Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 25.05.2010

Apple vs Adobe… rozpętała się wojna

Nie od dziś wiadomo, że dla wielu jednym z mankamentów urządzeń spod znaku nadgryzionego jabłka był brak obsługi technologii Flash. Całą sytuację zaognił w kwietniu Steve Jobs stwierdzając, że to co daje nam Flash z powodzeniem zastąpić można poprzez tworzenie stron i aplikacji w HTML5 wraz z wykorzystaniem kodeka H.264.

Adobe odpiera zarzuty twierdząc, że obecnie trzy czwarte serwisów video opartych jest na technologi Flash, dodatkowo język HTML5 jest jeszcze bardzo niedopracowany, a stosowanie go na szeroką skalę wręcz niemożliwe, dlatego to Apple powinno się dostosować.

Całą sytuację można by odebrać jako zwykłe przekomarzanie się koncernów – ich działania marketingowe, gdyby nie… pierwsi dezerterzy: magazyn online Sports Ilustrated przedstawił już swoją wersję opartą w całości na HTML5. Wydawca magazynu wired.com również zdradził, że ma przygotowaną wersję serwisu alternatywną względem Flash, aczkolwiek jeszcze w ukryciu. Zaznaczyć należy, że oba wspomniane przykłady to liczący się gracze na rynku internetowym USA.

Główny argument webmasterów: urządzenia Apple zagarnęły już sporą część rynku internetowego, a właściciele stron i serwisów WWW oraz reklamodawcy nie chcą tracić tak dużej grupy klientów ze względu na brak zgodności z urządzeniami o nazwie rozpoczynającej się od „i”.

Czas pokaże, czy popularność urządzeń Apple doprowadzi do śmierci technologi Flash – na pierwszy ogień bez wątpienia trafi rynek USA, gdzie te urządzenia są najpopularniejsze, ale zapewne i reszta świata podąży szybko za trendem.

Pytanie, jaki będzie to trend i po czyjej myśli będzie się kształtował: Apple czy Adobe?

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co nowego u Snapchata? Ikona 02:00 min 02.02.2016 To nic dziwnego, że portale społecznościowe oraz aplikacje pozwalające nam korzystać z bogactwa social mediów stale się zmieniają. Niekiedy zmiany te polegają na drobnych modyfikacjach szaty graficznej, layoutu, innym razem – całkowitej modyfikacji dotychczasowych funkcji oraz dodaniu nowych, np. zwiększających interakcję pomiędzy użytkownikami. Niekiedy jednak mamy do czynienia z sytuacją, w której z pozoru drobna transformacja aplikacji całkowicie zmienia jej zakres oddziaływania – znacząco rozszerza grupę docelowych użytkowników. Tak też stało się ze Snapchatem. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Facebook Stories w marketingu – jak stworzyć ciekawą historię firmy Ikona 04:15 min 21.04.2017 W dzisiejszych czasach, aby zachęcić potencjalnych Klientów do zainteresowania się polecanym produktem lub świadczonymi usługami, trzeba postarać się nieco bardziej i stworzyć coś więcej niż stronę internetową i profil na Facebooku. Bardzo ważny jest stały kontakt z odbiorcą. Facebook Stories w marketingu to doskonała opcja dla przedsiębiorstw, którym zależy na utrzymywaniu dobrych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami.   Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:30 min 04.10.2013 Popularność Facebooka sprawia, że wykorzystywany jest on do różnych celów. Firmy najczęściej widzą w nim sposób na kształtowanie swojego wizerunku, pobudzanie aktywności potencjalnych klientów czy też uzyskiwanie ich przywiązania do marki, produktu. Użytkownicy zaś sposób na oderwanie od rzeczywistości, chwilę rozrywki i relaksu. Poniżej możecie sprawdzić, jakie marki są najbardziej popularnymi w mediach społecznościowych, a także czego nie powie nigdy prawdziwy Poznaniak. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700