Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Amerykańska i angielska wersja wyszukiwarki Google wzbogaciła się o nową możliwość porządkowania wyników wyszukiwania: Show options. Kliknięcie w ten link po wpisaniu zapytania pozwala znaleźć po lewej stronie kategorie wyników:
Wyniki wyszukiwania można dzięki temu filtrować według daty bądź rodzaju treści (wpis na forum, video, zdjęcie itp.). Wśród kolejnych rozwiązań planowanych na najbliższy czas znajduje się Google Square, czyli wyniki w postaci arkusza kalkulacyjnego, gdzie w przejrzysty sposób zamieszczone są dane na temat danego wyniku wyszukiwania (typ, waga, pochodzenie pliku).
Anglosaskie e-firmy wykorzystujące w swojej strategii reklamowej techniki SEO mogą wykorzystać Show options do zwiększenia swojej obecności w wynikach – wystarczy popracować nad wpisami na forum, rozprzestrzenić w Sieci pliki na temat swojej działalności…
Reklamodawcy polscy nie czekając na Show options mocno wykorzystują fora – w wynikach wyszukiwania możemy przecież wypromować każdą informację o firmie, nie tylko stronę firmową!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: