Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:40 min Ikona 11.12.2012

Sunrise System i Brief for Poland dla Bydgoszczy

Jaka jest Bydgoszcz i jak ją promować? Na to pytanie próbowali sobie odpowiedzieć uczestnicy Twórczych Warsztatów Strategii Rozwoju Bydgoszczy 2012. Na zaproszenie Prezydenta Miasta Bydgoszczy 10 grudnia br. wzięliśmy udział w jednym z cyklu warsztatów  z udziałem przedstawicieli różnych środowisk społecznych Bydgoszczy. Celem spotkania było przeprowadzenie analizy obecnej sytuacji miasta i jego zasobów oraz wyznaczanie preferowanych kierunków dalszego rozwoju.

 

Zaproszenie do dialogu otrzymali aktywni liderzy, powszechnie cenione autorytety społeczne i twórcy reprezentujący najważniejsze środowiska obywatelskie. Sunrise System znalazło się w grupie tworzonej przez przedsiębiorców, jako liczący się inwestor w Bydgoszczy, aktywnie uczestniczący w życiu miasta.

 

Warsztaty poprowadzili dwaj wybitni specjaliści w dziedzinie komunikacji społecznej, dialogu obywatelskiego i marketingu terytorialnego Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny miesięcznika Brief) i Leszek Stafiej (dziennikarz i publicysta marketingowy).

 

Brief for Poland

 

Cykl spotkań wpisał się w założenia Brief for Poland – pierwszej polskiej platformy marketingu miejsc i zasadę Trójkąta Efektywności Briefu. To idea współpracy administracji publicznej z uczelniami oraz biznesem na rzecz budowania i rozwoju marek miejsc – gmin, powiatów, miast, regionów, jak i całej Polski.

 

Źródło: Brief

 

Podczas spotkania wypracowaliśmy spójną listę atutów Bydgoszczy i  plan konkretnych działań dla rzecz miasta Bydgoszczy.

 

Jak na zakończenie warsztatów poinformował zastępca prezydenta Sebastian Chmara – Ratusz  po przeprowadzeniu dodatkowych badań opinii publicznej, ostatecznie zdecyduje, jakie sfery uznane za istotne dla marki Bydgoszcz trzeba najmocniej wesprzeć. Na tej podstawie zostanie stworzony nowy plan promocji miasta, który ma być gotowy w przyszłym roku.

 

Dziękujemy za zaproszenie i ciekawą dyskusję!

Źródła: Bydgoszcz.pl; Brief

Więcej: Sunrise System tworzy kolejne centrum kompetencyjne – zatrudni 150 specjalistów;

Centrum Performance Marketing – czas start!

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55