Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
W internetowym wydaniu Gazety nasz ekspert, Paweł Rybak – Wiceprezes Zarządu i osoba działająca w branży SEM i SEO od niemal dekady – wyjaśnia kontekst wyszukiwania w Google. Często klienci pytają nas o mechanizm prezentowania wyników przez największą wyszukiwarkę. Skąd biorą się różnice w wynikach podczas wyszukiwania za pomocą tego samego słowa kluczowego, ale na róznych komputerach? Jaki wpływ mają pliki cookies? Czym tak naprawdę jest personalizacja wyników?
Warto odświeżyć tę wiedzę, by rozumieć cały kontekst wyszukiwania.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: