Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Pozycje, aktualizacje, algorytmy – to najgorętsze tematy wśród specjalistów od pozycjonowania i fanów firmy Google.
Wszystko po tym, jak na profilu Matta Cuttsa na Twitterze pojawił się post, zapowiadający aktualizację algorytmu Panda 4.0.
(źródło: Twitter)
Tysiące udostępnień tweetu mówią same za siebie. Zmiany skłaniają do rozmyślań i działań zarówno specjalistów z branży pozycjonowania, jak i użytkowników na co dzień korzystających z wyszukiwarki Google. Niektórym witrynom udało się dzięki temu osiągnąć wysokie pozycje – wszystko przez proces odfiltrowania z pierwszych stron wyszukiwarki witryn o niskiej jakości treści.
Panda 4.0 zwraca uwagę szczególnie na te witryny, które prezentują unikalną treść wysokiej jakości. To kolejna aktualizacja algorytmu, która tym razem ma również na celu wsparcie małych przedsiębiorstw, umożliwiając im pojawianie się w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki zmianie nawet niewielkie strony mogą skutecznie konkurować z większymi, pod warunkiem oczywiście, że posiadają one oryginalne treści.
Kopiowanie treści na swojej stronie internetowej, bezpośrednio z niej na portale społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter oraz serwisy z ogłoszeniami firmowymi, drastycznie obniża jej wartość. Teksty uznawane są za duplikaty, przez co trudno jest osiągnąć zadowalające pozycje!
Szczególnie w pozycjonowaniu warto zatem zainwestować w tworzenie własnych, unikalnych materiałów.
Aktualizacja PayDay Loans 2.0 trafia natomiast w ,,very spammy queries”, czyli „bardzo spamowe zapytania”, które są powiązane z branżą finansową oraz pornograficzną.
Zmiany te powinny zagwarantować lepsze pozycje dobrze zoptymalizowanym witrynom, które były linkowane w rozsądny sposób, wypierając z wyższych pozycji liczne strony z generatorów.
Żegnaj SPAM-ie, witajcie wysokie pozycje! Pozycjonowanie przechodzi zmiany!
Źrodła: Adinspire, Semtec, Reklama w Internecie
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: