Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 29.04.2016

Reklamy AdWords w Mapach Google

Dotarcie do odbiorców za pośrednictwem reklam Google jest coraz powszechniejszym sposobem na rozpędzenie swojego biznesu. Dotychczas jednym z niewielu miejsc względnie „wolnych” od treści reklamowych były wyniki wyszukiwania w Mapach Google (oczywiście pomijając testy, które były prowadzone w ostatnich miesiącach).

 

Jednak od ok. 18 kwietnia również i w tym miejscu możemy przyciągnąć uwagę internauty i zachęcić go do skorzystania z oferty naszej firmy, a nawet – do bezpośrednich odwiedzin w naszej placówce. W końcu Mapy Google to przede wszystkim serwis lokalny, stworzony dla użytkowników poszukujących informacji o pobliskich sklepach, muzeach, restauracjach i innych interesujących ich miejscach.

Reklamy w Mapach Google - stacjonarneJak to działa?

Reklamy będą się wyświetlać zarówno w wersji mobilnej, jak i tej przeznaczonej na komputery. Co ciekawe, nasza reklama będzie widoczna na liście wyników wyszukiwania oraz w widoku mapy (w formie fioletowego znacznika).

 

Reklamy w Mapach Google - komórkoweIle to kosztuje?

Sposób rozliczania za reklamę jest oparty na systemie CPC (ang. cost-per-click). W przypadku Map Google zapłacimy za kliknięcia w:

– „pobierz informacje o lokalizacji”,

– „pokaż trasę”,

– „kliknij, aby połączyć” (na telefonach komórkowych).

 

W skrócie: zapłacimy za każdą akcję wykonaną na naszej reklamie przez internautę.

 

Jak zacząć promocję?

Przede wszystkim konieczne jest włączenie rozszerzeń lokalizacji oraz odpowiednia optymalizacja kampanii: pod kątem lokalizacji (dostosowanie stawek do danej lokalizacji) oraz fraz kluczowych.

 

Przy okazji warto zadbać o prawidłową optymalizację samej wizytówki firmy w mapach (zgodnie z aktualnymi wytycznymi Google) wraz z regularną aktualizacją wyświetlanych tam informacji. W końcu nie chcemy, aby Klienci dzwonili pod stary numer telefonu lub odwiedzali poprzednią siedzibę naszej firmy!

 

Ponadto atrakcyjny wizualnie wpis na pewno lepiej zaprezentuje naszą firmę internaucie, a przecież pierwsze wrażenie jest często kluczowe.

 

Podsumowując – czy warto?

Zdecydowanie tak! Jest to kolejna forma dotarcia do odbiorców, pozwalająca jeszcze precyzyjniej docierać do Klientów, poszukujących naszych usług lub produktów w naszej okolicy! Taka reklama może więc przełożyć się jeszcze lepiej nie tylko na konwersje online, ale również (a kto wie czy nie przede wszystkim) offline.

 

Źródło grafik i informacji: AdWords – pomoc

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak reklamować się na TikToku? Ikona 5:00 min 17.03.2023

Jak reklamować się na TikToku?

Jeśli wydaje Ci się, że TikTok to jedynie miejsce, na której ogląda się śmieszne filmy z kotami, to grubo się mylisz. Aplikację tę pobrano już ponad 3 miliardy razy i stanowi świetną platformę reklamową. Przeczytaj, jak możesz wykorzystać TikTok w promocji swojego biznesu.  Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak szukać tematów na blog w wyszukiwarce Ikona 7:25 min 03.03.2023

Jak szukać tematów na blog w wyszukiwarce

Prowadzisz na swojej stronie blog, który nie generuje widoczności i ruchu? Twoja witryna zawiera już wiele wpisów, ale część z nich jest niektualna, a Ty dawno nie dodałeś nic nowego? A może dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem, ale nie wiesz, jakie tematy warto poruszyć, aby były poczytne i przynosiły wartościowy ruch na stronę? Jeśli tak – ten wpis jest dla Ciebie! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak „robić” Zakupy Google – praktyczny poradnik Ikona 5:55 min 01.03.2023

Jak „robić” Zakupy Google – praktyczny poradnik

Zakupy Google, czyli Google Shopping funkcjonują w Polsce od 10 lat, a mimo to świadomość na temat tej usługi wśród właścicieli firm jest wciąż niewielka. Czym właściwie są Zakupy Google i dlaczego warto z nich korzystać w ramach reklamowania sklepu w wyszukiwarce? Tego dowiesz się z mojego artykułu. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55