Ikona 01:00 min Ikona 17.05.2010

Prestiżowa praca dzięki kampanii Google AdWords

Na niecodzienny sposób wykorzystania reklamy internetowej wpadł Alec Brownstein – kreatywny copywriter ze Stanów Zjednoczonych. Stawił sobie za cel zatrudnienie w jednej z kilku najbardziej prestiżowych agencji reklamowych w Nowym Yorku. Wykorzystał w tym celu narzędzie Google AdWords. Brownstein znając tendencje znanych ludzi do „googlowania” swojego nazwiska wykupił kampanie linków sponsorowanych dobierając słowa kluczowe na podstawie godności dyrektorów kreatywnych agencji, do których chciał aplikować. Każda z reklam została opatrzona odmiennym tekstem w zależności od tego jakie nazwisko miało się pojawić. I tak np. dla Ian Reichenthal’a z agencji reklamowej Young & Rubicam reklama brzmiała: „Cześć Ian googlowanie swojego nazwiska to niezła zabawa. Zatrudnienie mnie także”.

Link prowadził do strony internetowej Brownstein’a, na której było portfolio dotychczasowych projektów oraz CV.

Tylko jeden z pracodawców nie odpowiedział na reklamę w linkach sponsorowanych. Alec Brownstein otrzymał trzy oferty pracy, inwestując w kampanię 6$. Obecnie pracuje w Young & Rubicam.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 25.05.2010 Technologia Flash od dłuższego już czasu dzieli webmasterów, producentów i właścicieli stron internetowych. Jedni uważają, że Flash daje ogromne możliwości i pozwala we względnie prosty sposób przygotować znakomite witryny. Druszy z kolei argumentują, że technologia ta jest bardzo "dziurawa" i podatna na ataki hakerów, zasobożerna, a przy tym ma spore ograniczenia. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:05 min 26.05.2010 Obecność samochodów Google z charakterystycznymi kamerami na ulicach miast  wywołuje zawsze sporą ekscytację. Dzięki temu na zarejestrowanych przez nie obrazach można zaobserwować sporo nietypowych i jednocześnie zabawnych sytuacji. Widzimy m.in. ludzi cieszących się na widok samochodu, ale zdarzają się również tajemnicze widoki. Kilkoma z nich dzielimy się dzisiaj na blogu! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:05 min 17.05.2010 Rynek reklamy internetowej w Polsce ma się całkiem dobrze. Według badań firmy Starlink w pierwszym kwartale 2010 roku, Internet po raz kolejny znalazł się w czołówce najbardziej popularnych kanałów reklamowych (zaraz za telewizją). Ta utrzymująca się tendencja wskazuje na to, że telewizji rośnie poważny konkurent. Sprawdź jak wyglądały wydatki na reklamę w pozostałych mediach. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 13

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700