Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:05 min Ikona 13.10.2008

Google Analytics – instalacja

W prostym serwisie, opartym na kodzie HTML, wystarczy wkleić kod śledzenia Google Analytics (GATC), by skonfigurować usługę. Kod jest zindywidualizowany, uzyskuje się go na stronie Stan śledzenia własnego konta na karcie Analytics konta AdWords. Kod należy wstawić w kodzie HTML między tagamii, najlepiej, tuż przed tagiem.

W przypadku witryny o złożonej budowie – z wykorzystaniem Flasha, kodu dynamicznego czy będących podstawa działlaności e-commerce – należy wykonać kolejne etapy instalacji:

– utworzyć konto Google Analytics za pomocą kreatora na karcie Analytics konta AdWords; – utworzyć profile; – dokonać edycji kodu śledzenia Google Analytics; – segment kodu należy wkleić na końcu treści, bezpośrednio przed tagiem zamykającym każdej strony, która będzie śledzona; – połączyć konta AdWords i Analytics; – konfiguracja Celów i ścieżek; – tagowanie linków; – skonfigurować filtry w sekcji Menedżer filtrów; – dodać użytkowników z sekcji Menedżer dostępu; – włączyć opcję Raportowanie e-commerce.

Efektem instalacji jest dostęp do złożonych, bogtych statystyk swojego serwisu – pełnej informacji na temat zachowań i preferencji użytkowników. Naturalnie, specjalista Google AdWords pomaga przedsiębiorcom w konfigurowaniu. Google Analytics.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Z życia firmy Ikona 03:00 min Wszystko zaczęło się niemal sto lat temu w Anglii, kiedy to brytyjski przedsiębiorca James Halstead stworzył niedaleko Manchesteru firmę POLYFLOR. Od tego czasu biznes rozwija się prężnie, podbijając kolejne rynki europejskie niebywałą jakością wykładzin podłogowych. POLYFLOR nie spoczywa na laurach i stawia na rozwój w każdym aspekcie, co zaowocowało podjęciem współpracy z Sunrise System. Czytaj więcej
Nowoczesna strona jako solidna wizytówka firmy – case study ze współpracy z firmą Centrum Pali Sp. z o.o. Ikona 4:10 min Nowoczesna strona internetowa, pozwalająca na atrakcyjne zaprezentowanie oferty i pozyskanie nowych klientów, to marzenie każdego przedsiębiorcy. Jeśli wirtualna wizytówka uwzględnia również potrzeby użytkownika, można mówić o stronie idealnej. Taką witrynę stworzyliśmy dzięki technologii Website LEADer. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study! Czytaj więcej
Amica – dobry produkt w dobrych rękach Ikona 02:45 min Jedna ze 100 najsilniejszych polskich marek, firma wyróżniona Nagrodą Gospodarczą Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej dla najlepszego polskiego przedsiębiorstwa: nic więc dziwnego, że produkty Amiki piorą, chłodzą i zmywają w milionach polskich domów. Od grudnia 2009 serwisy internetowe www.amica.com.pl, www.amica-international.co.uk, www.amica-spotrebice.cz są profesjonalnie eksponowane przez Sunrise System sp. z o.o. w wyszukiwarkach internetowych, każdy na kilkadziesiąt wyrażeń kluczowych. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700