Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 31.05.2012

Znaczenie czasu w mediach społecznościowych

O tym, że czas to pieniądz, znakomicie wiedzą wszyscy przedsiębiorcy. Jednak czy jesteśmy świadomi znaczenia czasu w funkcjonowaniu social mediów? Otóż badania wskazują, że pory dniach, w których publikowane są posty na Facebooku, są niezwykle istotne. Jest to związane z trybem życia prowadzonym przez jego użytkowników. Jeśli chcemy, aby informacja, którą udostępniamy, dotarła do jak najszerszego grona odbiorców, powinniśmy zastanowić się o której godzinie są oni najbardziej aktywni na portalu.

 

Jak wykorzystać czas w Social Mediach? Porady dla Przedsiębiorców

 

Przykładowo, jeśli naszą grupą docelową są osoby pracujące w tradycyjnych godzinach pracy, tj. między 8.00 a 16.00, to publikację interesujących postów powinniśmy przewidzieć na godzinę 9.00 (wtedy to „fejsbukowicze” logują się po raz pierwszy), 13.00, kiedy następuje rozluźnienie związane z przerwą śniadaniową oraz około godziny 18.00, kiedy to nasi odbiorcy wracają do domów i rozpoczynają przeszukiwanie internetu w celach prywatnych.

 

Kiedy i jak najlepiej dotrzeć do odbiorców

 

Jeśli mamy to zakomunikowania naprawdę ważną informację o charakterze bieżącym, nie warto czekać i najlepiej opublikować ja od razu, niezależnie od pory dnia. W takich sytuacjach każda minuta działa na naszą niekorzyść, ponieważ możemy zostać ubiegnięci przez konkurencję. Warto także pamiętać o tym, żeby nie przesadzać z intensywnością publikacji, ponieważ odbiorcy, zarzuceni zbyt dużą dawką postów, mogą uznać je za spam. Najlepiej jest spróbować utożsamić się z potencjalnym Klientem i dostosować czas oraz częstotliwość udostępniania informacji do jego potrzeb i trybu życia. W ten sposób mamy pewność, że nasze komunikaty dotrą do odpowiedniej grupy docelowej.

Jeśli jednak zależy Państwu na jak największej skuteczności działań podejmowanych w mediach społecznościowych, to zachęcamy do współpracy z profesjonalistami z tej branży.

Źródło: Marketing przy Kawie

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:45 min 03.03.2008 Czy algorytm Google może wyglądać właśnie tak? Spekulacje ekspertów SEO dotyczących elementów składowych algorytmu/algorytmów Google są niezwykle liczne. Tylko pytanie brzmi: ile w nich prawdy? W przypadku tej "symulacji" wydaje się, że autor mógł przybliżyć się nieco rozgryzienia algorytmu. Oczywiście, nie jest to sprawdzona formuła na skuteczne pozycjonowanie, a jedynie jedna z wielu teorii. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Rozgrzej swoje serce na święta – przegląd spotów bożonarodzeniowych 2022 Ikona 6:30 min 20.12.2022 Połowa grudnia już za nami, a to oznacza tylko jedno – coraz bliżej święta! To doskonały moment na to, aby sprawdzić jakie reklamy przygotowały na ten wyjątkowy czas znane marki. Wybrałam dla Was trzy, moim zdaniem najlepsze tegoroczne spoty. Jesteście ciekawi jakie? W takim razie koniecznie przeczytajcie ten artykuł i poczujcie chociaż na chwilę klimat tegorocznych świąt! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:40 min 02.09.2013 Od lat uprzyjemniają korzystanie z największej na świecie wyszukiwarki internetowej. W ważne święta odruchowo sprawdzamy, na jaki pomysł tym razem wpadli twórcy doodli. Czasem są tak wyszukane, że trzeba zasięgnąć pomocy odnośnika do Wikipedii, by odkryć, czego dotyczą. Zawsze jednak tworzone z pomysłem oraz idealnie oddające charakter danego wydarzenia. Idea doodli jest prosta – wywołać uśmiech na twarzy użytkowników. /p> Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700