Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:20 min Ikona 25.05.2010

Pan Google w telewizorze

Google wkracza do kolejnej dziedziny naszego życia codziennego. Koncern, który rozpoczynał swój sukces od wyszukiwarki internetowej, działa już z powodzeniem min. w „kartografii” (Mapy Google) czy telefonii komórkowej (smartphony z systemem Android) – teraz wkracza do telewizji. Łącząc siły z Sony oraz Logitech, stworzono platformę Google TV. Coraz częściej słyszy się o „internecie w telewizorze”- min. Samsung proponuje taką możliwość w swych LED TV.

 

Google TV

 

Google TV, w którą fabrycznie mają być wyposażone telewizory Sony, charakteryzować ma się wbudowaną przeglądarką Chrome – dzięki niej widz- internauta będzie miał możliwość szybkiego „przeskoczenia” z oglądanych kanałów telewizyjnych do różnorakich aplikacji internetowych, gier i oczywiście stron internetowych. Usługa skierowana będzie dla tych, którzy cenią sobie wygodę: oto w mgnieniu oka można będzie sprawdzić program na wieczór, opisy kolejnych odcinków ulubionego serialu, recenzje filmu – a to wszystko bez konieczności wstawania z fotela i ruszenia się sprzed telewizora. Co więcej, właściciele smartphonów wyposażonych we wspomniany już system Android zyskają kolejne udogodnienie: zamiast mozolnego ręcznego wpisywania haseł posługiwać będą mogli się komendami głosowymi! A wszystko dzięki specjalnym aplikacją napisanym dla Google TV.

 

Komunikacja TV

 

Komunikacja TV- telefon odbywać będzie się poprzez technologię Wi-Fi. Samo Google TV oparte będzie na zmodyfikowanym systemie Android 2.1, a przeglądarka zostanie trochę „podrasowana” o rozszerzenia umożliwiające optymalizację powiększania i obsługę formatów przy różnych rozdzielczościach ekranu. Google w swym spocie promocyjnym zwraca uwagę na korzyści płynące z możliwości oglądania filmów prosto z internetu. Dla osób, którym z różnych przyczyn, telewizory Sony nie przypadną do gustu, zaoferowany zostanie zestaw Logitech: set-top box. Wyposażony będzie on w pilota oraz klawiaturę bezprzewodową, tak jak telewizory wspomnianego producenta. Usługa, choć zdaje się być innowacyjną, nie jest pomysłem samego Google- wcześniej podobną produkt wprowadził na rynek Apple. Wprowadzone trzy lata temu zestawy Apple TV współpracowały głównie z iTunes, ale ich koszt (około 300$) i stosunkowo niewielka funkcjonalność skutecznie odstraszyły potencjalnych użytkowników, skutkiem czego platforma się nie przyjęła. Czy historia się powtórzy? Na odpowiedź na te pytanie poznamy zapewne niebawem… jedno jest pewne: Google zależy aby wyciąć swój kawałek z tortu reklamy telewizyjnej, który w skali globalnej w 2009 roku oszacowano na około 70 miliardów dolarów. Google TV wystartować ma jesienią tego roku, oczywiście na początek tylko w USA.

 

Źródło: Interaktywnie.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak trafić z przekazem do przedstawicieli pokolenia Z? Ikona 4:15 min 19.04.2023 Pokolenie Z, generacja Z, gen Z, zoomerzy, post-millenials, zetki, iGen (Internet Generation), pokolenie C, pokolenie internetowe, generacja multitasking... Wszystkie te określenia odnoszą się do jednej grupy osób - urodzonych między 1995 a 2012 rokiem. Czym się wyróżniają i jak stworzyć przekaz reklamowy, który do nich trafi? Zapraszamy do lektury krótkiego przewodnika po świecie pokolenia Z. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Poznaj 15 zasad SEO Copywritingu! Ikona 5:40 min 28.04.2023 Jak pisać, by tekst trafił zarówno do człowieka, jak i algorytmów Google? Z pomocą przychodzi SEO Copywriting, czyli tworzenie treści dla współczesnych użytkowników sieci oraz robotów, które przemierzają strony internetowe. Dzięki temu artykułowi poznasz kilka najważniejszych zasad tej sztuki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:00 min 08.04.2009 Skuteczność linków sponsorowanych jest bardzo duża i doskonale nam znana. Potwierdzają to zresztą liczne badania rynku internetowego. Ale nam nigdy dość i domyślamy się, że firmom marzącym o promocji w Sieci również. Stąd też proponujemy, aby kampanię linków sponsorowanych łączyć z przemyślanym i efektownym pozycjonowaniem stron internetowych. Jak pokazuje analiza agencji BIGResearch, warto! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700