Gigant z Mountain View chce sprawić, aby nam, dzieciom internetu żyło się jeszcze lepiej, jeszcze wygodniej. Jak jeszcze Google może nam ułatwić znajdowanie informacji? Przyzwyczailiśmy się już chyba wszyscy, że Google podpowiada nam nawet jak dojechać do szukanej przez nas, np. restauracji z Zakopanem. Od razu spoglądamy na wyświetlającą się w bardzo widocznym miejscu na stronie mapkę, na której odnajdujemy co najmniej kilka pozycji spełniających kryteria naszych wyszukiwań. Google idzie dalej w tym kierunku, od dosłownie kilku dni Centrum Firm Lokalnych (czyli właśnie usługa umożliwiająca nam zarejestrowanie swojej działalności na lokalnej mapie Google), przekształciła się w usługę Google Miejsca – gdzie czekają na zarejestrowanych użytkowników kolejne bezpłatne, praktyczne narzędzia skutecznej promocji własnej firmy. W tym momencie oprócz możliwości umieszczenia informacji o adresie firmy, godzinach otwarcia, możemy umieścić również krótki film, zdjęcie witryny naszego sklepu, czy np. możemy zaznaczyć obszar na którym świadczymy usługę. Dodatkową funkcją, na pewno bardzo atrakcyjną dla właścicieli firm, będzie możliwość korzystania ze statystyk wejść na stronę z Google Miejsca. Statystyki nie kłamią, jedno na pięć wyszukiwań w Google jest powiązane z konkretną lokalizacją, dlatego tak ważne jest aby internauta znalazł dokładnie to czego szuka – czyli Twoją firmę. Źródło: Google Polska
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: