Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:05 min Ikona 19.03.2009

Czy Google lubi róż? Przewidywanie trendów z Google Trends

Dziś modne są mini / biodrówki / legginsy – za rok, za dzień, za chwilę modne będą szorty/sukienki w kwiaty … Kolor zielony albo wściekły róż, kuchnia hinduska, chińska albo slow food. No właśnie: albo – albo. Jak zgadnąć…? Na co się pozycjonować…?

Mógłby ktoś zapytać: a po co zgadywać? Żeby zarobić. Nie tylko przez pozycjonowanie. Wiedza, co zechcemy nosić, co zechcemy jeść, a jakie ciuchy czy fryzury uważać będziemy za – mówiąc kolokwialnie – obciachowe, to potężna broń marketingowa.

Firmie odzieżowej takie informacje pozwolą na przygotowanie szałowej kolekcji rozkupionej w sezonie na pniu, sieci restauracji na dopasowanie menu do dietetycznych mód na zieloną sałatę i zieloną herbatę na przykład. Polowanie na przyszłe trendy to potężna gałąź marketingu, ale…

 

Google Trends

 

W dzisiejszej rzeczywistości cały trud poszukiwania odpowiedzi na pytanie, czego chcą konsumenci może zostać zminimalizowany do … użycia wyszukiwarki Google. Za pomocą serwisu Google Trends można znaleźć dane na każdy wręcz temat, a dzięki Google Hot Trends można ustalić, o co internauci pytają wyszukiwarki, a więc – czego chcą! Wiedza to władza. Google to wiedza, a więc Google to władza!

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Poznaj 9 najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie klienta w 2023 roku! Ikona 9:00 min 10.07.2023 Bez klientów nie ma biznesu! Kluczowe dla sukcesu firmy jest dotarcie z ofertą do grupy docelowej i pozyskanie klientów, którzy bezpośrednio wpływają na zyski przedsiębiorstwa. Jak tego dokonać? Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ konkurencja jest coraz większa, a konsumenci coraz bardziej wymagający. Na szczęście mamy kilka sprawdzonych sposobów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:40 min 10.05.2010 Lubisz korzystać z Internetu na swoim telefonie? Do przeglądania informacji w sieci używasz częściej swojej komórki niż laptopa czy komputera stacjonarnego? Jeśli tak to wpisujesz się w światowy trend. Internet mobilny odnotował w ostatnim czasie bardzo duży rozwój i wszystko wskazuje na to, że ta tendencja raczej się utrzyma. Co to oznacza dla reklamodawców? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:50 min 31.07.2009 Uczelnie są jak dobrze prosperujące przedsiębiorstwa... przyjamniej, jeśli chodzi o reklamę. Sposobów na promocję placówki i zachęcenie maturzystów do nauki istnieje całe mnóstwo. Na ile są one jednak skuteczne? Zachęcamy do poznania cyklu artykułów "Edykacyjny biznes", dzięki którym dowiecie się, jaką metodę wybrać, aby promować się nowocześnie i przede wszystkim z korzyścią. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700