Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Wszyscy z niepokojem przyglądają się spadającym słupkom przychodów, a rynek reklamy internetowej osiągnął w 2008 roku aż 58% wzrostu – donosi PwC i IAB. To przyjemna wiadomość dla agencji reklamowych, przygotowujących strategie promocyjne w Internecie, ale także zasadniczy wskaźnik tendencji wśród menedżerów: wiedzą już dobrze, wiedzą coraz lepiej, że Internet to jedyne takie medium, które pozwoli im dotrzeć do właściwie sprofilowanej grupy docelowej (co nie wyczerpuje długiej listy zalet Sieci jako przestrzeni reklamowej).
Co będzie dalej? Kto reklamuje się tylko w prasie, telewizji, na billboardach czy w radiu, będzie szybko nadrabiał za konkurencją, która zagarnął jego kawałek rynkowego tortu w Sieci. Kto reklamuje swoją firmę wszędzie, przy oszczędnościach nie obetnie jedynie budżetu na reklamę w Internecie, bo tylko tu może płacić za dokładnie namierzony efekt. Kto jest w Sieci, tu będzie łowił najlepsze kąski w postaci licznych i lojalnych klientów. Wyobrażalny jest tylko ruch w jedną stronę: do Internetu.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: