Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Dziś modne są mini / biodrówki / legginsy – za rok, za dzień, za chwilę modne będą szorty/sukienki w kwiaty … Kolor zielony albo wściekły róż, kuchnia hinduska, chińska albo slow food. No właśnie: albo – albo. Jak zgadnąć…? Na co się pozycjonować…?
Mógłby ktoś zapytać: a po co zgadywać? Żeby zarobić. Nie tylko przez pozycjonowanie. Wiedza, co zechcemy nosić, co zechcemy jeść, a jakie ciuchy czy fryzury uważać będziemy za – mówiąc kolokwialnie – obciachowe, to potężna broń marketingowa.
Firmie odzieżowej takie informacje pozwolą na przygotowanie szałowej kolekcji rozkupionej w sezonie na pniu, sieci restauracji na dopasowanie menu do dietetycznych mód na zieloną sałatę i zieloną herbatę na przykład. Polowanie na przyszłe trendy to potężna gałąź marketingu, ale…
W dzisiejszej rzeczywistości cały trud poszukiwania odpowiedzi na pytanie, czego chcą konsumenci może zostać zminimalizowany do … użycia wyszukiwarki Google. Za pomocą serwisu Google Trends można znaleźć dane na każdy wręcz temat, a dzięki Google Hot Trends można ustalić, o co internauci pytają wyszukiwarki, a więc – czego chcą! Wiedza to władza. Google to wiedza, a więc Google to władza!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: