Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 03:40 min Ikona 05.04.2022

Warsztaty z marketingu internetowego dla Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy

W naszej codziennej pracy ogromną wagę przykładamy do kwestii ciągłego samodoskonalenia się. Nasi specjaliści – zarówno SEO, jak i SEM – uczestniczą w każdym roku w co najmniej kilku szkoleniach (zewnętrznych i wewnętrznych). Nieustannie podnoszą swoje kompetencje, ale co najważniejsze – dbają o to, aby ich wiedza i umiejętności pozwoliły naszym Klientom zyskać przewagę nad konkurencją.

W naszych zespołach pracują eksperci, którzy już dzisiaj mogą poszczycić się wieloletnim stażem, a co za tym idzie – doskonale wiedzą, jak istotne jest nadążanie za nieustanną dynamiką zmian, które nadają kierunek rozwoju marketingowi internetowemu. Mogą też opowiedzieć, jak działania z nim związane wyglądały 3, 5 czy nawet 10 lat temu!

Z tej wiedzy w miniony czwartek (28.03.2022) skorzystali uczniowie bydgoskiego Zespołu Szkół Handlowych. Uczestniczyli w warsztatach online, które specjalnie dla nich przygotowała i przeprowadziła nasza Ekspertka PPC – Magdalena Jaroń. Inicjatorem tego spotkania była Pani Agnieszka Mizikowska, która na co dzień przygotowuje młodych adeptów marketingu do startu w karierze zawodowej.

 

Od teoretyka do praktyka

Około dwa tygodnie temu Pani Agnieszka, nauczycielka Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy, zgłosiła się do nas z zapytaniem, czy znaleźlibyśmy czas na spotkanie z młodzieżą, która przecież lada moment wykona krok w dorosłość i stanie się częścią świata e-marketingu. Uczniowie na co dzień poznają teorie marketingu w szkolnych ławkach, a do nauki podchodzą z pasją i zaangażowaniem. Oczywistym było, że z ogromną radością przyjęliśmy to zaproszenie do współpracy. Cieszymy się, że to właśnie eksperci naszej firmy mogli wystąpić w roli „starszych kolegów po fachu”.

Za merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów nie mógł odpowiadać kto inny, niż Magdalena Jaroń – nasza Ekspertka PPC, która w Sunrise System pełni także rolę koordynatora merytorycznego od tematów związanych z kampaniami PPC. Magda, oprócz tego, iż ma za sobą przeprowadzone tysiące kampanii (kobietom ponoć wieku się nie wypomina, więc pominiemy kwestię wieloletniego stażu w Sunrise System 😉 ), odpowiedzialna jest także za szkolenia wewnętrzne z obszaru PPC. Doskonale zna teorię, ale również jest specjalistką w pełni świadomą jej zastosowania w praktyce – w projektowaniu i przeprowadzaniu kampanii internetowych.

 

Jak teoria zmienia się w praktykę

Magda przygotowała dla młodzieży Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy szkolenie w taki sposób, aby krok po kroku przeprowadzić ich przez kuluary teorii marketingu internetowego, a potem otworzyć im drzwi do praktyki!

 

W pierwszej kolejności przypomniała, jak reklama wyglądała jeszcze w latach 90 – kiedy to o marketingu internetowym jeszcze nikt nie myślał. Dzisiaj zarówno format, jak i stylistyka reklam z tamtych lat budzą w nas sentymentalny uśmiech. Dlaczego? Bo jesteśmy już przyzwyczajeni do zupełnie innej rzeczywistości oraz innych narzędzi marketingowych. To również uświadamia nam, jak istotne jest podążanie za zmianami w branży marketingu internetowego.

Magda sporo uwagi poświęciła na porównanie tradycyjnych mediów (telewizja, radio, gazeta, plakat etc.) z promocją w Google Ads. Na tle tego zestawienia przewaga marketingu internetowego zarysowała się zarówno w obszarze kosztów, czasu, jak również mierzalności efektu czy możliwości sprawowania pełnej kontroli nad reklamą.

   

Oczywiście warsztaty nie skończyły się na teorii, choć i ta odegrała tu ważną rolę. Chcąc zmotywować uczniów do samodzielnego zastosowania wiedzy w praktyce, Magda przygotowała dla nich mini-konkurs. Dzięki niemu młodzi adepci marketingu mogli zmierzyć się z wyzwaniem zaprojektowania kampanii promującej ich szkołę. W kilku podstawowych krokach nie tylko poznali etapy takiego przygotowania, ale mogli również sami przebyć tę drogę.

Do zobaczenia!

Jesteśmy ogromnie szczęśliwi, że mieliśmy okazję podzielić się wiedzą, doświadczeniem oraz pasją do tego, co robimy z uczniami Zespołu Szkół Handlowych w Bydgoszczy. Mamy ogromną nadzieję – i trzymamy za to mocno kciuki – że już za kilka lat uczestnicy tych warsztatów będą naszymi kolegami po fachu.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak przygotować wyróżniające się CV i podkreślić w nim atuty? Ikona 08:35 min 26.04.2022 A gdyby tak potraktować CV inaczej? Pomysł wydaje się ciekawy, jednak zastanawiasz się pewnie jak z jego realizacją. A gdybyśmy zaproponowali Ci sprawdzony przepis? Łączy w sobie elementy informacyjne z marketingowymi i pomaga przedstawić swoją kandydaturę w atrakcyjny sposób. Zajrzyj do tego artykułu, a dowiesz się, jak przygotować CV, które przyciąga uwagę.   Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Welcome pack, czyli jeden z elementów udanego onboardingu Ikona 4:25 min 11.05.2022 Czym są welcome packi i jakie mają faktycznie znaczenie w całym systemie onboardingu? O czym koniecznie trzeba pamiętać, tworząc udany zestaw powitalny? Jakie upominki otrzymują wszyscy rozpoczynający pracę w Sunrise System w zestawie onboardingowym Hello Sunrise? Odpowiedzi właśnie na te wszystkie pytania znajdziesz w naszym najnowszym wpisie blogowym! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dzień z życia pozycjonera – kim jest specjalista SEO? Ikona 04:00 min 14.03.2022 Pozycjonowanie to złożony proces, w którym specjalista SEO musi działać w wielu obszarach – od analizy danych, poprzez optymalizację, a kończąc na monitorowaniu wdrożonych zmian. Codzienna praca pozycjonera nie ma nic wspólnego z nudą i monotonią, pozwala natomiast zgłębić bardzo ciekawy świat marketingu cyfrowego. Co robi specjalista SEO na co dzień? Jak nim zostać? Zajrzyj do tego artykułu! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 8

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700