Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 31.03.2009

Kryzys? Panie, daj Pan spokój…

Amerykańskie Biuro Reklamy Interaktywnej (IAB) przygotowało raport wspólnie z firmą konsultingową Pricewaterhouse Coopers, w którym oszacowano, iż marketing w wyszukiwarkach internetowych rozwija się najszybciej. W Stanach Zjednoczonych w 2008 roku firmy wydały ponad 10, 5 mld dolarów, i jest to suma o blisko 20 proc. więcej niż rok wcześniej. A w Polsce – rynek marketingu w wyszukiwarkach internetowych w roku 2008 warty był około 190 milionów, szacuje się, że w roku 2009 wzrośnie o kolejne 50%. Zatem – pytam – gdzie ten kryzys, skoro w reklamie internetowej go nie ma…?!

Ponoć jest, ponoć go nie ma. Ktoś go widział, nie widział go nikt. Być może na chwilę był, ale posłuchu w narodzie nie znalazł, i odszedł w nieznane. Być może będzie – za miesiąc bądź dwa – może na kilka godzin, może na jesień całą. Pozostańmy czujni. Ale jak przyjdzie nocą, gdy smacznie spać będziemy – czy kiedyś jeszcze uda się nam oko zmrużyć?! A jak podczas niedzielnego obiadu nagle się pojawi – czy kiedyś kura* smakować nam jeszcze będzie?!

A jak nigdy nie przyjdzie? Przyszłość nasza marna. Nie będzie o czym dysput narzekających prowadzić, nie będą miały czym nas media straszyć. Przez jego byt bądź niebyt czas dla nas nadszedł marny. Nie znamy dnia ni godziny; czekać mamy czy szukać schronienia – nic nie jest wiadome.

* Niektórzy w „potworze z opolskiego”, co kurom żyć nie daje, dostrzegają wyraźną forpocztę kryzysu. Oto nocą do wsi opolskich zakrada się zwierz nieznany, przegryza kurom szyje, królikom tętnice przeżyna. I oto kryzysu widoczna oznaka; dla człowieka ważniejsza przecież kura w podwórku niż Down Jones w Niu Jorku.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak pokonać mental block? Ikona 05:50 min 20.06.2022 Oślepiająca biel pustej strony w edytorze tekstowym, rosnąca frustracja spowodowana poczuciem zmarnowanego czasu oraz dziesiątki drobnych bodźców, które nieustannie zabiegają o Twoją uwagę. Każdy twórca contentu zna uczucie, kiedy to pomysły po prostu przestają napływać do głowy, a jakakolwiek złożona myśl sprawia niemal fizyczny ból. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego mental block wcale nie jest niczym niezwykłym. Poznasz również mechanizmy i przyczyny stojące u podstaw blokady twórczej, a także stosunkowo proste metody radzenia sobie z nią. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:20 min 11.03.2008 CPR, ROI, SERP? Te nazwy kompletnie nic Państwu nie mówią? Nic straconego, z nami dowiecie się dokładnie, co znaczą.. Specjalnie dla Państwa rozszyfrowujemy najczęściej spotykane skróty pojawiające się, gdy mowa o marketingu internetowym. Dzięki ich znajomości będą Państwo mogli swobodnie komunikować się ze specjalistami z branży SEM (Search Engine Marketing). Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:10 min 07.08.2009 Czy wiesz, co dziecko robi w Internecie? Z jakimi treściami ma styczność i do czego na co dzień służy mu sieć? Z najnowszych badań MillwardBrown SMG/KRC wynika, że co drugi rodzic kontroluje swoje pociechy i zagląda im przez ramię podczas zabawy przy komputerze. To dowód na coraz większą świadomość z niebezpieczeństw, jakie czyhają na młodych ludzi po drugiej stronie komputerowego ekranu. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700