Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:30 min Ikona 02.04.2009

Co przykuwa uwagę?

Nurtujące reklamodawców pytanie, co przykuwa uwagę internautów zarzucanych reklamami, znalazło odpowiedź w badaniach IAB UK i Lightspeed Research. W grupie 5 022 osób zapytanych, jaki przekaz budzi ich zainteresowanie, ponad połowa wskazała, że reklama ma dla nich wartość, gdy jest zgodna z ich zainteresowaniami. Podatność innych respondentów obrazuje poniższy wykres: reklama jest interesująca, gdy:

Jednocześnie najlepiej postrzeganymi formami reklamy są te zamieszczane w wyszukiwarkach i e-mailingu, pop-upy, banery. Reklamy typu pop-under oraz te zamieszczane w grach albo serwisach społecznościowych niespecjalnie budzą zainteresowanie.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55