Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 24.11.2014

Jak otrzymywać regularne informacje o konkurencji? Google Alerts

Sprawdźmy, jak wygląda to w praktyce na następującym przykładzie – chcesz wiedzieć na bieżąco co dzieje się u Twoich konkurentów – u firmy Krzak Sp. z o.o. z Poznania.

 

Aby na bieżąco poznawać poczynania poznańskiego Krzaka wystarczy:

 

1. wejść na stronę usługi Google Alerts (https://www.google.pl/alerts),

2. zalogować się na swoje konto Google lub korzystając z menu w prawym górnym rogu dodać nowe konto mailowe,

3. w głównym polu wyszukiwania dodać interesujące nas hasło lub hasła (należy tutaj pamiętać o wybieraniu fraz szczegółowych aby były one związane rzeczywiście z firmą Krzak, a nie z np. tematem ogrodnictwa).

 

 

 

Po wpisaniu wybranej frazy Google wskaże Ci ostatnio znalezione materiały powiązane z Twoim hasłem.

 

 

 

Wyszukuj kolejne frazy do momentu aż rezultat będzie zadowalający. Sugestia – próbuj haseł typu: krzak, krzak Poznań, „Krzak sp. z o.o.” itp.

 

Zanim zatwierdzisz Alert warto także doprecyzować formę i źródła dostarczanych Ci powiadomień. W tym celu rozwiń menu Pokaż opcje i wybrać tam najodpowiedniejsze opcje.

 

 

 

Kiedy wszystko zostało już właściwie ustawione, kliknij na niebieski przycisk Utwórz Alert.

 

 

W ramach potwierdzenia, fraza znajdzie się na Twojej liście alertów. Utworzony w ten sposób Alert można potem dowolnie zmieniać zarówno pod kątem wybranej frazy jak i ustawień powiadamiania. Od tej pory Google będzie wysyłać do Ciebie specjalną wiadomość za każdym razem kiedy znajdzie coś ciekawego (zgodnie z wybranym wcześniej harmonogramem przesyłania wiadomości).

 

Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55