Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 06:20 min Ikona 07.02.2022

Jesteśmy Partnerem Premium i zamierzamy to wykorzystać!

Drogi Kliencie – mamy do zaoferowania 1200 zł na Twoją reklamę. Tak, dostaniesz je od nas, abyś mógł to wykorzystać na kampanie Google Ads! Co więcej – poprowadzi ją doświadczony, Certyfikowany Specjalista Google Ads, który będzie w stanie przygotować dla Twojego biznesu indywidualną strategię promocyjną, szytą na miarę.

 

Jak do tego doszło? Otóż UZYSKALIŚMY ODZNAKĘ PARTNERA PREMIUM!

 

Jeszcze kilka lat temu klienci mogli przebierać w ofertach dziesiątek agencji marketingowych, które pochwalić się mogły odznaką Google Partner Premium. Jednak w 2021 roku procedura uzyskania takiego statusu uległa całkowitej rewolucji. Dzisiaj do grona Google Partner Premium należeć może jedynie 3% agencji w kraju – najlepszych, spełniających najbardziej ambitne wymagania dotyczące skuteczności prowadzenia kampanii Google Ads. Mamy zatem dla Ciebie cudowną wiadomość – jesteśmy w tym gronie!

 

Co to właściwie znaczy być PARTNEREM PREMIUM w 2022 roku?

 

Dużo się mówi o zmianach, ale warto przyjrzeć się im z bliska. Na przełomie 2021/2022 roku niemal całkowitej modyfikacji uległ regulamin programu – dzięki temu dzisiaj Klienci wybierający współpracę z agencją posiadającą status Partnera Premium, mogą mieć całkowitą pewność, że zespół specjalistów Google Ads został uprzednio oceniony przez Google pod kątem skuteczności i jakości podejmowanych działań. A konkretniej, co zatem uległo zmianie i jakie kryteria musiały spełnić najlepsze agencje w Polsce?

Wśród najważniejszych zmian i wymogów wymienić należy: skuteczność, wydatki, certyfikaty, utrzymanie stałych  Klientów oraz przyrost nowych, zróżnicowany wachlarz prowadzonych kampanii. Przyjrzyjmy się tym kryteriom z bliska.

1. Wysoką skuteczność działań

Każde konto reklamowe (a zatem także i Twoja kampania, Drogi Kliencie) danej agencji, oceniane jest przez Google w zakresie prowadzonych optymalizacji. Wszystkie zmiany wpływające korzystnie na ostateczny wynik – czyli konwersje pozwalające Tobie, Kliencie, rozwijać biznes – mają swoje odzwierciedlenie w tym właśnie wyniku.

Aby spełnić to kryterium wszystkie nasze konta (czyli wszystkie kampanie naszych Klientów) musiały zostać ocenione na próg przekraczający 70% całkowitej optymalizacji!

Co to oznacza dla klientów? To przede wszystkim gwarancja, że nad ich kampaniami nieustannie pracuje specjalista – czuwa, wprowadza zmiany, monitoruje wynik konwersji oraz interweniuje.

 

Warto wiedzieć, że wynik optymalizacji, wyrażony w procentach, nie jest liczbą stałą. Uzyskanie wskazanych 70% nie gwarantuje, że za tydzień czy dwa również limit ten zostanie osiągnięty. Status Partnera Premium dokumentuje zatem, że prowadzone przez naszych Certyfikowanych Specjalistów Google Ads kampanie nieustannie pozostają za linią graniczną tego wymogu – czyli ich wynik optymalizacji stale przekracza próg 70%. 

 

2. Określony limit wydatków na kontach reklamowych

Kryterium dotyczące wydatków obliguje agencję Partner Premium do wydatków na poziomie min. 10 000 USD w okresie 90 dni. W przeliczeniu na polski złoty będzie to ok. 40 000 zł przez 3 miesiące. My oczywiście spełniamy ten warunek – zdradzić nawet możemy, że limit ten nie był dla nas wyzwaniem. Co więcej – wydatki oceniane są również w skali rocznej – czy z roku na rok rosną, a co za tym idzie – czy agencja się rozwija?

Co to oznacza dla Klientów?
Stale wysoki limit wydatków na kampaniach Google Ads to gwarancja, że specjaliści pracujący w danym zespole pozostają ciągle aktywni, a zatem – nieustannie rozwijają swoje kompetencje. W wymogu tym nie chodzi o przychody dla agencji, ale środki dokumentujące dynamiczną i kreatywną pracę na kontach reklamowych.

 

3. Certyfikowani Specjaliści Google Ads

Aby uzyskać status Partnera Premium specjaliści Google Ads zarządzający kontami, muszą posiadać certyfikaty. Nie jest to takie proste – każdy specjalista, by taki zdobyć, musi przystąpić do egzaminu (raz na rok – certyfikaty muszą być odnawiane). Ba! Nawet nie wystarczy jeden certyfikat – agencja musi udokumentować, że w swoim zespole posiada ekspertów o ogromnej wiedzy i umiejętności w zakresie wszystkich typów kampanii.

