Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:35 min Ikona 15.01.2010

Reklama internetowa bez krzyżyka

Na czym polega przewaga reklamy internetowej nad reklamą telewizyjną? Reklama w TV jest oddzielona wyraźnym sygnałem mówiącym: oto przed Wami Drodzy Widzowie: „blok reklam”. Komunikat tej treści najczęściej zbywamy szybkim uaktywnieniem pilota do telewizora. O rozpoczęciu nadawania reklam w sieci nikt nas nie informuje – pewnie dlatego, że ów komunikat musiałby pojawiać się przez cały czas. Ale po kolei.

W świadomości statystycznego Polaka reklama w sieci wciąż ma postać banneru z irytującym, uciekającym po ekranie krzyżykiem, który coraz trudniej dogonić kursorem myszki. Taki sposób informowania klienta o produktach czy usługach jest od razu dyskwalifikowany przez użytkowników Internetu. Nie lubimy bannerów, nie chcemy ich oglądać i na nie klikać. Mało tego. Najczęściej nie wracamy na strony, na których znienacka zaskoczył nas banner reklamowy. Taką właśnie ocenę reklamy internetowej przedstawia nam badanie „Co Polacy myślą o reklamach?” Dom mediowy ZenithOptimedia. Reklama w sieci to banner, którego nie można wyłączyć – tak widzimy internetowe formy promocji.

Wniosek jest jeden – mizerna jest wiedza statystycznych Polaków na temat reklamy internetowej. Dziś za każdy ruch użytkownika w sieci ktoś od kogoś dostaje pieniądze. Za każdym linkiem znajdują się reklamy umiejscowione na stronie w taki sposób, aby internauta je widział i ich nie wyłączył. Za każde wyświetlenie strony reklamodawca płaci jej właścicielom. W każdej sekundzie w Internecie demonstrowanych jest miliony reklam bez krzyżyków i irytacji klientów. Za każdym razem gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej – mamy do czynienia z działaniami reklamowymi. Nie wiedząc o tym, narzekamy na banner uciekający nam po stronie.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55