Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:55 min Ikona 08.02.2013

Sukces dzięki doświadczeniu i intuicji – Sunrise System Gazelą Biznesu 2012

To firmy, które odnoszą sukces dzięki doświadczeniu i rynkowej intuicji, i to niezależnie od sytuacji gospodarczej – tak Gazele Biznesu opisała Patricia Deyna, prezes wydawnictwa Bonnier Business Polska (wydawcy Pulsu Biznesu) podczas Gali regionalnej Gazel Biznesu 2012.

 

Jakie firmy mogą otrzymać Gazelą Biznesu

 

Gazelą Biznesu 2012 mogła zostać firma, która łącznie spełniła poniższe kryteria:

– rozpoczęła działalność przed rokiem 2009 i działa do dziś; – w roku bazowym 2009 osiągnęła przychód ze sprzedaży mieszczący się w przedziale między 3 a 200 mln złotych; – w latach 2009-2011 z roku na rok odnotowywała wzrost przychodów ze sprzedaży; – w latach 2009-2011 nie odnotowała straty; – udostępniła swoje wyniki finansowe przynajmniej od roku 2009.

O pozycji firmy w rankingu decydował przyrost obrotów, osiągnięty w ciągu trzech badanych lat (2011 w stosunku do 2009). W tym roku wzrosła liczba firm obecnych w rankingu – rośnie liczba firm gotowych pokazać swoje wyniki finansowe, by udowodnić transparentność w prowadzeniu biznesu i skuteczność swojej strategii działania, mierzonej wysokością przychodów.

 

Częścią uroczystości tradycyjnie był panel dyskusyjny, tym razem tematem debaty było:”Jak przetrwać sztorm, utrzymać się na kursie i wypłynąć na szersze wody?”. Zaprezentowane przez redakcję Pulsu Biznesu wyniki badania nastrojów Gazel Biznesu pokazują, że firmy z roku na rok są coraz bardziej ostrożne i optymalizują koszty. Jednocześnie rosną zatory płatnicze, co hamuje rozwój firm – inwestycje, wzrost zatrudnienia, wprowadzanie na rynek nowych produktów. Mimo to – 30% spośród ankietowanych Gazel oceniło, że ich sytuacja finansowa w 2012 roku się poprawiła, a 38% – że nie uległa zmianie. Podsumowując, w przypadku 68% Gazel – mimo spowolnienia czy kryzysu gospodarczego – kondycja finansowa przedsiębiorstwa nie uległa pogorszeniu. Świadczyć to może odporności Gazel Biznesu na rynkowe zawirowania.

 

Sunrise System znalazła się w zestawieniu po raz kolejny, z wyróżnieniem za wzrost przychodów w latach 2009-2011 w wysokości 228,22%. Naszym Klientom dziękujemy za zaufanie i współpracę, a wszystkim Gazelom Biznesu – gratulujemy miejsca w tym elitarnym rankingu.

 

Źródło: Puls Biznesu

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Nowy system wymiany linków – www.seo.net.pl Ikona 01:30 min 23.05.2013 Od wczoraj pozycjonerzy mogą korzystać z nowego narzędzia - systemu wymiany linków rotacyjnych www.seo.net.pl. Wygląda na to, iż nowy system będzie stanowić twardą konkurencję dla popularnego systemu e-weblink. Nowy system jest zbyt świeży by stwierdzać jaka jest jego skuteczność, ale już teraz oferuje on większe możliwości konfiguracyjne niż e-weblink. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Real-time marketing – dlaczego jest tak chętnie wykorzystywany? Ikona 4:45 min 19.07.2022 Social media dają niezwykłe możliwości w wielu aspektach, zwłaszcza w tych promocyjnych. Szansa zdobycia nowych klientów czy miłośników danej marki jest znacznie większa niż przy standardowych metodach wykorzystywanych do momentu pojawienia się Internetu i platform społecznościowych. Wraz z upowszechnieniem się Facebooka, Instagrama i innych aplikacji pojawiły się nowe możliwości dla osób zajmujących się reklamą. Dotarcie do każdego odbiorcy w czasie rzeczywistym pozwoliło na powstanie i rozwój real-time marketingu. Co to dokładnie jest? Czym się charakteryzuje? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:10 min 21.05.2020 Wydawać by się mogło, że ukrywanie treści przed wyszukiwarkami jest zbędne. Istnieje jednak wiele powodów, dla których warto a wręcz należy ograniczyć dostęp robotów do części contentu znajdującego się na naszej witrynie internetowej. Jak zrobić to najefektywniej? Jakie metody są najlepsze i kiedy zaleca się ich stosowanie? Wyjaśniamy, edukujemy i radzimy w tych kwestiach. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700