Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 25.05.2015

Sto lat, YouTube!

Wystarczyło, że minął rok, a serwisem już zainteresowało się Google, które przejęło go za 1,65 mld dolarów. Do Polski YouTube dotarł w 2007 roku. Obecnie w naszym kraju serwis odwiedza miesięcznie ponad 16 mln unikalnych użytkowników. Aż 73% internautów korzysta z platformy choć raz w miesiącu. Jeżeli jesteśmy już przy statystykach, warto zauważyć, że w każdej minucie na YouTube jest dodawanych aż 300 godzin filmów o różnorodnej tematyce. W dodatku liczba ta ciągle rośnie – tak samo jak godziny spędzane miesięcznie przy oglądaniu nagrań.

 

Popularność

 

Popularność YouTube polega przede wszystkim na jego uniwersalności i ogólnej dostępności. Można korzystać z serwisu już w 75 krajach, a konto może założyć każdy. Z tego względu z platformy korzystają zarówno gwiazdy największego formatu z setkami milionów wyświetleń przy każdym wideoklipie, jak i zwykli śmiertelnicy, którzy chcą podzielić się z widzami swoim punktem widzenia, talentem, pasją czy zwyczajnie zabawnymi zdarzeniami. YouTube to miejsce, gdzie można znaleźć filmik niemal na każdy temat, od gotowania, przez modę, po instrukcję, jak samodzielnie zbudować silnik odrzutowy. Gromadzi setki tysięcy wideopamiętników, na których użytkownicy relacjonują swoje codzienne życie, filmików instruktażowych, kanałów typowo rozrywkowych, klipów muzycznych, zarówno profesjonalnych, jak i amatorskich, a także materiałów marketingowych. YouTube to platforma niezwykle przyjazna dla firm, które chcą wypromować swój produkt – nie tylko ze względu na możliwość wykupienia różnego rodzaju reklam, odtwarzających się przed oraz w trakcie filmów, ale także wrzucania własnych kreatywnych reklamowych nagrań, przedstawiających ofertę w najbardziej przyjazny i zachęcający użytkowników sposób.

 

Polski top YouTube’a

 

Z okazji dekady istnienia w Internecie YouTube podzieliło się ciekawymi statystykami odnośnie najchętniej oglądanych w ciągu ostatnich 10 lat filmów. Polska także uzyskała swoje zestawienie. Najchętniej oglądane przez nas filmy to:

 

1. Mutant Giant Spider Dog (SA Wardega)

2. Samara Morgan (SA Wardega)

3. Kacper Plays 2 – Jesteś kozak to zrób tak

4. Blowek – „Znowu Mam Bana” – A Minecraft Paody (Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe)

5. BaskaTiVi – 137 Baśka Blog: BMW za SMS

6. itvp – Paranienormalni – Mariolka w SPA

7. invitationlovejesus – Original Big surprise for Bride and Groom… Chris and Leah Wedding 5 April 2014

8. Stuu Games – „Minecraft Style” – A Minecraft Parody (Psy – Gangnam Style)

9. HDCYT – Charlie bit my finger – again!

10. AbstrachujeTV – Czego NIE mówią: RODZICE

 

Źródła:

nowymarketing.pl

www.newsweek.pl

pclab.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Multiscreening – dlaczego warto prowadzić kampanie w różnych kanałach? Ikona 3:45 min 07.12.2022 Multiscreening to zjawisko, które stało się powszechne w naszym społeczeństwie. Dzisiaj jeden ekran już nie wystarcza, a skoro o tym wiemy, to warto fakt ten wykorzystać w praktyce. Multiscreening polega na jednoczesnym lub sekwencyjnym korzystaniu z więcej niż jednego ekranu. Mimo, że sama nazwa zjawiska może brzmieć obco, to tak naprwadę jest ono bardzo powszechne i codziennie praktykowane przez wielu z nas. Najważniejsze informacje na ten temat znajdziecie w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 5:15 min 05.06.2019 Większość przedsiębiorców jest świadomych tego, że każde działanie firmy powinno być dokładanie przemyślane i szczegółowo zaplanowane. Mimo tego, wielu z nich popełnia błąd, bagatelizując konieczność posiadania strategii content marketingowej. Z pierwszej części cyklu artykułów, dowiemy się czym jest taka strategia oraz dlaczego warto ją opracować. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:55 min 24.04.2008 Jak na prężnie rozwijającą się firmę przystało, pora zmienić biuro na przestronniejsze. Wspaniałe widoki za oknem – przepiękna panorama miasta z pewnością będzie sprzyjać kreatywności. Jesteśmy pewni, że na szczycie najwyższego budynku w Poznaniu zrodzą się jeszcze lepsze pomysły. A podczas przeprowadzki tylko utwierdziliśmy się w przekonaniu, że ekipa Sunrise System podoła każdemu wyzwaniu! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700