Co to oznacza dla Klientów? Współpracując z nami – Partnerem Premium – masz 100% pewność, że prowadzeniem Twojej kampanii zajmie się Certyfikowany Specjalista, który wcześniej swoją wiedzę i umiejętności musiał udowodnić na egzaminie Google. A na marginesie dodam tylko, że aby zdać taki egzamin, należy odpowiedzieć poprawnie na ponad 80% pytań (czyli próg zdawalności pozostaje na bardzo ambitnym poziomie).
4. Utrzymanie klientów i przyrost nowych

Nie ma tutaj konkretnego limitu, który należy spełnić, ale warunek ten doskonale obrazuje jakość pracy Specjalistów Google Ads. Jeżeli Klienci chcą współpracować z nimi przez lata, nie rezygnują z ich wsparcia, a wręcz przeciwnie – rekomendują ich pracę, to jest najlepsze świadectwo skuteczności prowadzonych działań.

Co to oznacza dla Klientów? Wybierając agencję Partner Premium masz gwarancję, że podejmiesz współpracę ze specjalistą, którego jakość i rzetelność oceniły już setki Klientów.
5. Zróżnicowany wachlarz usług

Agencje reklamowe ze statusem Partnera Premium nie mogą być agencjami monotematycznymi. Co to oznacza? Muszą mieć wiedzę, doświadczenie i udokumentowaną skuteczność działań we WSZYSTKICH typach kampanii. W naszym zespole Certyfikowanych Specjalistów Google Ads pracują eksperci, którzy pochwalić się mogą wieloletnim doświadczeniem i sukcesami w zakresie prowadzenia kampanii wyszukiwarkowej, w sieci reklamowej, kampanii wideo (w YouTube), kampanii aplikacji, kampanii zakupowych (z wszystkimi ich podtypami).

Co to oznacza dla Klientów? Współpracując z naszymi specjalistami masz pewność, że skomponują oni dla Ciebie taką strategię, która dokładnie odpowie na potrzeby Twojego biznesu. Nie będą ograniczeni niewiedzą. Wręcz przeciwnie – pomogą Ci rozwinąć skrzydła na różnych poziomach promocji.
A jakie KORZYŚCI daje status PARTNERA PREMIUM?
Powiedzieliśmy już sporo o wymogach, które i tak odkrywają wiele korzyści płynących ze współpracy z Partnerem Premium. Ale to nie wszystko. Będąc już takim partnerem – a my nim JESTEŚMY! – możemy zaoferować naszym Klientom dodatkowe benefity. Są to:
  • KUPONY PROMOCYJNE O WARTOŚCI 1200 zł – tak, Drogi Kliencie, współpracując z nami od dzisiaj możesz zyskać dodatkowe 1200 zł na Twoją kampanię!
  • TESTY BETA – możliwość uczestniczenia jako pierwsi w najnowszych rozwiązaniach wdrażanych do Google Ads – nasi Klienci zyskają tym samym szansę wyprzedzenia konkurencji!
  • STATYSTYKI – nasi eksperci posiadają dostęp do specjalnie przygotowywanych przez Google raportów, dotyczących zmian zachowań konsumentów w danej branży – z taką wiedzą nic ich nie powstrzyma przed uruchomieniem skutecznej kampanii dla Twojej firmy!
  • WYDARZENIA BRANŻOWE – specjaliści Google Ads będą mogli uczestniczyć w organizowanych przez Google szkoleniach, a za tym – być na bieżąco z najnowszymi zmianami, rozwijać swoje umiejętności i tym samym stawać się coraz skuteczniejszymi w działaniu.
To oczywiście tylko najważniejsze korzyści wynikające ze współpracy z nami. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że nasza praca została doceniona. To dzięki Wam, Drodzy Klienci, Waszemu zaufaniu, którym cieszymy się od lat, możemy dzisiaj przedstawiać się jako GOOGLE PARTENER PREMIUM! Obiecujemy nie spocząć na laurach – wręcz przeciwnie. To wyróżnienie motywuje nas do jeszcze cięższej pracy!
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:10 min 18.02.2014 Uwaga! Czy również Tobie Google chce wypłacić 950,000 funtów brytyjskich za bycie jednym z najważniejszych użytkowników? Niestety, kalifornijski gigant, pomimo ogromnego budżetu, nie chce się ot tak pozbywać jego bądź co bądź znacznej części. Jest to znana już z zeszłego roku próba wyłudzenia danych osobowych (tzw. phishing). Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:10 min 24.08.2009 Do coraz częstszych zmian w wynikach wyszukiwania Google zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Jednak rzadko się zdarza, żeby wyszukiwarka zapowiedziała dużą aktualizację - tym razem silnika Google. Kofeina (z ang. "Caffeine") nie tylko ma przyspieszyć i zwiększyć indeks, ale także posprzątać te najmniej wartościowe wyniki wyszukiwania. Jakie będą efekty? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wykorzystanie sztucznej inteligencji – przykłady z różnych dziedzin Ikona 6:00 min 21.04.2023 W poprzednim tekście przedstawiłem podstawowe informacje dotyczące sztucznej inteligencji i ChatGPT. W tym artykule zajmuję się tematem bardziej szczegółowo, omawiając możliwości, szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem narzędzi z klasy AI. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700