Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:05 min Ikona 07.07.2014

Algorytm Panda a TOP 10 w wynikach organicznych Google

Kolejna iteracja algorytmu wyszukiwarki Google o nazwie Panda ma na celu zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania stron o najwyższej jakości. Treści oceniane są obecnie pod względem wartości, jaką niosą dla użytkowników wyszukiwarki. Zamieszczony tekst na stronie nie tylko musi być unikalny, ale także ciekawy i użyteczny aby pozycjonowanie przynosiło pożądany efekt.
 
Dla firm prowadzących działania e-commerce konieczne jest wprowadzenie treści odróżniających się od stron konkurencji. Taką możliwość daje m.in. komentowanie, recenzowanie produktów przez Klientów. Dzięki temu będą one miały większą szansę, by znaleźć się w TOP 10.

 

Udział typów stron w wynikach wyszukiwania

 

Poniższa tabela pokazuje, jakie typy stron pojawiają sie w wynikach wyszukiwania – na jej podstaiwe wyraźnie widać, że warto umożliwić użytkownikom komentowanie / recenzowanie, bo takie treści stanowią prawie jedną czwartą wyników:
 
  Źródło: Marketing News
 
Oprócz wzbogacenia zawartości strony o wyżej wskazane elementy, pozycję strony może poprawić  także zwiększenie proporcji między tekstem, który zamieszczony jest na stronie a zapisanym w niej kodzie.

Oczywiście, w pozycjonowaniu należy również wystrzegać się duplikowania treści, zarówno wewnątrz serwisu, jak i na innych stronach. Tworzenie unikalnych tekstów odbywać się może za pomocą firmowego bloga. Porady, wskazówki odnośnie produktów czy usług realizowanych przez firmę pozytywnie wpłyną na ranking strony i poszerzą zawartość unikalnej treści na stronie.

 
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55