Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:20 min Ikona 09.10.2013

Jak osiągnąć sukces w Szwecji? Pozycjonując się na lokalnym rynku.

Julias Rent Hus AB  to rodzinna firma prowadzona przez małżeństwo Polaków, którzy swoją przyszłość na stałe związali ze Sztokholmem.  Ich działalność skoncentrowana jest na profesjonalnym sprzątaniu biur oraz prywatnych mieszkań.  Na trudnym szwedzkim rynku dotarcie do szerokiego grona klientów, zainteresowanych właśnie ich usługami, okazało się niemałym wyzwaniem. Pojawiła się konieczność znalezienia optymalnej formy promocji przedsiębiorstwa. O korzyściach płynących z pozycjonowania na zagranicznym rynku, rozmawialiśmy z właścicielem firmy Panem Karolem Sieradzkim.

 

Dlaczego zdecydowali się Państwo na pozycjonowanie?

 

Przede wszystkim zależało nam na skutecznej promocji w Internecie. Mieliśmy bowiem  świadomość, że większość osób, szukając produktów czy usług,  korzysta głównie z tego medium. Koszty kampanii linków sponsorowanych okazały się zbyt wysokie, dlatego nasz wybór padł na pozycjonowanie. Przekonała nas możliwość uzyskania trwałych, długofalowych rezultatów  w naturalnych wynikach wyszukiwania i optymalne koszty.

Na stałe mieszkają Państwo w Szwecji. Czy nie łatwiej byłoby rozpocząć współpracę z lokalną firmą? Dlaczego wybór padł na Sunrise System?

 

Decyzję o współpracy z Sunrise System podjęliśmy po dokładnej analizie różnych ofert – polskich i szwedzkich.  Wzięliśmy pod uwagę takie elementy jak cena fraz, sposób rozliczania się z efektów i możliwość wprowadzenia do umowy tych słów, na których nam zależało.  Od Sunrise System dostaliśmy przejrzystą i bardzo korzystną cenowo ofertę, z którą nie mogły konkurować pozostałe agencje. Stąd taki a nie inny wybór.

Już przed rozpoczęciem współpracy mieli Państwo jasno określone oczekiwania, czy zostały one spełnione?

 

Owszem. Zależało nam na promocji naszych usług na trudnym, lokalnym rynku. Już w pierwszej wiadomości przesłaliśmy pracownikowi Sunrise System nasze własne propozycje fraz, które   następnie zostały doprecyzowane pod kątem najczęstszych zapytań użytkowników Google.  Istotnym dla nas elementem był także stały kontakt z pozycjonerem. Było to o tyle ważne, że planowaliśmy dużą przebudowę serwisu, a dzięki fachowemu technicznemu doradztwu odbyła się ona bez jakiejkolwiek szkody dla osiąganych rezultatów.  Reasumując,  tak nasze oczekiwania w tym aspekcie zostały spełnione.

A co z pozycjami? Czy szybko zauważyli Państwo progres i jak przełożył się on na realne zainteresowanie Państwa ofertą wśród klientów ze Sztokholmu?

 

Na początku współpracy każda z promowanych fraz znajdowała się poza 50 naturalnych wyników wyszukiwania. Byliśmy niewidoczni i nie napawało to niestety optymizmem. Ale już mniej więcej po 2 miesiącach intensywnych działań pojawiły się pierwsze  efekty, a po czterech nasz serwis na większość zapytań rankingował na pierwszej stronie naturalnych wyników wyszukiwania.  Byliśmy do tego stopnia zadowoleni z rezultatów, że postanowiliśmy poszerzyć umowę z Sunrise System o kolejnych sześć fraz.  Wysokie pozycje szybko zaowocowały pojawieniem się nowych klientów – zarówno indywidualnych, jak i biznesowych.  O to dokładnie nam chodziło.  Z perspektywy czasu uważam, że podjęcie współpracy z Sunrise System w zakresie pozycjonowania naszej strony internetowej było doskonałą decyzją. Płacimy za efekty, które są naprawdę znakomite i w każdej chwili możemy liczyć na doradztwo naszych opiekunów i fachową pomoc techniczną. Czego chcieć więcej?

Wzrost pozycji przykładowych fraz od lutego do października 2013 roku

 

Dziękujemy za rozmowę.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55