Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Ikona 00:00 min Ikona 02.03.2014

Awarię elektryczności podczas Super Bowl świetnie wykorzystała marka Oreo, wytwórca popularnych ciasteczek. Pojawił się wówczas w Sieci tweet ze „wskazówką”, że ich ciasteczka można jeść nawet w całkowitej ciemności. Śledzący posty docenili szybkość marki. Choć przesłanie nie należało do najbardziej oryginalnych, to jednak celność uwagi i szybkość reakcji na niespodziewaną sytuację spotkały się z uznaniem konsumentów, o czym świadczyło blisko 19 tys. lajków zdobytych w rekordowo krótkim czasie.

 

Źródło: Ipresso

Kto pierwszy,  w Real-time marketing

Z pewnością czujność opłaciła się marketingowcom marki Oreo. Stworzenie i opublikowanie postu na Twitterze nie wiązało się z tak horrendalnymi sumami jak w przypadku puszczenia spotu reklamowego w przerwie między kolejnymi częściami rozgrywek Super Bowl. Real marketing jest bowiem w szerszym ujęciu nie tylko jednostkowym aktem a strategią opierającą się na działaniach w czasie rzeczywistym. Ma na celu przede wszystkim określenie odpowiedniego bądź optymalnego podejścia do klienta w określonym miejscu oraz czasie.

Real-time marketing stanowi stale rozwijającą się formę badań rynku marketingu przychodzącego, który stara się odnaleźć najbardziej odpowiednią ofertę dla klienta. Jest to niejako odwrócenie tradycyjnego marketingu wychodzącego. Działanie „tu i teraz”, w czasie rzeczywistym, pozwala wykorzystać daną interakcję zdefiniowaną poprzez kliknięcie Internauty.

 

Siła obrazu, siła słowa w marketingu 

 

Real-time marketing pozwala dzięki szybkim, adekwatnym do sytuacji oraz inteligentnym działaniom w Internecie zdobywać zainteresowanie konsumentów. Istotą marketingu w czasie rzeczywistym jest błyskawiczne reagowanie na widomości, które są interesujące dla klientów. W ten sposób tworzy się tzw. newsjacking. Zjawisko to opiera się na wykorzystywaniu informacji ze świata w komunikacji marki. Wiadomości są pokazywane w nowy, świeży sposób zgodnie z wartościami brandu.

Źródła: Ipresso, Nowy Marketing, Stowarzyszenie Prasy Firmowej, Czas na kejs

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 25.07.2014 Budowanie marki, czyli brand building to skomplikowany i długotrwały proces, który polega na zwiększaniu siły i świadomości marki wśród konsumentów, za pomocą prowadzonych kampanii, promocji, działań wizerunkowych czy sponsoringu. Poszczególne aktywności mają pomóc w zdobyciu życzliwości i lojalności odbiorców, a w większej skali podniesieniu rozpoznawalności marki. Jednym z ważniejszych w ostatnim czasie elementów brand buildingu stał się marketing w wyszukiwarkach. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 24.11.2014 W prosty sposób można zadbać o regularny spływ informacji na wybrany temat  - z pomocą przychodzi narzędzie udostępnione przez Google zupełnie bezpłatnie -  Google Alerts.   Google Alerts to usługa polegająca na wysyłaniu wszystkich informacji znalezionych przez algorytmy indeksujące Google, które zawierają wybrane przez Ciebie frazy, na Twój adres mailowy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:00 min 26.11.2013 Zjawisko crowdsourcingu w Polsce znajduje się jeszcze w powijakach, gdy tymczasem stanowi jedno z najchętniej wykorzystywanych rozwiązań w Europie Zachodniej oraz Stanach Zjednoczonych. Wpłynęło znacząco na zmianę podejścia do komunikacji z odbiorcą, włączając konsumentów w wymyślanie nowych projektów. Czy potęga tłumu jest szansą na sukces? Jak racjonalnie wykorzystać mądrość zbiorową? Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700