Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 02.03.2014

Real-time marketing = REAL SUCCESS

 

Kto pierwszy, ten lepszy

Awarię elektryczności podczas Super Bowl świetnie wykorzystała marka Oreo, wytwórca popularnych ciasteczek. Pojawił się wówczas w Sieci tweet ze „wskazówką”, że ich ciasteczka można jeść nawet w całkowitej ciemności. Śledzący posty docenili szybkość marki. Choć przesłanie nie należało do najbardziej oryginalnych, to jednak celność uwagi i szybkość reakcji na niespodziewaną sytuację spotkały się z uznaniem konsumentów, o czym świadczyło blisko 19 tys. lajków zdobytych w rekordowo krótkim czasie.

Źródło: Ipresso

 

Czujni i szybcy

 

Z pewnością czujność opłaciła się marketingowcom marki Oreo. Stworzenie i opublikowanie postu na Twitterze nie wiązało się z tak horrendalnymi sumami jak w przypadku puszczenia spotu reklamowego w przerwie między kolejnymi częściami rozgrywek Super Bowl. Real marketing jest bowiem w szerszym ujęciu nie tylko jednostkowym aktem a strategią opierającą się na działaniach w czasie rzeczywistym. Ma na celu przede wszystkim określenie odpowiedniego bądź optymalnego podejścia do klienta w określonym miejscu oraz czasie.

Real-time marketing stanowi stale rozwijającą się formę badań rynku marketingu przychodzącego, który stara się odnaleźć najbardziej odpowiednią ofertę dla klienta. Jest to niejako odwrócenie tradycyjnego marketingu wychodzącego. Działanie „tu i teraz”, w czasie rzeczywistym, pozwala wykorzystać daną interakcję zdefiniowaną poprzez kliknięcie Internauty.

Siła obrazu, siła słowa

Real-time marketing pozwala dzięki szybkim, adekwatnym do sytuacji oraz inteligentnym działaniom w Internecie zdobywać zainteresowanie konsumentów. Istotą marketingu w czasie rzeczywistym jest błyskawiczne reagowanie na widomości, które są interesujące dla klientów. W ten sposób tworzy się tzw. newsjacking. Zjawisko to opiera się na wykorzystywaniu informacji ze świata w komunikacji marki. Wiadomości są pokazywane w nowy, świeży sposób zgodnie z wartościami brandu.

 

 

 

 

Źródła: Ipresso, Nowy Marketing, Stowarzyszenie Prasy Firmowej, Czas na kejs

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55