realizację strategicznego pomysłu. Jakiego? Rąbka tajemnicy uchylamy w krótkim, ale bardzo ważnym dla nas artykule.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Sezonowy BOOM – czyli jak zwiększyliśmy o 152% liczbę wyświetleń strony PETERSON
Opublikowano: 13-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min

Współpraca z firmą z branży sezonowej wymaga szczególnego podejścia, ponieważ zależy nam na zapewnieniu znakomitych rezultatów nie tylko w sezonie, ale również poza nim. Dokładnie to osiągamy za każdym razem przy pomocy usługi SEO Cloud, w ramach której podchodzimy jeszcze szerzej do tematu pozycjonowania. A dzięki temu jesteśmy w stanie zachęcić więcej użytkowników do wejścia na stronę!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Lepsza widoczność = więcej zleceń, czyli studium przypadku współpracy z firmą Finnopol
Opublikowano: 11-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Tradycyjne pozycjonowanie strony internetowej nadal stanowi jedną z najskuteczniejszych form promocji marki w sieci. Dotyczy to nie tylko dużych firm, ale nawet tych jednoosobowych. Doskonale udowadnia to współpraca z  przedsiębiorstwem Finnopol, które w wyniku naszych działań zyskało i ciągle zyskuje coraz więcej zleceń. W jaki sposób to osiągnęliśmy? Zachęcamy do zapoznania się z case study.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Hotel Dal zawsze pełen Gości, dzięki połączeniu SEO Cloud oraz kampanii Google Ads
Opublikowano: 04-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 10:15 min
Hotelarstwo należy do wyjątkowo konkurencyjnych branż, dlatego tak istotne jest dobranie właściwej formy promocji strony internetowej hotelu. Zadanie staje się jeszcze bardziej skomplikowane, gdy celem jest zapewnienie znacznie większego obłożenia nie jednego, a dwóch obiektów! Jednak udowodniliśmy, że doskonale poradzimy sobie z każdym wyzwaniem - w tym przypadku przy pomocy SEO Cloud oraz kampanii linków sponsorowanych.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wysokie pozycje w trzech prostych krokach na przykładzie współpracy z firmą Wersalin
Opublikowano: 25-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:55 min

W skutecznym pozycjonowaniu ważne jest, aby do działania zawsze podchodzić kompleksowo: stale monitorując zmiany i proponując coraz nowsze rozwiązania, dopasowane do specyfiki danej branży. W prezentowanym studium przypadku przekonacie się, że tradycja i nowoczesność nie tyle mogą, co powinny iść ze sobą w parze. Zalety takiego podejścia potwierdzają wyniki naszej pracy.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
O 185% więcej wyświetleń witryny – czyli jak pozycjonowaliśmy dla firmy FOTO 7
Opublikowano: 25-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min
Reklama w wyszukiwarkach internetowych to obecnie „must have” każdego przedsiębiorcy, poważnie myślącego o promocji swojej firmy w sieci. Dziś w naszym studium przypadku zdradzimy jak wyglądają kulisy pozycjonowania marki ze specjalistycznej branży. Na tapet wzięliśmy współpracę ze Spółką FOTO 7. Jaką strategię wybraliśmy? Jakie efekty przyniosła optymalizacja serwisu?
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.00 - (7 głosów)
127% więcej ruchu w sklepie internetowym! Przebieg współpracy z SerwetSPA w ramach usługi SEO Cloud
Opublikowano: 21-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:35 min
Obecnie w każdej kampanii marketingowej marki uwzględniana jest promocja  w wyszukiwarce Google. Istotne jest przede wszystkim dokonanie wyboru przy pomocy jakiej strategii zadbamy o większą widoczność witryny w wynikach wyszukiwania. My ze swojej strony zdecydowanie polecamy SEO Cloud - jak zauważycie w tym case study, wyniki mogą być oszałamiająco pozytywne.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.67 - (12 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się