Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 02.07.2012

Słowa „kluczowe” na profilu firmowym

Zakładając, że posiadają już Państwo fanpage swojej marki oraz że publikują na nim posty o określonych, dostosowanych do grupy docelowej porach, nadszedł czas na przeanalizowanie, jakich słów należy używać, aby przyciągnąć uwagę czytelnika oraz sprowokować go do reakcji w postaci polubienia wpisu, skomentowania go lub udostępnienia go dalej. Firma SoTrender, zajmująca się obserwowaniem trendów związanych z wykorzystaniem social media w marketingu internetowym, przeprowadziła badanie na ponad 100 brytyjskich fanpage’ach oraz przyjrzała się ponad 2800 postom dotyczącym branż takich jak motoryzacja, odzież, żywność i kosmetyki. Rezultaty uzyskane w wyniku tych badań wskazują na kilka interesujących tendencji. Fot.: Flickr

Jeśli prowadzimy profil firmy działającej w branży spożywczej, to starajmy się jak najczęściej używać słów o pozytywnym wydźwięku emocjonalnym, czyli np. kochać, lubić, szczęście, dobro itp.

W przypadku branży odzieżowej kluczowe okazują się dość powszechne zwroty, takie jak kolekcja, oferta, styl, moda etc. Odradza się stosowanie tak „wyeksploatowanych” słów jak zdobądź, wyprzedaż, wygraj. Chyba, że nasza firma działa w branży kosmetycznej. Tam takie zwroty nadal przyciągają uwagę Klientów. Niezależnie od tego, jakie słownictwo wykorzystamy, nie wolno zapominać o dorzuceniu do postu zdjęcia. Analiza przeprowadzona przez SoTrender wskazuje, że jest to czynnik, który znacząco wpływa na zwiększenie aktywności internautów. Ponadto, zalecane jest zakończenie wpisu pytaniem, ponieważ pobudza to w fanach tendencję do komentowania, związaną z odruchem odpowiedzenia na zadane im pytanie.

Do słów niepopularnych wśród internautów, a wręcz przez nich ignorowanych, należą… polub, zobacz, kliknij i, co ciekawe, wygraj. Raport SoTrender wskazuje, że nadużywanie tych słów sprawiło, że użytkownicy social media stali się na nie „nieczuli”.

A zatem pamiętajmy, aby publikowane przez nas wpisy były ciekawe, oryginalne, a najlepiej opatrzone zdjęciem i zakończone pytaniem. A jakie Państwo zauważyli tendencje związane z rozwojem marketingu w mediach społecznościowych?

Źródło: Interaktywnie

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55