Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 23.06.2016

Jakaś dolegliwość? Zapytaj dra Google…

Wygląda na to, że w najbliższych dniach Google zmieni sposób prezentowania informacji dotyczących zagadnień związanych ze zdrowiem, w szczególności objawów różnych dolegliwości. Jest to częściowo związane z ilością tego typu wyszukiwań, oscylujących na poziomie ok. 1%, co w przeliczeniu daje… miliony.

Jednak to nie ich ilość wymusiła na Google zmiany, ale fakt, iż wielu „pacjentów” dra Google już po kilkudziesięciu minutach wyszukiwania wiadomości na temat symptomów i po odwiedzeniu różnych stron, niepotrzebnie się stresuje i denerwuje, myśląc o najcięższych chorobach.

Wprowadzone zmiany mają odpowiednio ukierunkować użytkowników, nieco odsuwając wizję śmiertelnej choroby. Dodatkowo, dla zapytań takich, jak „ból głowy” lub „ból stawów”, wyświetlone zostaną takie informacje, jak sposoby leczenia domowego lub sugestia, czy w naszym przypadku jest konieczność odwiedzenia lekarza.

Google Inside Search

Jeśli zaś wpiszemy frazę, np. „jednostronny ból głowy”, pokazana zostanie lista powiązanych dolegliwości (ból głowy, migrena, przeziębienie, zapalenie zatok). Co ważne, w celu ulepszenia sposobu wyświetlania wyników dla zapytań o zdrowie, Google podjęło współpracę z ekspertami z dziedziny medycyny, którzy przyjrzeli się ostrożnie proponowanym podpowiedziom.

Wygląda więc na to, że być może już wkrótce zmniejszy się ilość użytkowników, którzy po sprawdzeniu swojego stanu zdrowia w Google panikowali na widok wyświetlających się podpowiedzi.

Źródło: Google Inside Search

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak kierować reklamy na strony docelowe? Ikona 02:40 min 30.11.2010 Google udostępni użytkownikom w najbliższych czasie nowe narzędzie AdWords, ułatwiające kierowanie reklam na strony partnerskie. Narzędzie kierowania kontekstowego (Contextual targeting tool), wskaże słowa kluczowe warte zastosowania w kampaniach na stronach z treścią. Ułatwi to rozróżnienie kampanii w wyszukiwarce z tą prowadzoną na stronach partnerskich. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Poznaj przepis na udaną rozmowę rekrutacyjną Ikona 9:25 min 26.10.2022 Rozmowy rekrutacyjne często powodują stres, składa się na to kilka czynników. Jednak najczęstszą przyczyną jest to, że nie wiemy czego się spodziewać. Zastanawiamy się o co zapyta nas rekruter i jak odpowiedzieć na zadane przez niego pytanie, tak aby był zadowolony. Mimo, że nie możemy dokładnie przewidzieć jak potoczy się rozmowa, posiadamy szereg cennych wskazówek, które pomogą się przygotować, a co za tym idzie zminimalizować stres. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Kampania w Zakupach Google. Od ID do wyświetlenia. Ikona 02:00 min 09.05.2014 Kampania w Zakupach Google opiera się na przygotowaniu pliku xml i sformułowaniu podstawowych priorytetów działań reklamowych. Czy reklamujemy tylko wybrane produkty, a może określoną markę lub kategorię w sklepie? A możemy przyjmujemy model udziału w kampanii wszystkich dostępnych produktów? Koncepcje mogą być różne. Po wskazaniu strategii przystępujemy do analizy danych, w której kluczową kwestią jest: czy nasza kampania sprzedaje, a jeśli tak, to w jakim wymiarze? W kampanii Google Shopping nie innego kryterium oceny działań jak finalizację zakupów osób trafiających do strony. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700