Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:55 min Ikona

MAT-BUD – buduj przez Internet…

Buduj przez Internet…

Historia MatBud Sklepy Budowlane sięga zaczęła się w Gliwicach na początku lat 90-tych. Z czasem powstawały kolejne hurtownie, powierzchnie wystawowe i sklepy, obsługujące cały rynek śląski w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, instalacyjnych, wyposażenia łazienek itp. Ekspansję na rynek ogólnopolski ułatwiły umowy dealerskie z renomowanymi producentami, umożliwiające konkurencyjność cenową, status Gazeli Biznesu, udział w dużych imprezach targowych, nastawienie na kompleksowość usług oraz kreacja internetowego sklepu przedsiębiorstwa.

Wersja online salonów sprzedażowych spełnia świetnie te same funkcje, co macierzyste sklepy: duży wybór produktów, zaopatrzenie odbiorców hurtowych i detalicznych.

Wartością dodaną są z pewnością wszystkie specyficzne funkcje, właściwe dobrym sklepom internetowym: wewnętrzna wyszukiwarka oparta na silniku Google, koszyk klienta, przejrzysta struktura sklepu, możliwość wyboru języka strony (dostępne jest naprawdę sporo opcji. Obok niezbędnego angielskiego możemy wybrać na przykład chiński!). Popularność e-sklepu oparta jest nie tylko na wyrobionej na rynku marce przedsiębiorstwa – nowi użytkownicy pozyskiwani są za sprawą pozycjonowania sklepu w naturalnych wynikach Google przez specjalistę z Sunrise System sp. z o.o.

Podstawą pozycjonowania jest zestaw kilku słów kluczowych nazywających najpopularniejsze grupy produktowe sklepu – i najbardziej sensowne z punktu widzenia marketingowego.

Punktem wyjścia była obecność serwisu na te konkretne frazy na dalekich, 50. pozycjach – przyczyną był dostosowania parametrów strony do standardów sieciowych. Po zbadaniu serwisu pod tym kątem opiekun pozycjonowania z Sunrise System przygotował wytyczne optymalizacji oraz plan działań off-site. Już działania on-site dały pierwsze efekty – pozycje drgnęły. Dzięki wzmocnieniu odpowiednim linkowaniem i innymi pracami pozycjonerskimi, strona z miesiąca na miesiąc zyskiwała lepsze noty w wynikach wyszukiwania. Niespełna półtoraroczna współpraca z Sunrise System przyniosła poprawę i stabilizację strony w pierwszej dziesiątce – przy zachowaniu stabilności cen dzięki korzystnemu zapisowi budżetowemu.

Podwalinami pod sukces sklepu internetowego Mat Bud w wyszukiwarkach był dobór trafnych słów kluczowych, ważnych z perspektywy wizerunkowej i sprzedażowej, oraz profesjonalna praca nad poprawą widoczności serwisu.

Udostępnij:
Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55