Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
W prostym serwisie, opartym na kodzie HTML, wystarczy wkleić kod śledzenia Google Analytics (GATC), by skonfigurować usługę. Kod jest zindywidualizowany, uzyskuje się go na stronie Stan śledzenia własnego konta na karcie Analytics konta AdWords. Kod należy wstawić w kodzie HTML między tagamii, najlepiej, tuż przed tagiem.
W przypadku witryny o złożonej budowie – z wykorzystaniem Flasha, kodu dynamicznego czy będących podstawa działlaności e-commerce – należy wykonać kolejne etapy instalacji:
– utworzyć konto Google Analytics za pomocą kreatora na karcie Analytics konta AdWords; – utworzyć profile; – dokonać edycji kodu śledzenia Google Analytics; – segment kodu należy wkleić na końcu treści, bezpośrednio przed tagiem zamykającym każdej strony, która będzie śledzona; – połączyć konta AdWords i Analytics; – konfiguracja Celów i ścieżek; – tagowanie linków; – skonfigurować filtry w sekcji Menedżer filtrów; – dodać użytkowników z sekcji Menedżer dostępu; – włączyć opcję Raportowanie e-commerce.
Efektem instalacji jest dostęp do złożonych, bogtych statystyk swojego serwisu – pełnej informacji na temat zachowań i preferencji użytkowników. Naturalnie, specjalista Google AdWords pomaga przedsiębiorcom w konfigurowaniu. Google Analytics.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: