Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Nurtujące reklamodawców pytanie, co przykuwa uwagę internautów zarzucanych reklamami, znalazło odpowiedź w badaniach IAB UK i Lightspeed Research. W grupie 5 022 osób zapytanych, jaki przekaz budzi ich zainteresowanie, ponad połowa wskazała, że reklama ma dla nich wartość, gdy jest zgodna z ich zainteresowaniami. Podatność innych respondentów obrazuje poniższy wykres: reklama jest interesująca, gdy:
Jednocześnie najlepiej postrzeganymi formami reklamy są te zamieszczane w wyszukiwarkach i e-mailingu, pop-upy, banery. Reklamy typu pop-under oraz te zamieszczane w grach albo serwisach społecznościowych niespecjalnie budzą zainteresowanie.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: