Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 29.06.2016

Licencja na teksty piosenek – Google i LyricFind podejmują współpracę

Pod koniec czerwca w USA weszło w życie porozumienie Google z LyricFind, dotyczące licencji na wyświetlanie tekstów piosenek od ponad 4000 wydawców w wynikach wyszukiwania i w Google Play Music. Oznacza to, że od tej pory twórcy i wydawcy otrzymają zapłatę za każde wyświetlenie tekstu w wynikach wyszukiwania oraz z poziomu aplikacji muzycznej.

Android Police

Mimo że już wcześniej można było znaleźć w Google teksty piosenek, aby dotrzeć do całego tekstu należało przejść na stronę Google Play i tam poszukać interesujących nas treści. Ewentualnie – wybrać coś z wyników organicznych, trafiając najczęściej na którąś z przepełnionych reklamami stron, zajmującą się tą tematyką. Nie da się ukryć, że nawiązanie współpracy z Lyric Find jest szczególnie ważne dla wydawców i autorów – im więcej odsłon doczeka się dany tekst w wynikach wyszukiwania oraz w aplikacji muzycznej, tym większa ilość pieniędzy z licencji trafi do najbardziej zainteresowanych.

CT101

Choć licencja obowiązuje na obszarze Stanów Zjednoczonych bardzo prawdopodobnym jest, że zacznie działać globalnie. CEO LyricFind ogłosił, iż trwają prace nad udostępnieniem tekstów piosenek jak największej grupie użytkowników, w jak najbardziej efektywny sposób.

Źródła: The SEM Post, Hypebot

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

5 korzyści, jakie osiągniesz dzięki narzędziu Trendy Google Ikona 04:00 min 08.02.2018 W 2017 roku Polaków najbardziej interesowało to, jak suszyć grzyby. Wiemy to dzięki narzędziu Trendy Google, które udostępnia informacje m.in. na temat rodzaju i liczby tego typu zapytań. Rocznie pada ich ponad bilion! Taka baza danych nie mogła zostać niewykorzystana – na tej podstawie narzędzie tworzy trendy panujące aktualnie w sieci. Jak możesz wykorzystać tę wiedzę do własnych celów? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Moja Firma – dodaj link do menu swojej restauracji! Ikona 02:30 min 08.05.2017 Czy wyszukiwanie lokali gastronomicznych na Mapach Google może być jeszcze bardziej praktyczne? Tak! Gigant z Mountain View udostępnił w panelu usługi Google Moja Firma nową opcję – atrybut menu. Właściciele restauracji, pizzerii, czy innych lokali oferujących jedzenie na dowóz mogą teraz uzupełnić swoje wizytówki o link prowadzący bezpośrednio do menu! Jak prezentuje się on w wizytówkach i jak go dodać? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 04:25 min 28.06.2018 Jednym z głównych elementów promowania strony internetowej w sieci jest pozycjonowanie. Jak wiecie, jest to złożony proces, na którego efekty trzeba będzie trochę poczekać. Zastanawiasz się na rozpoczęciem działań SEO? A może właśnie z niecierpliwością oczekujesz wzrostu pozycji swojej strony? Sprawdź zestawienie najważniejszych korzyści z pozycjonowania, które dla ciebie przygotowaliśmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700