Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:55 min Ikona

MAT-BUD – buduj przez Internet…

Historia MatBud Sklepy Budowlane sięga zaczęła się w Gliwicach na początku lat 90-tych. Z czasem powstawały kolejne hurtownie, powierzchnie wystawowe i sklepy, obsługujące cały rynek śląski w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, instalacyjnych, wyposażenia łazienek itp. Ekspansję na rynek ogólnopolski ułatwiły umowy dealerskie z renomowanymi producentami, umożliwiające konkurencyjność cenową, status Gazeli Biznesu, udział w dużych imprezach targowych, nastawienie na kompleksowość usług oraz kreacja internetowego sklepu przedsiębiorstwa.

Wersja online salonów sprzedażowych spełnia świetnie te same funkcje, co macierzyste sklepy: duży wybór produktów, zaopatrzenie odbiorców hurtowych i detalicznych.

Wartością dodaną są z pewnością wszystkie specyficzne funkcje, właściwe dobrym sklepom internetowym: wewnętrzna wyszukiwarka oparta na silniku Google, koszyk klienta, przejrzysta struktura sklepu, możliwość wyboru języka strony (dostępne jest naprawdę sporo opcji. Obok niezbędnego angielskiego możemy wybrać na przykład chiński!). Popularność e-sklepu oparta jest nie tylko na wyrobionej na rynku marce przedsiębiorstwa – nowi użytkownicy pozyskiwani są za sprawą pozycjonowania sklepu w naturalnych wynikach Google przez specjalistę z Sunrise System sp. z o.o.

Podstawą pozycjonowania jest zestaw kilku słów kluczowych nazywających najpopularniejsze grupy produktowe sklepu – i najbardziej sensowne z punktu widzenia marketingowego.

Punktem wyjścia była obecność serwisu na te konkretne frazy na dalekich, 50. pozycjach – przyczyną był dostosowania parametrów strony do standardów sieciowych. Po zbadaniu serwisu pod tym kątem opiekun pozycjonowania z Sunrise System przygotował wytyczne optymalizacji oraz plan działań off-site. Już działania on-site dały pierwsze efekty – pozycje drgnęły. Dzięki wzmocnieniu odpowiednim linkowaniem i innymi pracami pozycjonerskimi, strona z miesiąca na miesiąc zyskiwała lepsze noty w wynikach wyszukiwania. Niespełna półtoraroczna współpraca z Sunrise System przyniosła poprawę i stabilizację strony w pierwszej dziesiątce – przy zachowaniu stabilności cen dzięki korzystnemu zapisowi budżetowemu.

Podwalinami pod sukces sklepu internetowego Mat Bud w wyszukiwarkach był dobór trafnych słów kluczowych, ważnych z perspektywy wizerunkowej i sprzedażowej, oraz profesjonalna praca nad poprawą widoczności serwisu.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:45 min 21.08.2009 Sezon urlopowy w pełni - w miastach ruch nieco maleje, za to kurorty pękają w szwach (nie tylko te polskie). A co z internetem? Czy wyszukiwania w Google odnotowują w tym okresie spadek? Z całą pewnością zauważyć można bardzo wyraźny skok - skok zapytań związanych z noclegami, pobytami, rezerwacjami, wyjazdami, trasami i innymi elementami niezbędnymi dla udanego wypoczynku. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:50 min 04.09.2013 Temat domen powraca niczym bumerang niemal przy każdym sporze w obszarze pozycjonowania i wywołuje wiele kontrowersji. Frazy kluczowe zawarte w nazwie strony to mile widziany przez algorytm wyszukiwarek zabieg, z drugiej zaś strony pojawia się kwestia rozszerzenia domen jako wartość wpływająca dodatnio na widoczność. Co umieścić po lewej stronie kropki? Jak dobierać słowa? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:35 min 10.10.2018 Aby zadowolić dzisiejszego klienta, trzeba chcieć - i umieć! - służyć mu pomocą. Można to zrobić jedynie wtedy, gdy dobrze zna się jego potrzeby i sposób myślenia, a ten objawia się bardzo wyraźnie w wyszukiwarkach. Czy dzisiejsi konsumenci naprawdę oczekują czytania w myślach, dlaczego Twoja strona nie powinna być dla nich jak trampolina i jak dobrze służyć im pomocą? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700