Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 31.10.2014

Twoje Mapy Google

Aby oznaczyć ulubione szlaki wędrówek górskich czy spacerów wokół osiedla należy zalogować się na w Mapach Google i kliknąć w opcje Edytuj mapę, a następnie w przycisk Utwórz.

 

Na planszy można rozrysowywać linie oznaczające przebytą trasę wg indywidualnych upodobań. W tym celu należy kliknąć Dodaj drogę. Po naniesieniu wybranych celów (dróg, ścieżek, obiektów) należy dwukrotnie kliknąć w ostatni wybrany punkt, aby zakończyć rysowanie. Opcja ta przyda się również do śledzenia drogi przebytej podczas podróży służbowych. Wszystkie zapamiętane dane można odtworzyć klikając w opcje Wyświetl wszystkie swoje mapy. Podobnie możemy oznaczać nowo powstałe obiekty, takie jak siłownie, restauracje czy kina. W tym celu należy wybrać opcję Dodaj miejsce. Naniesioną lokalizację można szczegółowo opisać, a dane te zawsze możemy edytować.

Swoje ulubione miejsca możesz oznaczać również w prostszy sposób, ale tylko wtedy, gdy są już naniesione na mapy. Wystarczy wyszukać wybrany przez siebie punkt (zabytek, hotel, lotnisko) i oznaczyć je gwiazdką, która pojawia się przy oknie wyszukiwania.

 

 

 

Po dodaniu ulubionych lokalizacji, czy nowych dróg możemy podzielić się naszą mapą ze znajomymi, tworząc własne, bardzo indywidualne plany, dzięki którym znajomi z łatwością znajdą np. ciekawe miejsca na biwak, urokliwe trasy spacerowe, czy najnowsze, powstałe wokół osiedla punkty rozrywkowe lub kulturalne.

 

 

Źródło: Mapy Google 1, 2

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 30.08.2012 Darmowa reklama w Internecie? Dotarcie ze swoim przekazem do precyzyjnie określonej grupy docelowej bez wiążących się z tym kosztów? Jeśli reklamujesz się, po to by zarobić – nie ma siły – musisz inwestować, jeśli jednak działasz charytatywnie, po to, by nieść pomoc innym – Google pomoże również Tobie, znacząco poszerzając Twoje możliwości działania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:05 min 29.03.2017 Nuda. Nic się nie dzieje. Null. Na pewno nie w reklamie. Tu ciągle coś wrze, kipi, dymi, a czasem spada jak grom z jasnego nieba – niczym tajna aktualizacja algorytmu Pingwin kilka miesięcy temu. Jednak nie można zaprzeczyć, iż w każdej branży lepsze i gorsze sezony występują. Szczególnie duże wahania widać u firm o asortymencie produktów bądź usług nastawionych na konkretną okazję lub porę roku. Jak mogą się promować? O czym powinny pamiętać? Jak wykorzystać sezon ogórkowy w branży w przygotowaniu do prawdziwych żniw? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:55 min 18.04.2011 9 marca 2011 r. zostało zaprezentowane nowe narzędzie służące do analizy użyteczności aplikacji i stron internetowych wykonanych w technologii Adobe Flash. Jego nadrzędnym zadaniem jest umożliwienie marketerom oraz twórcom witryn reklamowych, gier i aplikacji internetowych obserwację ruchu rzeczywistych użytkowników w realnym czasie i dostęp do zaawansowanych statystyk i mierników kampanii reklamowych, co tym samym pozwala zwiększać efektywność realizowanych projektów. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700