Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:35 min Ikona 15.01.2010

Reklama internetowa bez krzyżyka

Na czym polega przewaga reklamy internetowej nad reklamą telewizyjną? Reklama w TV jest oddzielona wyraźnym sygnałem mówiącym: oto przed Wami Drodzy Widzowie: „blok reklam”. Komunikat tej treści najczęściej zbywamy szybkim uaktywnieniem pilota do telewizora. O rozpoczęciu nadawania reklam w sieci nikt nas nie informuje – pewnie dlatego, że ów komunikat musiałby pojawiać się przez cały czas. Ale po kolei.

W świadomości statystycznego Polaka reklama w sieci wciąż ma postać banneru z irytującym, uciekającym po ekranie krzyżykiem, który coraz trudniej dogonić kursorem myszki. Taki sposób informowania klienta o produktach czy usługach jest od razu dyskwalifikowany przez użytkowników Internetu. Nie lubimy bannerów, nie chcemy ich oglądać i na nie klikać. Mało tego. Najczęściej nie wracamy na strony, na których znienacka zaskoczył nas banner reklamowy. Taką właśnie ocenę reklamy internetowej przedstawia nam badanie „Co Polacy myślą o reklamach?” Dom mediowy ZenithOptimedia. Reklama w sieci to banner, którego nie można wyłączyć – tak widzimy internetowe formy promocji.

Wniosek jest jeden – mizerna jest wiedza statystycznych Polaków na temat reklamy internetowej. Dziś za każdy ruch użytkownika w sieci ktoś od kogoś dostaje pieniądze. Za każdym linkiem znajdują się reklamy umiejscowione na stronie w taki sposób, aby internauta je widział i ich nie wyłączył. Za każde wyświetlenie strony reklamodawca płaci jej właścicielom. W każdej sekundzie w Internecie demonstrowanych jest miliony reklam bez krzyżyków i irytacji klientów. Za każdym razem gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej – mamy do czynienia z działaniami reklamowymi. Nie wiedząc o tym, narzekamy na banner uciekający nam po stronie.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

GSP – czyli personalizowana reklama na Twojej skrzynce mailowej Ikona 01:00 min 03.03.2015 Podstawą skuteczności każdej kampanii jest precyzyjny dobór grupy docelowej. Im lepiej poznamy naszych potencjalnych klientów – ich płeć, wiek, preferencje, zainteresowania – tym łatwiej będzie nam osiągnąć zamierzone cele marketingowe. Google wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom opracowało zupełnie nowy system reklamowy. Kampanie GSP kierowane są na konta pocztowe Gmail. Stanowią one zupełnie nową formę promocji i są szansą na dotarcie do sprecyzowanego grona odbiorców w oparciu o kilka metod kierowania, w tym między innymi słowa kluczowe, wiek, płeć, czy zainteresowania.  Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:40 min 03.04.2013 Na tą chwilę istnieje sporo modeli współpracy, które pozwalają efektywnie pozyskiwać klienta za pomocą marketingu internetowego. Jedną z najpopularniejszych usług jest Google Adwords, ostatnio rozszerzone o usługę Google Adwords Express. Aby zrozumieć różnice należy zacząć od odpowiedzi na pytania: Czym są linki sponsorowane? Czym różnią się linki sponsorowane od klasycznego pozycjonowania?Różnica jest niezwykle istotna. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Techniki wpływu społecznego a Twoja kampania w social mediach Ikona 07:20 min 15.03.2018 Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter czy YouTube? Bez względu na to, gdzie planujesz rozpocząć kampanię, warto byś już dziś zastanowił się nad tym, jak odpowiednio kierować treść do użytkowników, by chcieli Cię czytać, oglądać lub słuchać. Świetnie sprawdzą się tutaj techniki wpływu społecznego, które, choć większości znane, cały czas pomagają w dotarciu do odbiorców i wpływaniu na ich zachowania! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700