Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 03:40 min Ikona 05.04.2022

Warsztaty z marketingu internetowego dla Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy

W naszej codziennej pracy ogromną wagę przykładamy do kwestii ciągłego samodoskonalenia się. Nasi specjaliści – zarówno SEO, jak i SEM – uczestniczą w każdym roku w co najmniej kilku szkoleniach (zewnętrznych i wewnętrznych). Nieustannie podnoszą swoje kompetencje, ale co najważniejsze – dbają o to, aby ich wiedza i umiejętności pozwoliły naszym Klientom zyskać przewagę nad konkurencją.
W naszych zespołach pracują eksperci, którzy już dzisiaj mogą poszczycić się wieloletnim stażem, a co za tym idzie – doskonale wiedzą, jak istotne jest nadążanie za nieustanną dynamiką zmian, które nadają kierunek rozwoju marketingowi internetowemu. Mogą też opowiedzieć, jak działania z nim związane wyglądały 3, 5 czy nawet 10 lat temu!

Z tej wiedzy w miniony czwartek (28.03.2022) skorzystali uczniowie bydgoskiego Zespołu Szkół Handlowych. Uczestniczyli w warsztatach online, które specjalnie dla nich przygotowała i przeprowadziła nasza Ekspertka PPC – Magdalena Jaroń. Inicjatorem tego spotkania była Pani Agnieszka Mizikowska, która na co dzień przygotowuje młodych adeptów marketingu do startu w karierze zawodowej.

 

Od teoretyka do praktyka

Około dwa tygodnie temu Pani Agnieszka, nauczycielka Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy, zgłosiła się do nas z zapytaniem, czy znaleźlibyśmy czas na spotkanie z młodzieżą, która przecież lada moment wykona krok w dorosłość i stanie się częścią świata e-marketingu. Uczniowie na co dzień poznają teorie marketingu w szkolnych ławkach, a do nauki podchodzą z pasją i zaangażowaniem. Oczywistym było, że z ogromną radością przyjęliśmy to zaproszenie do współpracy. Cieszymy się, że to właśnie eksperci naszej firmy mogli wystąpić w roli „starszych kolegów po fachu”.

Za merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów nie mógł odpowiadać kto inny, niż Magdalena Jaroń – nasza Ekspertka PPC, która w Sunrise System pełni także rolę koordynatora merytorycznego od tematów związanych z kampaniami PPC. Magda, oprócz tego, iż ma za sobą przeprowadzone tysiące kampanii (kobietom ponoć wieku się nie wypomina, więc pominiemy kwestię wieloletniego stażu w Sunrise System 😉 ), odpowiedzialna jest także za szkolenia wewnętrzne z obszaru PPC. Doskonale zna teorię, ale również jest specjalistką w pełni świadomą jej zastosowania w praktyce – w projektowaniu i przeprowadzaniu kampanii internetowych.

Jak teoria zmienia się w praktykę

Magda przygotowała dla młodzieży Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy szkolenie w taki sposób, aby krok po kroku przeprowadzić ich przez kuluary teorii marketingu internetowego, a potem otworzyć im drzwi do praktyki!

W pierwszej kolejności przypomniała, jak reklama wyglądała jeszcze w latach 90 – kiedy to o marketingu internetowym jeszcze nikt nie myślał. Dzisiaj zarówno format, jak i stylistyka reklam z tamtych lat budzą w nas sentymentalny uśmiech. Dlaczego? Bo jesteśmy już przyzwyczajeni do zupełnie innej rzeczywistości oraz innych narzędzi marketingowych. To również uświadamia nam, jak istotne jest podążanie za zmianami w branży marketingu internetowego.

Magda sporo uwagi poświęciła na porównanie tradycyjnych mediów (telewizja, radio, gazeta, plakat etc.) z promocją w Google Ads. Na tle tego zestawienia przewaga marketingu internetowego zarysowała się zarówno w obszarze kosztów, czasu, jak również mierzalności efektu czy możliwości sprawowania pełnej kontroli nad reklamą.

   

Oczywiście warsztaty nie skończyły się na teorii, choć i ta odegrała tu ważną rolę. Chcąc zmotywować uczniów do samodzielnego zastosowania wiedzy w praktyce, Magda przygotowała dla nich mini-konkurs. Dzięki niemu młodzi adepci marketingu mogli zmierzyć się z wyzwaniem zaprojektowania kampanii promującej ich szkołę. W kilku podstawowych krokach nie tylko poznali etapy takiego przygotowania, ale mogli również sami przebyć tę drogę.

Do zobaczenia!

Jesteśmy ogromnie szczęśliwi, że mieliśmy okazję podzielić się wiedzą, doświadczeniem oraz pasją do tego, co robimy z uczniami Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy. Mamy ogromną nadzieję – i trzymamy za to mocno kciuki – że już za kilka lat uczestnicy tych warsztatów będą naszymi kolegami po fachu.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak szukać tematów na blog w wyszukiwarce Ikona 7:25 min 03.03.2023

Jak szukać tematów na blog w wyszukiwarce

Prowadzisz na swojej stronie blog, który nie generuje widoczności i ruchu? Twoja witryna zawiera już wiele wpisów, ale część z nich jest niektualna, a Ty dawno nie dodałeś nic nowego? A może dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem, ale nie wiesz, jakie tematy warto poruszyć, aby były poczytne i przynosiły wartościowy ruch na stronę? Jeśli tak – ten wpis jest dla Ciebie! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak „robić” Zakupy Google – praktyczny poradnik Ikona 5:55 min 01.03.2023

Jak „robić” Zakupy Google – praktyczny poradnik

Zakupy Google, czyli Google Shopping funkcjonują w Polsce od 10 lat, a mimo to świadomość na temat tej usługi wśród właścicieli firm jest wciąż niewielka. Czym właściwie są Zakupy Google i dlaczego warto z nich korzystać w ramach reklamowania sklepu w wyszukiwarce? Tego dowiesz się z mojego artykułu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zmiana domeny – jak zmienić domenę i nie stracić na SEO? Ikona 6:40 min 28.02.2023

Zmiana domeny – jak zmienić domenę i nie stracić na SEO?

Zmiana domeny internetowej w kontekście pozycjonowania to bardzo duże zagrożenie. Źle zaplanowany i przeprowadzony proces może przekreślić dotychczasowe działania na rzecz wzmocnienie widoczności strony w wyszukiwarce. Jak uchronić się przed negatywnymi skutkami zmiany domeny? Jak ochronić SEO na stronie i przeprowadzić prawidłowo migrację? O tym przeczytasz w tekście. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55