Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 03:15 min Ikona 16.02.2010

Integracje24.com.pl – wspólna przygoda

Z pasji do aktywnego, niebanalnego sposobu spędzania wolnego czasu, z chęci do odnajdywania wciąż nowych niecodziennych atrakcji, z miłości do sportu i sprawdzania siebie – zrodziła się firma Integracje24.pl. Od 1999 roku Integracje24.pl zajmują się organizowaniem profesjonalnych imprez integracyjnych. Początkowe sukcesy w przygotowywaniu zawodów paintballowych doprowadziły do rozbudowania oferty firmy o nowe, atrakcyjne sposoby spędzania wspólnego czasu. Imprezy firmowe, quady (także na śniegu), paintball, szkolenia, wyprawy off-road, spotkania typu teambuilding, wieczory w kasynie, gry scenariusze oraz wiele, wiele innych atrakcji – tym żyje, i tym intryguje swoich klientów – zespół Integracje24.pl

Integracje24.pl dysponują bogatą bazą sprzętową: autami terenowymi, quadami, sprzętem do wspinaczki oraz ponad setką szytych na zamówienie kompletów strojów do gry w paintball. Firma posiada kilka specjalnie przygotowanych miejsc do gry w paintball: w Gliwicach, Jaworznie, Bytomiu, Wiśle i Warszawie. Przebieg gry w paintball to zawsze kwestia decyzji klientów. Zespół strategów Integracji24.pl, proponując scenariusze: „zdobywanie bazy przeciwnika”, „sąsiedzi”, „wizja lokalna”, „Waterloo” i „hard core”, liczy również na inwencje graczy, własny oryginalny pomysł na przebieg zabawy. Wieczorami zespół Integracje24.pl zabiera swoich gości do domów gry w Las Vegas. W kasynie każdy może zagrać w ruletkę, black jacka i pokera. Emocje, stukot żetonów, dym palących się cygar oraz tykanie rulety – tym żyje kasyno Integracje.24.pl w weekendową, hazardową noc.

Wieczory spotkań mogą również ubarwić pokazy barmańskie, imprezy hawajskie, rewia, magic show czy wieczory tematyczne. W sezonie jesienno-zimowym firma Integracje24.pl zaprasza również na zawody curlingowe, organizowane na lodowiskach, czy specjalnie przygotowanych… parkingach wielkopowierzchniowych. Tajniki gry w curling zdradza reprezentant Polski w tej dyscyplinie sportu.

Za przygotowaniem atrakcyjnej oferty, także pod kątem sezonowych potrzeb klientów, idą odpowiednio skoordynowane starania promocyjne. Internet jest dla firm integracyjnych najważniejszym medium reklamowym. I nie powinno to dziwić, skoro takie wyrażenia, jak: imprezy integracyjne notują w miesiącu ponad 70 000 wpisów do wyszukiwarki. Z innymi wyrażeniami (imprezy firmowe, quady, wyjazd integracyjne) jest podobnie. To wyszukiwarka internetowa jest dziś najatrakcyjniejszym kanałem kontaktu firm integracyjnych z potencjalnymi klientami.

Już sama nazwa portalu Integracje24.pl wskazuje na bliski związek firmy z Internetem. To w sieci możemy zaprezentować swoją bogatą ofertą, to tutaj jesteśmy zauważalni; mamy możliwość kontaktu z klientami z całej Polski – mówi szef działu quadów, specjalista off-road Wojciech Bodach.

W początkach 2010 roku specjaliści Google AdWords firmy Sunrise System rozpoczęli intensywną kampanię zimowych atrakcji proponowanych przez Integracje24.pl. Poniższy wykres prezentuje styczniowe statystyki wyświetleń zimowych (i nie tylko) punktów oferty firmy.

Na przykładzie działań reklamowych Integracje24.pl możemy zademonstrować dobrze zoptymalizowaną kampanię linków sponsorowanych. Obok wyrażeń ogólnych, takich jak szkolenia dla firm, znajdują się wyrażenia sezonowe, czyli quady (w tym przypadku na śniegu) oraz curling. Jak widać, dobrze zaprojektowana oferta Integracje24.pl cieszy się poważnym zainteresowaniem potencjalnych klientów firmy.

Najważniejszą zaletą linków sponsorowanych jest ich nieograniczona plastyczność. W jednej chwili możemy dodać do kampanii setki wyrażeń, tworzyć nowe grupy reklamowe, wychodzące naprzeciw potrzebom klientów w danym okresie roku. Linki sponsorowane są efektywną odpowiedzią na zmienne trendy oczekiwań konsumenckich.

Przed nami wiosna, czyli bardzo ważny okres dla branży integracyjnej. Już teraz warto rozważyć kolejne działania promocyjne ofert sezonowych. Po quadach na śniegu i curlingu przyjdzie czas wiosennych wyjazdów na Mazury, imprez off-road i – w czasie nieco późniejszym – letnich wyjazdów dla firm.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55