Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 31.03.2009

Kryzys? Panie, daj Pan spokój…

Amerykańskie Biuro Reklamy Interaktywnej (IAB) przygotowało raport wspólnie z firmą konsultingową Pricewaterhouse Coopers, w którym oszacowano, iż marketing w wyszukiwarkach internetowych rozwija się najszybciej. W Stanach Zjednoczonych w 2008 roku firmy wydały ponad 10, 5 mld dolarów, i jest to suma o blisko 20 proc. więcej niż rok wcześniej. A w Polsce – rynek marketingu w wyszukiwarkach internetowych w roku 2008 warty był około 190 milionów, szacuje się, że w roku 2009 wzrośnie o kolejne 50%. Zatem – pytam – gdzie ten kryzys, skoro w reklamie internetowej go nie ma…?!

Ponoć jest, ponoć go nie ma. Ktoś go widział, nie widział go nikt. Być może na chwilę był, ale posłuchu w narodzie nie znalazł, i odszedł w nieznane. Być może będzie – za miesiąc bądź dwa – może na kilka godzin, może na jesień całą. Pozostańmy czujni. Ale jak przyjdzie nocą, gdy smacznie spać będziemy – czy kiedyś jeszcze uda się nam oko zmrużyć?! A jak podczas niedzielnego obiadu nagle się pojawi – czy kiedyś kura* smakować nam jeszcze będzie?!

A jak nigdy nie przyjdzie? Przyszłość nasza marna. Nie będzie o czym dysput narzekających prowadzić, nie będą miały czym nas media straszyć. Przez jego byt bądź niebyt czas dla nas nadszedł marny. Nie znamy dnia ni godziny; czekać mamy czy szukać schronienia – nic nie jest wiadome.

* Niektórzy w „potworze z opolskiego”, co kurom żyć nie daje, dostrzegają wyraźną forpocztę kryzysu. Oto nocą do wsi opolskich zakrada się zwierz nieznany, przegryza kurom szyje, królikom tętnice przeżyna. I oto kryzysu widoczna oznaka; dla człowieka ważniejsza przecież kura w podwórku niż Down Jones w Niu Jorku.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55