Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 04.07.2015

Nawet pół minuty na cofnięcie maila!

Dzięki Hollywood wiemy, że odzyskanie klasycznego, wysłanego w złości listu do ukochanej lub nielubianego przełożonego jest możliwe. Nie jest to proste i wymaga często nie lada sprawności fizycznej oraz odrobiny kreatywności, jednak wciąż jest wykonalne. W przypadku poczty elektronicznej kliknięcie „Wyślij” jest dla zwykłego użytkownika nieodwracalne. W filmie pewnie i to nie sprawiłoby większego problemu głównemu bohaterowi znającemu kilka hakerskich sztuczek, jednak co mamy zrobić w realnym świecie?

 

Jak cofnąć emaila?

 

Korzystając z Gmaila możemy dać sobie nawet 30 sekund na cofnięcie wysłanego przed chwilą maila! Wystarczy kilka kliknięć by zapewnić sobie spokój ducha w wielu różnych sytuacjach. Dzięki funkcji „Cofnij wysyłanie” (ang. „Undo send”) już nigdy nie wyślemy wiadomości bez załącznika, a także damy sobie kilka chwil na przemyślenie podjętej przed chwilą decyzji. Brzmi nieźle, prawa? Jak więc włączyć tę jakże praktyczną funkcję?

Krok 1 Po zalogowaniu się na Gmaila klikamy znajdujące się w prawym, górnym rogu „koło zębate”.

Źródło: gmail.com

Krok 2 Po rozwinięciu listy wybieramy „Ustawienia”.

Źródło: gmail.com

Krok 3 W „Ustawieniach” pozostajemy w zakładce „Ogólne”

Źródło: gmail.com

i zjeżdżamy w dół, aż do…

Krok 4 …znalezienia funkcji „Cofnij wysyłanie”.

Źródło: gmail.com

Zaznaczamy „Włącz funkcję Cofnij wysyłanie” i wybieramy przez jaki czas ma być ona aktywna. Do wyboru mamy 5, 10, 20, a nawet 30 sekund. Na koniec nie zapomnijmy o zapisaniu zmian.

 

Jak działa funkcja „Cofnij wysyłanie”?

Po kliknięciu „Wyślij” na górze pojawia się okienko informujące nas, że wiadomość została wysłana. Po uruchomieniu funkcji „Cofnij wysyłanie” obok niej pojawiać się będzie opcja „Cofnij”. Wystarczy więc kliknąć „Cofnij” i niechciana wiadomość nigdy nie trafi do podanego w mailu adresata.

Źródło: gmail.com

Pamiętajmy przy tym, że na wykonanie tej czynności mamy tylko tyle czasu, ile wybraliśmy przy włączaniu funkcji. Jeśli jednak zrobimy to w porę, po krótkiej chwili zostaniemy poinformowani o cofnięciu wysyłania.

Źródło: gmail.com

Źródło: gmail.com

Gdy nie klikniemy „Cofnij”, po upływie 5, 10, 20, czy 30 sekund (w zależności od ustawień) wiadomość zostanie wysłana i już po chwili pojawi się w skrzynce odbiorczej adresata.

Źródło:

https://blog.hubspot.com/

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Potencjał drzemiący w geolokalizacji Ikona 01:15 min 20.04.2012 W marketingu internetowym jest jeszcze wiele nieodkrytych obszarów, które mogłyby zostać wykorzystane w celu przyniesienia znaczących korzyści. Jednym z nich jest z pewnością geolokalizacja. Raport branżowe wskazują tę dziedzinę jako jedną z najbardziej przyszłościowych. Niektóre firmy już odkryły zalety geolokalizacji oraz metody, za pomocą których można ją wykorzystać do promocji swojej marki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:40 min 21.10.2008 Certyfikat Google AdWords Professional to wspaniałe wyróżnienie, zdobywanie którego było nie tylko wymagającą pracą, ale także ogromną przyjemnością. Wyróżnienie to cieszy, ponieważ niesie za sobą mnóstwo cennych informacji dotyczących funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. Więcej wiedzy, więcej narzędzi, a co za tym idzie, więcej inspiracji do dalszego kształcenia się! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Universal Analytics vs Google Analytics 4 Ikona 07:40 min 10.08.2022 Dlaczego Google Analytics się zmienił? Jakie idee stoją za GA4? Czym różni się nowa wersja od swojego starszego brata? Jakie są jej wady i zalety?  To pytania, które zadaje sobie wielu z nas w związku z wprowadzeniem GA4.  Właśnie dlatego powstał ten artykuł! Odpowiadamy w nim na wszystkie pytania i rozwiewamy Wasze wątpliwości. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700