Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:00 min Ikona 03.02.2011

Numerowanie wyników – skuteczna kontrola nad pozycjami

Dodatki do internetowych przeglądarek, umożliwiające numerowanie wyników wyszukiwania, cieszą się coraz większą popularnością. Użytkownik zyskuje komfort poruszania się w sieci, a właściciel witryny łatwość w monitorowaniu efektów pozycjonowania swojej strony. W internecie dostępnych jest wiele aplikacji, usprawniających przejrzyste korzystanie z tysięcy wirtualnych informacji i ofert.

 

Numerowanie wyników wyszukiwania

 

Według badań przeprowadzonych pod koniec 2009 roku przez firmę Gemius, blisko 95% pojedynczych odwiedzin stron internetowych, poprzedzonych było odnalezieniem ich wcześniej przy pomocy wyszukiwarki. Mechanizm taki powoduje, że obecnie oprócz sprawności działania systemu wyszukiwania, na znaczeniu coraz bardziej zyskuje sposób prezentacji rezultatów jego pracy.

Szczególnie przydatna, zarówno dla użytkowników, jak i dla właścicieli witryn, okazuje się możliwość numerowania pozycji poszczególnych stron internetowych na liście wyszukiwania. W sieci dostępnych jest wiele wtyczek i aplikacji, umożliwiających przejrzyste i czytelne korzystanie z różnorodnych informacji. Narzędzia, które z łatwością zainstalować można niemal w każdej przeglądarce, ułatwiają prace na wynikach wyszukiwania. Poszczególne wyniki prezentowane są w sposób uporządkowany, dzięki czemu internauta może sprawniej i efektywniej poruszać się w morzu wirtualnych informacji.

 

Narzędzia do numerowania wyników

 

Narzędzia SEO, umożliwiające numerowanie wyników wyszukiwania, ułatwiają stałą i lepszą kontrolę nad pozycjonowaniem strony. Do najczęściej stosowanych tego typu aplikacji zaliczyć należy skrypty najpopularniejszej wyszukiwarki Firefox Greasemonkey Tuned Google SERPs, wtyczkę Google Ordered Lists, a także GoogleMonkeyR. Każda z nich umożliwia dostosowanie wyglądu listy wyszukiwania do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z wyników pracy wyszukiwarki jest też bardziej komfortowe dzięki takim funkcjom, jak wyszczególnienie pierwszej pozycji na liście lub wyświetlenie wyników w kolumnach.

Na przykład, przy wykorzystaniu wtyczki Google Ordered Lists widok ponumerowanych wyników wyszukiwania  prezentuje się następująco:

Współczesny rynek SEO, jego dynamika i nieustanny rozwój, wymaga korzystania z coraz nowszych rozwiązań. Aplikacje umożliwiające numerację wyników wyszukiwania ułatwiają codzienne korzystanie z sieci zarówno internaucie, jak i tym osobom, których interesuje skuteczne pozycjonowanie swoich witryn.

Wtyczki można ściągnąć z następujących witryn:

Greasemonkey Tuned Google SERPs 
Google Ordered Lists
GoogleMonkeyR

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:00 min 10.12.2015 Podobnie jak przed rokiem – wraz z ogłoszeniem przez Google - YouTube Rewind 2015 – my również (specjaliści AdWords) chcemy się podzielić naszym podsumowaniem z realizowanych kampanii linków sponsorowanych. Dziś przykłady wyrażeń kluczowych z cyklu: „co użytkownik miał na myśl”, czyli kampanie AdWords od kuchni. Czytaj więcej
Znany, lubiany, widoczny! Case Study ze współpracy z firmą TURdesign Ikona 04:50 min Oczekiwania naszego Klienta były bardzo klarowne: wypromowanie marki oraz pozyskanie większej liczby osób zainteresowanych hydrografiką – czyli specjalistycznym ozdabianiem pojazdów i innych przedmiotów. Dla naszego Zespołu ważne było to, by w ciekawy i zarazem konkurencyjny sposób zaprezentować usługę, a tym samym zwiększyć ruch na stronie. Na czym skupiliśmy się przy tak specyficznym profilu działalności Klienta? Czy osiągnęliśmy cel?  Śpieszymy z odpowiedzią! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Etyka i autentyczność w influencer marketingu: Jak budować zaufanie w relacjach z influencerami i ich publicznością Ikona 6:30 min 30.08.2023 Zaufanie. To ono stanowi podstawę wartościowych relacji zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jak je budować w świecie influencer marketingu? Jak je utrzymać? Przede wszystkim poprzez autentyczność reklamy i etyczne postępowanie. Tylko tyle i aż tyle. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700