Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 19.05.2010

Jak wykorzystać „Podpowiedzi wyszukiwania Google” do wyszukiwania fraz kluczowych

Każdy użytkownik Google zna doskonale „podpowiedzi”, jakie pojawiają się podczas wpisywania fraz w pole wyszukiwania. Chodzi tutaj dokładnie o funkcję wyszukiwarki o nazwie Propozycja Zapytań – Google Suggest.

Usługa ta często było wykorzystywana w żartach jako informacja, co internauci najczęściej wpisują do wyszukiwarki. Niektóre „podpowiedzi” były tak zabawne, że satyrycy w telewizji czasami wykorzystywali je w swoich programach.

Wraz z nadejściem zmian w algorytmie wyszukiwania, przestały pojawiać się śmieszne podpowiedzi. Informacje pojawiające się jako „podpowiedź wyszukiwania” są (wg informacji Google) dopasowane do zapytania oraz do frazy wpisywanej przez internautę.

 

Sugestie podpowiedzią dla SEO

 

Jak mocno usługa Google Suggest nie byłaby wyśmiana wcześniej przez internautów, nie należy bagatelizować jej potencjału. W pozycjonowaniu i AdWords można ją wykorzystać np. jako bardzo proste narzędzie do proponowania fraz kluczowych.

Jeśli mamy problem z wymyśleniem ciekawej frazy kluczowej, warto po prostu zacząć pisać jedno z interesujących nas słów w okno wyszukiwarki (zakładając, że usługa Propozycja zapytań jest włączona w Ustawieniach Google). Pojawi się choćby krótka lista fraz, która może okazać się bardzo pomocna dla dalszego opracowywania fraz kluczowych, wykorzystywanych później w procesie pozycjonowania.

Google Suggest

Ponieważ listy propozycji nie można zaznaczyć i jej skopiować, warto skorzystać ze udostępnionego narzędzia.

 

Narzędzie to wygeneruje nam listę podpowiedzi uzyskanych bezpośrednio z Google.

Pozycjonowanie z pewnością znajdzie zastosowanie nawet dla tak prostej formy poszukiwania fraz kluczowych do promowania.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 02:40 min 19.04.2013 Marketing w wyszukiwarkach to nadal jeden z najdynamiczniej rozwijających się trendów w branży. Coraz więcej powstających agencji oraz stale zmieniający się algorytm Google sprawia, że najlepsi wciąż szukają najskuteczniejszej drogi dotarcia do klientów. Dziś nie można skupiać się wyłącznie na tradycyjnym pozycjonowaniu, lecz integrować ze sobą różne kanały komunikacji. Silna i obecna w Internecie marka ma o wiele większe szanse na zdobycie najwyższych miejsc w wyszukiwarkach. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

5 korzyści, jakie osiągniesz dzięki narzędziu Trendy Google Ikona 04:00 min 08.02.2018 W 2017 roku Polaków najbardziej interesowało to, jak suszyć grzyby. Wiemy to dzięki narzędziu Trendy Google, które udostępnia informacje m.in. na temat rodzaju i liczby tego typu zapytań. Rocznie pada ich ponad bilion! Taka baza danych nie mogła zostać niewykorzystana – na tej podstawie narzędzie tworzy trendy panujące aktualnie w sieci. Jak możesz wykorzystać tę wiedzę do własnych celów? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wyszukiwanie semantyczne – zapytaj Google! Ikona 05:10 min 18.09.2017 Jeśli wydaje Ci się, że Google o Tobie nie myśli jesteś w błędzie! Gigant z Mountain View myśli o każdym Internaucie i właśnie dlatego wprowadza szereg algorytmów, które mają poprawić wyniki wyszukiwania na wielu płaszczyznach. Od pewnego czasu buduje też solidne podstawy pod wyszukiwanie semantyczne. Myślisz, że to Cię nie dotyczy? Przekonaj się jak bardzo zależy to od Ciebie! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700