Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:55 min Ikona 19.06.2009

Wydaliśmy 4,5 miliarda

W 2008 roku wydaliśmy na internetowe zakupy 4,5 miliarda złotych – taką informację podaje wiceminister gospodarki, Dariusz Bogdan. Średnio transakcja opiewała na kwotę 850 zł, co świadczy o tym, że przywykliśmy do kupowania online większego sprzętu i trochę droższych produktów (chociaż i artykuły pierwszej potrzeby zaczynamy coraz chętniej kupować w Sieci). Minister zakład także, że do 2015 roku już jedna czwarta wszelkich zakupów będzie miała charakter elektroniczny.

Jeśli chodzi o elektroniczną bankowość, w minionym roku korzystało z niej 35% Polaków. W tej grupie najliczniejsi są mieszkańcy dużych miast (47%), dalej mieszkańcy mniejszych (32%) i wsi (19%). Wciąż jeszcze jesteśmy w tych statystykach za Europą – stały dostęp do Internetu ma 48% Polaków, podczas gdy średnia europejska wynosi 60%.

Patrząc jednak na tendencję zwyżkową – z roku na rok przybywa około 1,2 mln zapalonych internautów – można się spodziewać, że szybko dogonimy czołówki.

Źródło: Gazeta.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak korzystać z Google Trends? Ikona 5:00 min 09.05.2023 Jeśli nie jesteś zaznajomiony z bieżącymi wydarzeniami w kraju lub na świecie, zamiast korzystać z popularnych portali informacyjnych, warto zwrócić uwagę na Google Trends. Znajdziesz tam informacje o tematach najczęściej wyszukiwanych, omawianych i komentowanych w sieci. Google Trends stanowi cenną wskazówkę, jakie słowa kluczowe warto wykorzystać w celu zwiększenia ruchu na swojej stronie internetowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:05 min 19.03.2009 Jeśli wiedza to rzeczywiście władza, to Google gromadzi ogromne pokłady... władzy! Jedną z zagadek, nad którą nieustannie głowią się marketerzy na całym świecie, jest to, co będzie modne w najbliższym czasie. Z jakim produktem i kiedy wystartować? Co w najbliższym czasie może stać się hitem sezonu? Google daje szansę podejrzeć czym obecnie się interesujemy - dzięki Google Trends. Czytaj więcej
Z życia firmy Ikona 02:35 min To dopiero sukces! Firma Bartnikowski szukała sposobu na to, aby wypromować swoje prestiżowe produkty i zarazem stać się liderem - nie tylko w Sieci, ale także poza nią. Przy wsparciu Sunrise System okazało się to możliwe. Jedna z największych polskich firm z branży meblowej stała się widoczna, a tym samym chętniej wybierana przez Klientów zainteresowanych kupnem luksusowego wyposażenia do biura. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700