Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 04.07.2015

Nawet pół minuty na cofnięcie maila!

Dzięki Hollywood wiemy, że odzyskanie klasycznego, wysłanego w złości listu do ukochanej lub nielubianego przełożonego jest możliwe. Nie jest to proste i wymaga często nie lada sprawności fizycznej oraz odrobiny kreatywności, jednak wciąż jest wykonalne. W przypadku poczty elektronicznej kliknięcie „Wyślij” jest dla zwykłego użytkownika nieodwracalne. W filmie pewnie i to nie sprawiłoby większego problemu głównemu bohaterowi znającemu kilka hakerskich sztuczek, jednak co mamy zrobić w realnym świecie?

Korzystając z Gmaila możemy dać sobie nawet 30 sekund na cofnięcie wysłanego przed chwilą maila! Wystarczy kilka kliknięć by zapewnić sobie spokój ducha w wielu różnych sytuacjach. Dzięki funkcji „Cofnij wysyłanie” (ang. „Undo send”) już nigdy nie wyślemy wiadomości bez załącznika, a także damy sobie kilka chwil na przemyślenie podjętej przed chwilą decyzji. Brzmi nieźle, prawa? Jak więc włączyć tę jakże praktyczną funkcję?

Krok 1
Po zalogowaniu się na Gmaila klikamy znajdujące się w prawym, górnym rogu „koło zębate”.

 

Źródło: gmail.com

 

Krok 2
Po rozwinięciu listy wybieramy „Ustawienia”.

 

Źródło: gmail.com

 

Krok 3
W „Ustawieniach” pozostajemy w zakładce „Ogólne”

 

Źródło: gmail.com

 

i zjeżdżamy w dół, aż do…

Krok 4
…znalezienia funkcji „Cofnij wysyłanie”.

 

Źródło: gmail.com

 

Zaznaczamy „Włącz funkcję Cofnij wysyłanie” i wybieramy przez jaki czas ma być ona aktywna. Do wyboru mamy 5, 10, 20, a nawet 30 sekund. Na koniec nie zapomnijmy o zapisaniu zmian.

Jak działa funkcja „Cofnij wysyłanie”?
Po kliknięciu „Wyślij” na górze pojawia się okienko informujące nas, że wiadomość została wysłana. Po uruchomieniu funkcji „Cofnij wysyłanie” obok niej pojawiać się będzie opcja „Cofnij”. Wystarczy więc kliknąć „Cofnij” i niechciana wiadomość nigdy nie trafi do podanego w mailu adresata.

 

Źródło: gmail.com

 

Pamiętajmy przy tym, że na wykonanie tej czynności mamy tylko tyle czasu, ile wybraliśmy przy włączaniu funkcji. Jeśli jednak zrobimy to w porę, po krótkiej chwili zostaniemy poinformowani o cofnięciu wysyłania.

 

Źródło: gmail.com

 

 

Źródło: gmail.com

 

Gdy nie klikniemy „Cofnij”, po upływie 5, 10, 20, czy 30 sekund (w zależności od ustawień) wiadomość zostanie wysłana i już po chwili pojawi się w skrzynce odbiorczej adresata.

 

Źródło:

https://blog.hubspot.com/

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55