Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 24.11.2014

Google Alerts

Sprawdźmy, jak wygląda to w praktyce na następującym przykładzie – chcesz wiedzieć na bieżąco co dzieje się u Twoich konkurentów – u firmy Krzak Sp. z o.o. z Poznania.

 

Jak otrzymywać regularne informacje o konkurencji?

 

Aby na bieżąco poznawać poczynania poznańskiego Krzaka wystarczy:

1. wejść na stronę usługi Google Alerts (https://www.google.pl/alerts),

2. zalogować się na swoje konto Google lub korzystając z menu w prawym górnym rogu dodać nowe konto mailowe,

3. w głównym polu wyszukiwania dodać interesujące nas hasło lub hasła (należy tutaj pamiętać o wybieraniu fraz szczegółowych aby były one związane rzeczywiście z firmą Krzak, a nie z np. tematem ogrodnictwa).

Po wpisaniu wybranej frazy Google wskaże Ci ostatnio znalezione materiały powiązane z Twoim hasłem.

Wyszukuj kolejne frazy do momentu aż rezultat będzie zadowalający. Sugestia – próbuj haseł typu: krzak, krzak Poznań, „Krzak sp. z o.o.” itp.

Zanim zatwierdzisz Alert warto także doprecyzować formę i źródła dostarczanych Ci powiadomień. W tym celu rozwiń menu Pokaż opcje i wybrać tam najodpowiedniejsze opcje.

 

Kiedy wszystko zostało już właściwie ustawione, kliknij na niebieski przycisk Utwórz Alert.

W ramach potwierdzenia, fraza znajdzie się na Twojej liście alertów. Utworzony w ten sposób Alert można potem dowolnie zmieniać zarówno pod kątem wybranej frazy jak i ustawień powiadamiania. Od tej pory Google będzie wysyłać do Ciebie specjalną wiadomość za każdym razem kiedy znajdzie coś ciekawego (zgodnie z wybranym wcześniej harmonogramem przesyłania wiadomości).

Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:50 min 16.02.2016 Jeszcze kilka lat temu autorki blogów o modzie nazywane były pogardliwie szafiarkami. Dziś te internetowe dzienniki działają prężnie jako rozbudowane serwisy o tematyce dobrego stylu, a na cześć samych autorek ukuto nawet profesjonalny termin: blogerka modowa. Jessika Mercedes, Julia Kuczyńska (znana bliżej jako Maffashion), Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl) czy Magda Samborska – między innymi te nazwiska poznaliśmy dzięki ich blogom. Co trzeba zrobić, aby pasję przekuć w dochodowy biznes? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak zwiększyć popularność profilu na Facebooku Ikona 04:50 min 30.11.2017 Nie ma Cię na Facebooku? Nie istniejesz. Tak głosi stare, znane porzekadło stworzone przez osoby ze świata Internetu. Nie ma co ukrywać – jest w tym ziarnko prawdy. Zwłaszcza, jeśli chodzi o marki, które chcą zwiększyć swoją popularność i zyskać zainteresowanie oraz zaufanie jak największej liczby odbiorców. My to wiemy, dlatego przedstawiamy Wam 7 przydatnych wskazówek, które pozwolą wybić się na tle innych wpisów i tym samym zyskać zainteresowanie potencjalnych Klientów.  Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Firmowe blogi – silne zaplecze marketingowe Ikona 01:30 min 05.07.2013 Jeżeli jeszcze nie założyłeś firmowego bloga – ten czas właśnie nadszedł! Wstawianie firmowych wpisów jest działaniem na pograniczu marketingu i PR-u. Z pewnością nie przetrwają blogi o charakterze typowo reklamowym i ... zawierającym nieprawdę. Jak na prywatnej stronie, tak i na blogu firmy powinny znajdować się realne wydarzenia z życia firmy i branży. To jak pamiętnik, tylko wyjęty z szuflady i udostępniony klientom. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700