Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:20 min Ikona 25.01.2022

Jak efektywnie wdrażać i komunikować rebranding?

Identyfikacja wizualna zawsze powinna ściśle korelować ze strategią marki. To kluczowe założenie było priorytetem przy tworzeniu koncepcji nowej identyfikacji wizualnej Sunrise System i jest cały czas aktualne w procesie wdrażania kolejnych obszarów identyfikacji. Jednym z najistotniejszych elementów rebrandingu Sunrise System jest nowe logo. Oczywistym jest, że logo im częściej będzie akcentowane w przestrzeni publicznej, tym lepszy będzie efekt dla biznesu. Nie można jednak zapomnieć, że istotny jest tutaj balans – logo marki nie może przytłaczać przestrzeni publicznej czy biurowej.

Najefektywniejsze rozwiązanie to takie, gdy logo pojawia się w miejscach, gdzie odbiorcy się tego spodziewają, a wręcz oczekują. Właśnie takie założenie przyświeca nam podczas prac wdrożeniowych w naszych poszczególnych biurach zlokalizowanych w Poznaniu, Bydgoszczy, Toruniu, Wrocławiu oraz w Warszawie.
Nowe logo Sunrise System w sercu Bydgoszczy

 

Z końcem ubiegłego roku nowe logo pojawiło się na elewacji urokliwej kamienicy zlokalizowanej na Starym Rynku w Bydgoszczy, gdzie mieści się jedno z naszych biur. Warto tutaj dodać, że obiekt znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej, a więc zamieszczenie nowego logo wymagało pozytywnej opinii Miejskiego Konserwatora Zabytków, aby dobrze wkomponować się w przestrzeń tego miejsca. Szukając firmy, która wyprodukuje oraz zamontuje logo w Bydgoszczy zależało nam szczególnie na wysokiej jakości oraz doświadczeniu. Zdecydowaliśmy się podjąć współpracę z firmą Maciej Cichy MC Pracownia Reklamy, którą wyróżnia właśnie duże doświadczenie, ale także profesjonalne doradztwo, co jest szczególnie ważne przy takich projektach.

Jednym z naszych oczekiwań było produkcyjne odwzorowanie naszego logo, które będzie zgodne z Corporate Identity (CI) i jednocześnie przykuwające uwagę zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy. Sygnet loga Sunrise System to energetyczny pomarańcz, z kolei logotyp to już stonowany grafit. Warto zwrócić tutaj uwagę na dwukolorowość naszego loga, gdyż determinuje to wybór odpowiedniej technologii. Idealnym rozwiązaniem okazała się technologia PLEXI Day&Night, dzięki której logotyp zgodnie z CI jest grafitowy w ciągu dnia a po zmroku mieni się białą barwą, co umożliwia odpowiednie podświetlenie LED. Tym samym logotyp widoczny jest także w nocy!

 

Sam sygnet z kolei, który zarówno w dzień, jak i w nocy jest pomarańczowy, po zmroku dzięki podświetleniu jest jeszcze bardziej energetyczny, idealnie wpisując się w nasz claim, czyli – Wyznaczamy jasny kierunek rozwoju!

 
Neonowy sygnet, czyli jak podkreślić energię Sunrise System

 

Właśnie strategia marki, którą trafnie oddaje nasz claim, była jedną z inspiracji, aby już w samym biurze zdecydować się na neon. Drugą inspiracją była przestrzeń czwartego piętra naszego biura, mieszczącego się na poddaszu, gdzie dominującym elementem są surowe cegły.

Neon, z jednej strony kojarzący się z ponadczasowością, z drugiej – z energią, uchodzi za najbardziej wysublimowaną formą identyfikacji wizualnej marki. Zdecydowaliśmy się na prawdziwy neon, czyli wypełnioną gazem szlachetnym NEONEM szklaną rurkę wygiętą w kształt naszego sygnetu, która po przyłożeniu napięcia świeci intensywnym – w naszym przypadku –   pomarańczowym światłem!

Warto to podkreślić, gdyż w ostatnich latach ze względu na powrót neonów do trendów w świecie designu, coraz częściej można zaobserwować imitacje neonów, tzw. „ledony”, które jednak zdecydowanie nie mają uroku klasycznych neonów. Można wręcz powiedzieć, że ostatnie lata to rozkwit neonowego designu, śmiało nawiązujący do tzw. „złotej ery neonów”, przypadającej na lata 60-te i 70-te XX wieku. Cieszymy się, że możemy wpisać się w trendy współczesnego designu, które w Polsce mają duże tradycje. Wszystkich, których zainteresowała tematyka i historia neonów zachęcamy do odwiedzenia kultowego Muzeum Neonów w Warszawie!

Mając na uwadze profesjonalizm, wykonanie neonowego sygnetu, inspirowanego wschodem słońca powierzyliśmy także firmie MC Maciej Cichy Pracownia Reklamy.

A niebawem…

Wkrótce nasze nowe logo pojawi się w jednym z najbardziej strategicznych miejsc Poznania, na dachu  biurowca Delta (vis à vis dworca PKP), gdzie mieści się jedno z naszych poznańskich biur! Nie możemy się już doczekać, aby i w taki sposób zaakcentować naszą obecność, tym razem w Poznaniu!

Michał – od 7 lat związany z marketingiem w obszarze nowych technologii. Fan skutecznego brand marketingu jako niezbędnego elementu pozwalającego budować organizacji solidną pozycję na rynku. Bardzo ceni rolę znaku graficznego jako elementu identyfikującego firmę ze względu na jego syntetyczność i mnogość informacji, jaką musi komunikować. Prywatnie lubi odkrywać ciekawe brzmienia muzyczne i układać playlisty tworzące spójną całość.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55