Ikona 01:10 min Ikona 17.10.2008

Czas na PR

O ile potrzeba reklamy i promocji jest zaspokajana przez wypozycjonowanie serwisu, o tyle coraz intensywniejszym staje się zagadnienie: jak w Internecie realizować cele public relations? Jak budować wizerunek? Jak uzupełnić ofertę umiejętnymi materiałami promującymi ją nie wprost? Problem sieciowego PR-u jest analogiczny do trudności w klasycznym public relations; konieczne jest wygenerowanie pozytywnych treści i zamieszczenie ich w Sieci w widocznych miejscach.

Ale problem ten jest stosunkowo łatwy do rozwiązania: można powierzyć public relations specjalistom od reklamy w wyszukiwarkach. I pozytywne treści na temat Państwa firmy pojawią się w wynikach wyszukiwania, gdy internauta wpisze stosowne wyrażenie. To tak, jakby skłonić osoby z Twojej grupy docelowej do przeczytania artykułu poświęconego Państwa działalności, zamieszczonego w dowolnym czasopiśmie. Słowo po słowie docieramy do klienta…

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:40 min 21.10.2008 Certyfikat Google AdWords Professional to wspaniałe wyróżnienie, zdobywanie którego było nie tylko wymagającą pracą, ale także ogromną przyjemnością. Wyróżnienie to cieszy, ponieważ niesie za sobą mnóstwo cennych informacji dotyczących funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. Więcej wiedzy, więcej narzędzi, a co za tym idzie, więcej inspiracji do dalszego kształcenia się! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:50 min 23.10.2008 Google Analytics to praktyczne narzędzie, które umożliwia śledzenie kampanii linków sponsorowanych. Pozwala na pełną kontrolę podejmowanych działań, a także oddziaływania słów kluczowych. Dzięki niemu wiesz, czy kampania funkcjonuje prawidłowo, a także czy klienci chętnie klikają w linki. Wszystko obrazują dane liczbowe skrupulatnie gromadzone przez Analytics. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:05 min 13.10.2008 Google Analytics to praktyczne narzędzie służące do analizowania statystyk stron internetowych, które do bezpłatnego użytku zostało przekazane już w 2005 roku. Ułatwia generowanie raportów, uzyskiwanie informacji o ruchu na stronie, a także zbieranie niezliczonych ilości danych. Nie da się zaprzeczyć, że jest pożytecznym rozwiązaniem dla każdego posiadacza strony www. Podpowiadamy, jak je zainstalować. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700