Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 17.05.2010

Prestiżowa praca dzięki kampanii Google AdWords

Na niecodzienny sposób wykorzystania reklamy internetowej wpadł Alec Brownstein – kreatywny copywriter ze Stanów Zjednoczonych. Stawił sobie za cel zatrudnienie w jednej z kilku najbardziej prestiżowych agencji reklamowych w Nowym Yorku. Wykorzystał w tym celu narzędzie Google AdWords. Brownstein znając tendencje znanych ludzi do „googlowania” swojego nazwiska wykupił kampanie linków sponsorowanych dobierając słowa kluczowe na podstawie godności dyrektorów kreatywnych agencji, do których chciał aplikować. Każda z reklam została opatrzona odmiennym tekstem w zależności od tego jakie nazwisko miało się pojawić. I tak np. dla Ian Reichenthal’a z agencji reklamowej Young & Rubicam reklama brzmiała: „Cześć Ian googlowanie swojego nazwiska to niezła zabawa. Zatrudnienie mnie także”.

Link prowadził do strony internetowej Brownstein’a, na której było portfolio dotychczasowych projektów oraz CV.

Tylko jeden z pracodawców nie odpowiedział na reklamę w linkach sponsorowanych. Alec Brownstein otrzymał trzy oferty pracy, inwestując w kampanię 6$. Obecnie pracuje w Young & Rubicam.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55