Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:25 min Ikona 09.09.2013

Organiczne wyniki wyszukiwania a Google +1

Jaki jest wpływ tych największych portali społecznościowych na naturalne wyniki wyszukiwania i pozycjonowanie? Okazuje się, że być może większy niż może się wydawać, szczególnie jeśli chodzi o serwis Google+.

 

Pozycja a +1

 

W sierpniu przeprowadzona została interesująca analiza zależności pomiędzy pozycjami osiąganymi przez stronę internetową, a opcją Google +1. Jak zdają się pokazywać statystyki, linki i posty w Google+ mogą mieć zaskakująco duży wpływ na to, jak strona jest oceniana i jakie miejsca zajmuje na liście organicznych wyników wyszukiwania. Co jest tego powodem?

Pierwszym z nich może być niemal natychmiastowe indeksowanie nowo publikowanych treści przez roboty sieciowe. Co więcej, materiały umieszczane w Google+ są w swojej formie mocno zbliżone do wpisu blogowego, co dla wyszukiwarki ma niezwykle istotne znaczenie – w końcu jest oparta o powiązania semantyczne.

Oczywiście ilość linków z +1 nie ma bezpośredniego przełożenia na pozycję strony internetowej, jednakże fakty zdają się potwierdzać, iż portal społecznościowy stworzony przez Google ma istotne znaczenie w budowaniu pozycji witryny w wynikach wyszukiwania.

Wydaje się, że niezależnie od siły oddziaływania Google +1 na pozycjonowanie, warto stworzyć profil i aktywnie go promować, zyskując w ten sposób cenne linki do naszej strony internetowej. A najlepiej powierzyć stworzenie i prowadzenie swojego profilu specjalistom Agencji SEO/SEM od marketingu internetowego, którzy doskonale znają najlepsze sposoby tworzenia wpisów efektywnych z punktu widzenia pozycjonowania i interesujących dla naszych odbiorców.

Źródło: The Moz Blog

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Podwójna promocja – potrójny efekt – case study ze współpracy ze Śląskim Centrum Komputerowym Ikona 4:55 min Właściciel każdego sklepu internetowego zastanawia się, jak skutecznie zwiększyć widoczność swojego serwisu, a tym samym dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Wraz z firmą Śląskie Centrum Komputerowe znaleźliśmy na to sposób, m.in. poprzez zastosowanie dwóch modeli pozycjonowania stron. Chcesz wiedzieć co jeszcze osiągnęliśmy dzięki takiemu rozwiązaniu? Zapoznaj się z naszym case study! Czytaj więcej
Marka Target i Sunrise System: naturalnie skuteczni Ikona 06:10 min Tamark Spółka Akcyjna jest liderem na polskim rynku w zakresie dystrybucji środków ochrony i pielęgnacji roślin. Jeszcze kilka miesięcy temu była widoczna w Internecie wyłącznie na swoją nazwę – czyli praktycznie niewidoczna dla potencjalnych nowych klientów. Na temat zmiany tego stanu rzeczy przy współpracy z Sunrise System rozmawiamy z Panem Przemysławem Hirsch, Dyrektorem Handlowym Tamark. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:05 min 26.10.2017 Dane firmy wprowadzone do wizytówki na Mapach Google mogą edytować oczywiście użytkownicy mający do niej dostęp jako właściciele czy menedżerzy. Co istotne, modyfikacje sugerować mogą także zalogowani użytkownicy Map Google. Oczywiście w większym bądź mniejszym stopniu takie zmiany sprawdzane są przez system lub innych użytkowników usługi. Czy o edycji zaproponowanej przez użytkownika Map Google zostaniesz jednak w jakiś sposób poinformowany? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700