Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 30.04.2014

Facebook Business Manager – możliwości i korzyści

Do tej pory duże agencje i firmy, którym zależało na wykorzystywaniu zaawansowanych narzędzi marketingowych na Facebooku, mogły w tym celu posługiwać się programem Preffered Marketing Developer (w skrócie PMD). Jego założeniem jest wyróżnienie najlepszych deweloperów – twórców aplikacji, którzy zdaniem Facebooka tworzą najlepsze i najbardziej przydatne rozwiązania reklamowe. Teraz portal postanowił wprowadzić własną aplikację, która ma na celu pomóc agencjom i przedsiębiorstwom w zarządzaniu poszczególnymi stornami, aplikacjami oraz kontami. Testowany od marca Business Manager właśnie rozpoczyna podbój reklamodawców.

 

Możliwości i korzyści

Wszystko ma przebiegać łatwo, szybko i, co ważne – całkowicie darmowo. Business Manager daje przede wszystkim trzy główne korzyści – możliwość sterowania wszystkimi modułami z jednego miejsca, szybką i bardziej efektywną pracę (czasami wystarczy jedno kliknięcie, aby wykonać daną czynność) oraz pełną kontrolę nad dostępem do danych dla poszczególnych osób. Pozwala przypisać tym osobom odpowiednie role związane z konkretnymi stronami, aplikacjami i kontami a także dokonywać niezbędnych zmian personalnych – w razie potrzeby usuwać lub dodawać nowych zarządców. Dzięki temu agencje oraz ich klienci mogą ze sobą swobodnie i bezpiecznie współpracować, np. dzieląc się materiałami promocyjnymi.

Co widzi użytkownik?

Aplikacja dostosowana jest zarówno do przedstawicieli firm i marek działających w ich obrębie, jak również zewnętrznych podmiotów – np. agencji zajmujących się ich promocją w sieci. Do tego grona należą także osoby posiadające status PMD. W przypadku tych pierwszych użytkownik ma możliwość obejrzenia:

•    stron, kont i aplikacji powiązanych z daną marką
•    osób ze swojego zespołu, które posiadają dostęp do tych danych
•    zewnętrznych podmiotów – agencji oraz firm PMD, powiązanych ze stronami, kontami i aplikacjami.

Osoby pracujące na zlecenie innych firm (zatrudnione w agencjach oraz korzystające z PMD), będą mogły zobaczyć wszystkie profile i strony, do których ma dostęp dana agencja a także innych użytkowników posiadających uprawnienia do zarządzania nimi.

W zamyśle twórców Business Managera ma on rozdzielić kontakty prywatne od zawodowych. Co to oznacza w praktyce? Aby wybrana osoba zyskała uprawnienia do zarządzania stroną czy aplikacją, nie musi być wcześniej dodana do znajomych.

Na razie aplikacja ma być dostępna dla niektórych użytkowników w Stanach Zjednoczonych, ale Facebook zapowiada, że w ciągu kilku tygodni możliwość korzystania z niej będą mieli także mieszkańcy innych krajów.

 

Źródła: Facebook, Business Facebook, Social Press, Mashable

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55