Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Jaka jest Bydgoszcz i jak ją promować? Na to pytanie próbowali sobie odpowiedzieć uczestnicy Twórczych Warsztatów Strategii Rozwoju Bydgoszczy 2012. Na zaproszenie Prezydenta Miasta Bydgoszczy 10 grudnia br. wzięliśmy udział w jednym z cyklu warsztatów z udziałem przedstawicieli różnych środowisk społecznych Bydgoszczy. Celem spotkania było przeprowadzenie analizy obecnej sytuacji miasta i jego zasobów oraz wyznaczanie preferowanych kierunków dalszego rozwoju.
Zaproszenie do dialogu otrzymali aktywni liderzy, powszechnie cenione autorytety społeczne i twórcy reprezentujący najważniejsze środowiska obywatelskie. Sunrise System znalazło się w grupie tworzonej przez przedsiębiorców, jako liczący się inwestor w Bydgoszczy, aktywnie uczestniczący w życiu miasta.
Warsztaty poprowadzili dwaj wybitni specjaliści w dziedzinie komunikacji społecznej, dialogu obywatelskiego i marketingu terytorialnego Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny miesięcznika Brief) i Leszek Stafiej (dziennikarz i publicysta marketingowy).
Cykl spotkań wpisał się w założenia Brief for Poland – pierwszej polskiej platformy marketingu miejsc i zasadę Trójkąta Efektywności Briefu. To idea współpracy administracji publicznej z uczelniami oraz biznesem na rzecz budowania i rozwoju marek miejsc – gmin, powiatów, miast, regionów, jak i całej Polski.
Źródło: Brief
Podczas spotkania wypracowaliśmy spójną listę atutów Bydgoszczy i plan konkretnych działań dla rzecz miasta Bydgoszczy.
Jak na zakończenie warsztatów poinformował zastępca prezydenta Sebastian Chmara – Ratusz po przeprowadzeniu dodatkowych badań opinii publicznej, ostatecznie zdecyduje, jakie sfery uznane za istotne dla marki Bydgoszcz trzeba najmocniej wesprzeć. Na tej podstawie zostanie stworzony nowy plan promocji miasta, który ma być gotowy w przyszłym roku.
Dziękujemy za zaproszenie i ciekawą dyskusję!
Źródła: Bydgoszcz.pl; Brief
Więcej: Sunrise System tworzy kolejne centrum kompetencyjne – zatrudni 150 specjalistów;
Centrum Performance Marketing – czas start!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: