Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:00 min Ikona 30.04.2014

Facebook Business Manager – możliwości i korzyści

Do tej pory duże agencje i firmy, którym zależało na wykorzystywaniu zaawansowanych narzędzi marketingowych na Facebooku, mogły w tym celu posługiwać się programem Preffered Marketing Developer (w skrócie PMD). Jego założeniem jest wyróżnienie najlepszych deweloperów – twórców aplikacji, którzy zdaniem Facebooka tworzą najlepsze i najbardziej przydatne rozwiązania reklamowe. Teraz portal postanowił wprowadzić własną aplikację, która ma na celu pomóc agencjom i przedsiębiorstwom w zarządzaniu poszczególnymi stornami, aplikacjami oraz kontami. Testowany od marca Business Manager właśnie rozpoczyna podbój reklamodawców.

 

Możliwości i korzyści

 

Wszystko ma przebiegać łatwo, szybko i, co ważne – całkowicie darmowo. Business Manager daje przede wszystkim trzy główne korzyści – możliwość sterowania wszystkimi modułami z jednego miejsca, szybką i bardziej efektywną pracę (czasami wystarczy jedno kliknięcie, aby wykonać daną czynność) oraz pełną kontrolę nad dostępem do danych dla poszczególnych osób. Pozwala przypisać tym osobom odpowiednie role związane z konkretnymi stronami, aplikacjami i kontami a także dokonywać niezbędnych zmian personalnych – w razie potrzeby usuwać lub dodawać nowych zarządców. Dzięki temu agencje oraz ich klienci mogą ze sobą swobodnie i bezpiecznie współpracować, np. dzieląc się materiałami promocyjnymi.

 

Co widzi użytkownik?

 

Aplikacja dostosowana jest zarówno do przedstawicieli firm i marek działających w ich obrębie, jak również zewnętrznych podmiotów – np. agencji zajmujących się ich promocją w sieci. Do tego grona należą także osoby posiadające status PMD. W przypadku tych pierwszych użytkownik ma możliwość obejrzenia:

•    stron, kont i aplikacji powiązanych z daną marką
•    osób ze swojego zespołu, które posiadają dostęp do tych danych
•    zewnętrznych podmiotów – agencji oraz firm PMD, powiązanych ze stronami, kontami i aplikacjami.

Osoby pracujące na zlecenie innych firm (zatrudnione w agencjach oraz korzystające z PMD), będą mogły zobaczyć wszystkie profile i strony, do których ma dostęp dana agencja a także innych użytkowników posiadających uprawnienia do zarządzania nimi.

W zamyśle twórców Business Managera ma on rozdzielić kontakty prywatne od zawodowych. Co to oznacza w praktyce? Aby wybrana osoba zyskała uprawnienia do zarządzania stroną czy aplikacją, nie musi być wcześniej dodana do znajomych.

Na razie aplikacja ma być dostępna dla niektórych użytkowników w Stanach Zjednoczonych, ale Facebook zapowiada, że w ciągu kilku tygodni możliwość korzystania z niej będą mieli także mieszkańcy innych krajów.

 

Źródła: Facebook, Business Facebook, Social Press, Mashable

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce. Ikona 02:45 min 05.11.2012 Jak dotąd w kampanii AdWords kierowanej na wyszukiwarkę jedynym sposobem wyświetlania reklam był autorski wybór słów kluczowych. Po dobraniu fraz – napisaniu reklam tekstowych i wprowadzeniu odpowiednich ustawień – system Google wyświetlał linki sponsorowane po uprzednim skojarzeniu naszych wyrażeń z zapytaniem wpisanym przez internautę. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 02.06.2015 Rozwój gier komputerowych, konsolowych i internetowych, jaki ma miejsce od kilku lat, jest oszałamiający i nawet eksperci branży jeszcze kilka lat temu, gdy termin „Game Boy” kojarzony był z zabawką dla dzieci, a „Playstation” z doskonałym narzędziem do tracenia czasu, nie spodziewali się, że już wkrótce grać będą wszystkie pokolenia. A wszędzie tam, gdzie pojawia się zainteresowanie, rodzi się target i powstaje szansa na skuteczne ulokowanie produktu i wypromowanie marki. Rodzi się marketing, który w przypadku gier przybiera na sile. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak stworzyć stronę „O nas”, która nie będzie nudna? Ikona 05:15 min 09.05.2017 Strona internetowa każdej firmy pełni funkcję jej swoistej wizytówki oraz w znacznym stopniu stanowi wsparcie prowadzonych przez nią działań marketingowych, również związanych z pozycjonowaniem. Właśnie dlatego tak ważne jest poświęcenie jej wystarczającej ilości uwagi – bardzo często na jej podstawie firma jest oceniana przez Klientów. W kontekście strony internetowej jako całości istotna okazuje się zakładka „O nas”, którą wbrew pozorom czyta wielu internautów. Dzisiaj podpowiemy, na co zwrócić uwagę przy jej tworzeniu. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700