Ikona 00:55 min Ikona 23.04.2009

Kupują, nie kupują…? Kupują. Niektórzy częściej, inni rzadziej, ale zaletę dokonywania zakupów w Sieci docenia coraz liczniejsza grupa konsumentów. Obrazuje to poniższy wykres:

Jak oni kupują?

Do największych zalet zakupów online należą w odczuciu ankietowanych: niższa cena (53%)krótszy czas potrzebny na znalezienie satysfakcjonującego produktu (49%).

W momencie podjęcia decyzji o zakupie ważną rolę odgrywa cena.

By ją porównać i znaleźć najkorzystniejszą ofertę, internauci sprawdzają:

  • na stronach aukcji i sklepów internetowych – 79%,
  • w porównywarkach cen – 56%,
  • na forach w serwisach tematycznych – 38%,
  • na tematycznych listach i forach dyskusyjnych – 33%,
  • na prywatnych stronach internetowych – 30%,
  • inne – 74%.

Wśród powyższych źródeł znajdują się takie, które można przy odpowiedniej pracy wyeksponować, podsunąć klientowi. Większy stopień uporządkowania informacji znajdowanych w Internecie to większe prawdopodobieństwo, że osoby skłonne do częstych zakupów w Sieci wybiorą właśnie nasz sklep.

Źródło: Gemius S.A.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.3 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zakupy online w recesji? Jak polują Internauci Ikona 02:05 min 26.08.2009 Jeżeli zastanawiacie się, jak kryzys wpłynął na zachowania konsumentów online, postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje i przedstawić je w tym artykule. Eksperci z firmy Penn, Schoen & Berland Associates wyróżnili „łowców wartości”, którzy pozostają w opozycji do dotychczasowych „łowców okazji”. Okazuje się bowiem, że w czasie recesji konsumenci zaczęli zwracać uwagę przede wszystkim na wysoką jakość produktów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:00 min 28.08.2009 Tym postem rozpoczynamy krótką serię o sezonowości w odniesieniu do marketingu online w wyszukiwarkach internetowych. Dzisiaj pragniemy przekazać garść istotnych i podstawowych informacji na jej temat. Co cieszy się latem największą popularnością? I dlaczego obecna właśnie jesień to najlepszy okres dla sprzedaży w ogóle? O tym wszystkim piszemy w tym poście. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:25 min 15.04.2009 Co warto kupić tacie na Dzień Ojca? Jakie fasony sukienek są modne w tym sezonie? Którą kosiarkę kupić? Na te i inne pytania odpowiedzi szukamy już nie tylko wśród znajomych i w sklepach, ale także w Sieci. Pozorne pytanie może okazać się cenną informacją dotyczącą... trendów zakupowych. Nadeszła wiosna, a skoro ona, to także sezon na konkretne produkty. Handlowcy - już możecie zacierać dłonie :) Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700