Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 25.05.2015

Sto lat, YouTube!

Wystarczyło, że minął rok, a serwisem już zainteresowało się Google, które przejęło go za 1,65 mld dolarów. Do Polski YouTube dotarł w 2007 roku. Obecnie w naszym kraju serwis odwiedza miesięcznie ponad 16 mln unikalnych użytkowników. Aż 73% internautów korzysta z platformy choć raz w miesiącu. Jeżeli jesteśmy już przy statystykach, warto zauważyć, że w każdej minucie na YouTube jest dodawanych aż 300 godzin filmów o różnorodnej tematyce. W dodatku liczba ta ciągle rośnie – tak samo jak godziny spędzane miesięcznie przy oglądaniu nagrań.

 

Popularność YouTube polega przede wszystkim na jego uniwersalności i ogólnej dostępności. Można korzystać z serwisu już w 75 krajach, a konto może założyć każdy. Z tego względu z platformy korzystają zarówno gwiazdy największego formatu z setkami milionów wyświetleń przy każdym wideoklipie, jak i zwykli śmiertelnicy, którzy chcą podzielić się z widzami swoim punktem widzenia, talentem, pasją czy zwyczajnie zabawnymi zdarzeniami. YouTube to miejsce, gdzie można znaleźć filmik niemal na każdy temat, od gotowania, przez modę, po instrukcję, jak samodzielnie zbudować silnik odrzutowy. Gromadzi setki tysięcy wideopamiętników, na których użytkownicy relacjonują swoje codzienne życie, filmików instruktażowych, kanałów typowo rozrywkowych, klipów muzycznych, zarówno profesjonalnych, jak i amatorskich, a także materiałów marketingowych. YouTube to platforma niezwykle przyjazna dla firm, które chcą wypromować swój produkt – nie tylko ze względu na możliwość wykupienia różnego rodzaju reklam, odtwarzających się przed oraz w trakcie filmów, ale także wrzucania własnych kreatywnych reklamowych nagrań, przedstawiających ofertę w najbardziej przyjazny i zachęcający użytkowników sposób.

 

Z okazji dekady istnienia w Internecie YouTube podzieliło się ciekawymi statystykami odnośnie najchętniej oglądanych w ciągu ostatnich 10 lat filmów. Polska także uzyskała swoje zestawienie. Najchętniej oglądane przez nas filmy to:

 

1. Mutant Giant Spider Dog (SA Wardega)

2. Samara Morgan (SA Wardega)

3. Kacper Plays 2 – Jesteś kozak to zrób tak

4. Blowek – „Znowu Mam Bana” – A Minecraft Paody (Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe)

5. BaskaTiVi – 137 Baśka Blog: BMW za SMS

6. itvp – Paranienormalni – Mariolka w SPA

7. invitationlovejesus – Original Big surprise for Bride and Groom… Chris and Leah Wedding 5 April 2014

8. Stuu Games – „Minecraft Style” – A Minecraft Parody (Psy – Gangnam Style)

9. HDCYT – Charlie bit my finger – again!

10. AbstrachujeTV – Czego NIE mówią: RODZICE

 

Źródła:

nowymarketing.pl

www.newsweek.pl

pclab.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55